Krokodyle łzy nad Ulmami

Data: 2011-03-25 10:43:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Krokodyle łzy nad Ulmami
-- -- - Jak już tak rozczulamy się nad tymi Ulmami, co to Szalów i Goldmanów przechowywali, i nad niesłuchanym bohaterstwem polskiego narodu też się rozczulamy, to jednocześnie pytajmy o rzecz podstawową. Jak to się stało, że Niemcy tych Ulmów nakryli? Kto na nich donos złożył? Niemiec, Ruski, Chińczyk czy Eskimos? Bo przecież Leś, to raczej nie polskie nazwisko. I kto ten majątek Szalów i Goldmanów przejął. Czyżby inny Leś? Co wy na ten temat sądzicie, i co wiecie?

I pytam też, czy aby nie wzrusza was stanowisko władz PiS w tej sprawie. Bo mnie bardzo wzrusza. Jak oni sprawnie wychwycili i jednoznacznie podkreślili godność narodu, o niegodności zapominając. I jak pokazowo krokodyle łzy nad Ulmami wylewają, po raz pierwszy zresztą w historii (wedle mojej wiedzy) i pewnie tylko dlatego, że jest rok wyborczy. Wzrusza mnie to wręcz zajebiście.
piątek, 25 marca 2011, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2011/03/2184.html

Data: 2011-03-25 18:16:35
Autor: bolek
Krokodyle łzy nad Ulmami

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d8c63e0$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I czemu nikt nie wspomni o tych wszystkich żydowskich
konfidentach Gestapo ?
Denuncjowali nawet na Polaków ukrywających ich ziomków.
Większość konfidentów Gestapo w Krakowie na Pomorskiej
to byli żydzi. A i tak skończyli w komorze gazowej.

bolek

Data: 2011-03-25 18:55:50
Autor: u2
Krokodyle łzy nad Ulmami
Jak to się stało, że Niemcy tych Ulmów nakryli?

Po nazwisku. Żyd Einstein urodził się w mieście Ulm.

Data: 2011-03-25 21:53:53
Autor: boukun
Krokodyle łzy nad Ulmami

[...]

Może Żydzi wyszli nieroztropnie z kryjówki...

boukun

Krokodyle łzy nad Ulmami