Król Kościoła - Król Państwa

Data: 2011-09-25 12:56:51
Autor: abc
Król Kościoła - Król Państwa
Państwo winno uznać Kościół Katolicki za jedyny i prawdziwy Kościół.

Nie może pozwolić na prozelityzm ze strony innych, fałszywych religii, nawet
w przypadku uznania ich miejsca w społeczeństwie za znaczące; toleruje je
tylko tam, gdzie nie ma innego rozwiązania.

Dla przykładu: Brazylia powinna zawsze unikać zezwoleń na emigrację
protestantów i schizmatyków do naszego kraju.

Jeżeli nie ma innego wyjścia, może ich tolerować - ale winna unikać tego tak
bardzo, jak to możliwe, inaczej bowiem sprzeciwi się królestwu Naszego Pana
Jezusa Chrystusa.

Wszystkie prawa Państwa muszą być inspirowane przez Kościół, tak, jak miało
to miejsce przed rewolucją francuską.

W rzeczy samej - gdyby Kościół miał możliwość ogłaszania prawa, mogło by ono
ulegać wcielaniu w życie przez Państwo bez konieczności ratyfikacji.

Powiedzmy, że Kościół ustanawiał by nowe prawa dotyczące narodzin,
pogrzebów, małżeństw lub edukacji: Państwo mogło by je zaakceptować, a także
wprowadzić w życie.

Władze religijne były przedmiotem publicznego szacunku i czci, były bowiem
władzami jedynego prawdziwego Boga, który jest też Królem Państwa.

By pokazać swój szacunek względem Kościoła, Państwo musi zorganizować całe
życie cywilne, kulturalne i artystyczne zgodnie z prawem Naszego Pana Jezusa
Chrystusa.

Jest to konsekwencją zasady, zgodnie z którą Nasz Pan Jezus Chrystus jest
Królem wszystkich ludzkich społeczności.

Więcej http://www.konserwatyzm.pl/artykul/1913/krolewskosc-chrystusa-krola

Data: 2011-09-25 04:44:10
Autor: tadek niejadek
Król Kościoła - Król Państwa
On 25 Wrz, 12:56, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

na szczescie twoje mrzonki sa g...warte. KK katolicki jest w odwrocie,
zminejsza sie ilosc wiernych, zmniejsza sie ilosc powolan kaplanskich,
likwidowane sa kosciloy i seminaria duchowne. i jest to proces jak
narazie nieodwolalny, bo nastepuje laicyzacja spoleczenstw. i tak
trzymac!

Data: 2011-09-25 15:24:35
Autor: abc
Król Kościoła - Król Państwa
[...]

Kościół jest w stanie kryzysu już 2 000 lat. I trwa.

Data: 2011-09-25 07:38:58
Autor: tadek niejadek
Król Kościoła - Król Państwa
On 25 Wrz, 15:24, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
> likwidowane sa kosciloy i seminaria duchowne. i jest to proces jak
> narazie nieodwolalny, bo nastepuje laicyzacja spoleczenstw. i tak

Ko ci jest w stanie kryzysu ju 2 000 lat. I trwa.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

a gdzie byl ten twoj panbook przed narodzeniem Chrystusa? historia
ziemi to circa 2mld lat! a ludzi na poczatku istnienia nie bylo

Data: 2011-09-25 17:48:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Król Kosciola - Król Panstwa

Uzytkownik "tadek niejadek" <tadekar@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:053fe165-c558-4264-95f7-facd214f5f62q26g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

a gdzie byl ten twoj panbook przed narodzeniem Chrystusa? historia
ziemi to circa 2mld lat! a ludzi na poczatku istnienia nie bylo
Masz jakies nieaktualne/niewazne dane.
Wszystko zaczelo sie 6000 lat temu.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-09-25 18:04:25
Autor: abc
Król Kosciola - Król Panstwa
Ko ci jest w stanie kryzysu ju 2 000 lat. I trwa.

a gdzie byl ten twoj panbook przed narodzeniem Chrystusa? historia
ziemi to circa 2mld lat! a ludzi na poczatku istnienia nie bylo

Bóg jest wieczny i stworzyl wszystko z niczego.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2011-09-25 09:31:51
Autor: tadek niejadek
Król Kosciola - Król Panstwa
On 25 Wrz, 18:04, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

co to jest "nic"?

Data: 2011-09-26 09:29:15
Autor: wolim
KrĂłl Kosciola - KrĂłl Panstwa
W dniu 2011-09-25 18:31, tadek niejadek pisze:

co to jest "nic"?

Na to odpowie Ci Człowiek-Panda aka Paprykarz. Miał hektary tuneli, teraz ma nic. Albo nie ma nic. W każdym razie został tylko z hektarami.

Data: 2011-09-26 09:57:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j5p9kb$657$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A te papryki, które pokazywał, to kupił w sklepie?

Data: 2011-09-25 18:15:36
Autor: Grzegorz Z.
Król Kosciola - Król Panstwa
abc napisał:

[...]

A "kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą".

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-25 18:21:58
Autor: HeÂŽSk
Król Kosciola - Król Panstwa
On Sun, 25 Sep 2011 18:15:36 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

abc napisał:

A "kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą".

"jedzcie gowno, miliony much nie moga sie mylic".

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-25 13:36:50
Autor: pluton
Król Kościoła - Król Państwa
Państwo winno uznać Kościół Katolicki za jedyny i prawdziwy Kościół.

Które panstwo masz na mysli ? Irak czy Iran ?

Dla przykładu: Brazylia powinna zawsze unikać zezwoleń na emigrację
protestantów i schizmatyków do naszego kraju.

Minister Ziobro mial tutaj doskonaly pomysl, zeby wprowadzic w Brazylii
i w Chile kare smierci dla protestantów i schizmatyków, zeby nie mogli
emigrowac do naszego kraju. Ale wladze Brazylii wyblagaly milosierdzie
i skonczylo sie na dozywociu.

[...]

Zero tolerancji : chrzescijanstwo albo smierc.

Wszystkie prawa Państwa muszą być inspirowane przez Kościół, tak, jak
miało
to miejsce przed rewolucją francuską.

A najbardziej Iran i Irak.

W rzeczy samej - gdyby Kościół miał możliwość ogłaszania prawa, mogło by
ono
ulegać wcielaniu w życie przez Państwo bez konieczności ratyfikacji.

To by na pewno zlikwidowalo problem przeludnienia: ze 2 milardy
wymarly by z glodu, 2 milardy innowiecow poszly by do piachu i planeta
by odetchnela.

Powiedzmy, że Kościół ustanawiał by nowe prawa dotyczące narodzin,
pogrzebów, małżeństw lub edukacji: Państwo mogło by je zaakceptować, a
także
wprowadzić w życie.

A jakby nawet mimo grozacego wieloletniego wiezienia zadna by nie chciala
Jarka ?
A jakby Jarek nie mogl i np. Bredzinski zrobil by za niego parke maluchow,
To wtedy Jarek moglby liczyc na nadzwyczajne zlagodzenie kary ?

Władze religijne były przedmiotem publicznego szacunku i czci, były bowiem
władzami jedynego prawdziwego Boga, który jest też Królem Państwa.

Ale dla tych, co nie okazuja szacunku proponuje raczej tortury,
a nie wiezienie.
Tylko w ten sposob mozna takich odszczepiencow nauczyc szacunku.

By pokazać swój szacunek względem Kościoła, Państwo musi zorganizować całe
życie cywilne, kulturalne i artystyczne zgodnie z prawem Naszego Pana
Jezusa
Chrystusa.

Czyli oko za oko, zab za zab, a jak zona sie znudzi, to na smietnik.

Jest to konsekwencją zasady, zgodnie z którą Nasz Pan Jezus Chrystus jest
Królem wszystkich ludzkich społeczności.

Czy w Iraku i Iranie o tym wiedza ?

Nullification

Data: 2011-09-25 13:39:26
Autor: abc
Król Kościoła - Król Państwa
Państwo winno uznać Kościół Katolicki za jedyny i prawdziwy Kościół.

Które panstwo masz na mysli ? Irak czy Iran ?

Państwo katolickie.  Irak i Iran to państwa muzułmańskie.

Data: 2011-09-25 13:41:38
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Państwo winno uznać Kościół Katolicki za jedyny i prawdziwy Kościół.

Które panstwo masz na mysli ? Irak czy Iran ?

Państwo katolickie.

Jak je sobie narysujesz.

Data: 2011-09-25 09:02:56
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 13:41, "Grzegorz Z." >

Jak je sobie narysujesz. <

Ja mogę ci wymalować :-o))

Abecadło nie musi rysować, bo  Nasz Król nadchodzi. Czas twoich tanich
pyskówek już się kończy. Lepiej się nawróć. On jest Królem całego
Wszechświata, czy to się tobie podoba, czy też nie. I nie masz na to
żadnego wpływu, malutki.

Antenka

Data: 2011-09-25 18:11:20
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 25 Wrz, 13:41, "Grzegorz Z." >

Jak je sobie narysujesz. <

Ja mogę ci wymalować :-o))

Abecadło nie musi rysować, bo  Nasz Król nadchodzi.

Na obłoku. I będzie łamał kolana.

Data: 2011-09-25 20:36:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-25 18:11, Grzegorz Z. pisze:
Antenka napisał:

On 25 Wrz, 13:41, "Grzegorz Z.">

Jak je sobie narysujesz.<
Ja mogę ci wymalować :-o))

Abecadło nie musi rysować, bo  Nasz KrĂłl nadchodzi.
Na obłoku. I będzie łamał kolana.

Nie chciałbyś żeby przyszedł? Ja chociaż z wiarą jestem trochę na bakier cieszyłbym się z takiego zstąpienia.

Data: 2011-09-25 20:55:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-25 20:38, Grzegorz Z. pisze:

Nie chciałbyś żeby przyszedł? Ja chociaż z wiarą jestem trochę na bakier
cieszyłbym się z takiego zstąpienia.
Niby kto? Ufole?

Stwórca, sprawiedliwy sędzia.

Data: 2011-09-25 21:01:08
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

[...]

Nie podlizuj się tak do niej, żałosne to.

Data: 2011-09-25 21:17:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-25 21:01, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Wcale się nie podlizuję, po prostu marzy mi się taki sprawiedliwy sędzia. Bo nowy Lenin raczej szybko się nie pojawi na tym świecie.

Data: 2011-09-25 22:08:55
Autor: pluton
Wcale się nie podlizuję, po prostu marzy mi się taki sprawiedliwy
sędzia. Bo nowy Lenin raczej szybko się nie pojawi na tym świecie.

Ale zyje boski i sprawiedliwy kim dzong brzdong. Mozesz sie kopnac do korei.

Nullification

Data: 2011-09-25 22:18:11
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

Wcale się nie podlizuję, po prostu marzy mi się taki sprawiedliwy
sędzia. Bo nowy Lenin raczej szybko się nie pojawi na tym świecie.

Ale zyje boski i sprawiedliwy kim dzong brzdong. Mozesz sie kopnac do korei.

Dokładnie. Trzeba korzystać. Slobo jak już mu wspominałem otruty, a Libia
pod okupacją.

Data: 2011-09-26 08:16:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-25 22:08, pluton pisze:
Wcale się nie podlizuję, po prostu marzy mi się taki sprawiedliwy
sędzia. Bo nowy Lenin raczej szybko się nie pojawi na tym świecie.

Ale zyje boski i sprawiedliwy kim dzong brzdong. Mozesz sie kopnac do korei.

Aleś ty prymitywny. To świadome przekręcanie nazwisk jest tego objawem. W swojej prymitywnej głowie chcesz poniĹźyć innyh w ten sposĂłb a w rzeczywistości  pokazujesz tylko swĂłj prymitywizm.

Data: 2011-09-26 09:11:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5p5cd$2p7$1news.onet.pl...
[...]

Raczej zdrowy rozsądek.

Data: 2011-09-26 02:46:08
Autor: stevep

jadrys napisał:

[...]

Na szczęście nikt przy zdrowych zmysłach nie wyjmie temu zbrodniarzowi  kołka osinowego.

--
stevep

Data: 2011-09-26 02:44:46
Autor: stevep

Antenka napisał:

[...]

Bardziej niż jakby Lenin zmartwychwstał?

--
stevep

Data: 2011-09-25 13:53:24
Autor: pluton
Król Kościoła - Król Państwa

> Które panstwo masz na mysli ? Irak czy Iran ?

Państwo katolickie.  Irak i Iran to państwa muzułmańskie.

No to trzeba bedzie zaniesc tam pochodnie oswiaty i zaprowadzic
wlasciwy lad za pomoca pancernej piesci (albo F16).

Nullification

Data: 2011-09-26 01:00:33
Autor: Antenka
Król Kościoła - Król Państwa
On 25 Wrz, 13:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Kt re panstwo masz na mysli ? Irak czy Iran ?

Pa stwo katolickie.  Irak i Iran to pa stwa muzu ma skie.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Marana tha!

Antenka

Data: 2011-09-25 18:18:55
Autor: Przemysław W
Król Kościoła - Król Państwa

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e7f090f$0$2439$65785112news.neostrada.pl...

Państwo winno uznać Kościół Katolicki za jedyny i prawdziwy Kościół.

Chyba za prawdziwie pedofilski, bo w inych kościołach nie słychać o księżach wykorzystujących seksualnie dzieci.

Przemek

--

"Nie pierwszy raz też służby IV RP próbowały zarzucić sieć na młodego Wałęsę. Jesienią 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dziś kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpował posłankę PO Beatę Sawicką. W trakcie jej rozpracowywania nalegał na to, by próbowała wciągnąć do swoich interesów innych polityków Platformy."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Data: 2011-09-25 18:22:47
Autor: HeÂŽSk
Król Kościoła - Król Państwa
On Sun, 25 Sep 2011 18:18:55 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> [...]

Chyba za prawdziwie pedofilski, bo w inych kościołach nie słychać o księżach wykorzystujących seksualnie dzieci.

 ten problem wystapil rowniez w niemieckim kosciele ewangelickim.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-25 18:27:13
Autor: Grzegorz Z.
Król Kościoła - Król Państwa
Przemysław W napisał:

[...]

Ani o drakońskich karach za to, jak np. przenoszenie do innej parafii.

Data: 2011-09-25 18:40:18
Autor: abc
Król Kościoła - Król Państwa
Państwo winno uznać Kościół Katolicki za jedyny i prawdziwy Kościół.

Chyba za prawdziwie pedofilski, bo w inych kościołach nie słychać o
księżach wykorzystujących seksualnie dzieci.

Jesteś homofobem?

Data: 2011-09-25 18:50:46
Autor: Przemysław W
Król Kościoła - Król Państwa

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e7f598e$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
Państwo winno uznać Kościół Katolicki za jedyny i prawdziwy Kościół.

Chyba za prawdziwie pedofilski, bo w inych kościołach nie słychać o
księżach wykorzystujących seksualnie dzieci.

Jesteś homofobem?

A ty jesteś diabłem?

Przemek

Data: 2011-09-25 20:33:26
Autor: jadrys
Król Kościoła - Król Państwa
W dniu 2011-09-25 12:56, abc pisze:
Państwo winno uznać Kościół Katolicki za jedyny i prawdziwy Kościół.

Państwo, czyli kto?

Król Kościoła - Król Państwa