Król Ko¶cioła - Król Państwa

Data: 2011-09-25 13:36:50
Autor: pluton
Król Ko¶cioła - Król Państwa
Państwo winno uznać Ko¶ciół Katolicki za jedyny i prawdziwy Ko¶ciół.

Które panstwo masz na mysli ? Irak czy Iran ?

Dla przykładu: Brazylia powinna zawsze unikać zezwoleń na emigrację
protestantów i schizmatyków do naszego kraju.

Minister Ziobro mial tutaj doskonaly pomysl, zeby wprowadzic w Brazylii
i w Chile kare smierci dla protestantów i schizmatyków, zeby nie mogli
emigrowac do naszego kraju. Ale wladze Brazylii wyblagaly milosierdzie
i skonczylo sie na dozywociu.

Jeżeli nie ma innego wyj¶cia, może ich tolerować - ale winna unikać tego
tak
bardzo, jak to możliwe, inaczej bowiem sprzeciwi się królestwu Naszego
Pana
Jezusa Chrystusa.

Zero tolerancji : chrzescijanstwo albo smierc.

Wszystkie prawa Państwa musz± być inspirowane przez Ko¶ciół, tak, jak
miało
to miejsce przed rewolucj± francusk±.

A najbardziej Iran i Irak.

W rzeczy samej - gdyby Ko¶ciół miał możliwo¶ć ogłaszania prawa, mogło by
ono
ulegać wcielaniu w życie przez Państwo bez konieczno¶ci ratyfikacji.

To by na pewno zlikwidowalo problem przeludnienia: ze 2 milardy
wymarly by z glodu, 2 milardy innowiecow poszly by do piachu i planeta
by odetchnela.

Powiedzmy, że Ko¶ciół ustanawiał by nowe prawa dotycz±ce narodzin,
pogrzebów, małżeństw lub edukacji: Państwo mogło by je zaakceptować, a
także
wprowadzić w życie.

A jakby nawet mimo grozacego wieloletniego wiezienia zadna by nie chciala
Jarka ?
A jakby Jarek nie mogl i np. Bredzinski zrobil by za niego parke maluchow,
To wtedy Jarek moglby liczyc na nadzwyczajne zlagodzenie kary ?

Władze religijne były przedmiotem publicznego szacunku i czci, były bowiem
władzami jedynego prawdziwego Boga, który jest też Królem Państwa.

Ale dla tych, co nie okazuja szacunku proponuje raczej tortury,
a nie wiezienie.
Tylko w ten sposob mozna takich odszczepiencow nauczyc szacunku.

By pokazać swój szacunek względem Ko¶cioła, Państwo musi zorganizować całe
życie cywilne, kulturalne i artystyczne zgodnie z prawem Naszego Pana
Jezusa
Chrystusa.

Czyli oko za oko, zab za zab, a jak zona sie znudzi, to na smietnik.

Jest to konsekwencj± zasady, zgodnie z któr± Nasz Pan Jezus Chrystus jest
Królem wszystkich ludzkich społeczno¶ci.

Czy w Iraku i Iranie o tym wiedza ?

Nullification

Data: 2011-09-25 13:39:26
Autor: abc
Król Ko¶cioła - Król Państwa
Państwo winno uznać Ko¶ciół Katolicki za jedyny i prawdziwy Ko¶ciół.

Które panstwo masz na mysli ? Irak czy Iran ?

Państwo katolickie.  Irak i Iran to państwa muzułmańskie.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-09-25 13:41:38
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Państwo winno uznać Ko¶ciół Katolicki za jedyny i prawdziwy Ko¶ciół.

Które panstwo masz na mysli ? Irak czy Iran ?

Państwo katolickie.

Jak je sobie narysujesz.

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-09-25 09:02:56
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 13:41, "Grzegorz Z." >

Jak je sobie narysujesz. <

Ja mogę ci wymalować :-o))

Abecadło nie musi rysować, bo  Nasz Król nadchodzi. Czas twoich tanich
pyskówek już się kończy. Lepiej się nawróć. On jest Królem całego
Wszech¶wiata, czy to się tobie podoba, czy też nie. I nie masz na to
żadnego wpływu, malutki.

Antenka

Data: 2011-09-25 18:11:20
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 25 Wrz, 13:41, "Grzegorz Z." >

Jak je sobie narysujesz. <

Ja mogę ci wymalować :-o))

Abecadło nie musi rysować, bo  Nasz Król nadchodzi.

Na obłoku. I będzie łamał kolana.

Data: 2011-09-25 20:36:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-25 18:11, Grzegorz Z. pisze:
Antenka napisał:

On 25 Wrz, 13:41, "Grzegorz Z.">

Jak je sobie narysujesz.<
Ja mogę ci wymalować :-o))

AbecadĹ‚o nie musi rysować, bo  Nasz KrĂłl nadchodzi.
Na obłoku. I będzie łamał kolana.

Nie chciałbyś żeby przyszedł? Ja chociaż z wiarą jestem trochę na bakier cieszyłbym się z takiego zstąpienia.

Data: 2011-09-25 20:38:32
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

On 25 Wrz, 13:41, "Grzegorz Z.">

Jak je sobie narysujesz.<
Ja mogę ci wymalować :-o))

Abecadło nie musi rysować, bo  Nasz Król nadchodzi.
Na obłoku. I będzie łamał kolana.

Nie chciałby¶ żeby przyszedł? Ja chociaż z wiar± jestem trochę na bakier cieszyłbym się z takiego zst±pienia.

Niby kto? Ufole?

Data: 2011-09-25 20:55:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-25 20:38, Grzegorz Z. pisze:

Nie chciałbyś żeby przyszedł? Ja chociaż z wiarą jestem trochę na bakier
cieszyłbym się z takiego zstąpienia.
Niby kto? Ufole?

Stwórca, sprawiedliwy sędzia.

Data: 2011-09-25 21:01:08
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

[...]

Nie podlizuj się tak do niej, żałosne to.

Data: 2011-09-25 21:17:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-25 21:01, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Wcale się nie podlizuję, po prostu marzy mi się taki sprawiedliwy sędzia. Bo nowy Lenin raczej szybko się nie pojawi na tym świecie.

Data: 2011-09-25 22:08:55
Autor: pluton
Wcale się nie podlizuję, po prostu marzy mi się taki sprawiedliwy
sędzia. Bo nowy Lenin raczej szybko się nie pojawi na tym ¶wiecie.

Ale zyje boski i sprawiedliwy kim dzong brzdong. Mozesz sie kopnac do korei.

Nullification

Data: 2011-09-25 22:18:11
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

Wcale się nie podlizuję, po prostu marzy mi się taki sprawiedliwy
sędzia. Bo nowy Lenin raczej szybko się nie pojawi na tym ¶wiecie.

Ale zyje boski i sprawiedliwy kim dzong brzdong. Mozesz sie kopnac do korei.

Dokładnie. Trzeba korzystać. Slobo jak już mu wspominałem otruty, a Libia
pod okupacj±.

Data: 2011-09-26 08:16:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-25 22:08, pluton pisze:
Wcale siÄ™ nie podlizujÄ™, po prostu marzy mi siÄ™ taki sprawiedliwy
sędzia. Bo nowy Lenin raczej szybko się nie pojawi na tym świecie.

Ale zyje boski i sprawiedliwy kim dzong brzdong. Mozesz sie kopnac do korei.

AleĹ› ty prymitywny. To Ĺ›wiadome przekrÄ™canie nazwisk jest tego objawem. W swojej prymitywnej gĹ‚owie chcesz poniĹĽyć innyh w ten sposĂłb a w rzeczywistoĹ›ci  pokazujesz tylko swĂłj prymitywizm.

Data: 2011-09-26 09:11:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5p5cd$2p7$1news.onet.pl...
[...]

Raczej zdrowy rozsÄ…dek.

Data: 2011-09-26 02:46:08
Autor: stevep

jadrys napisał:

[...]

Wcale się nie podlizuję, po prostu marzy mi się taki sprawiedliwy  sędzia. Bo nowy Lenin raczej szybko się nie pojawi na tym ¶wiecie.

Na szczę¶cie nikt przy zdrowych zmysłach nie wyjmie temu zbrodniarzowi  kołka osinowego.

--
stevep

Data: 2011-09-26 02:44:46
Autor: stevep

Antenka napisał:

[...]

Bardziej niż jakby Lenin zmartwychwstał?

--
stevep

Data: 2011-09-25 13:53:24
Autor: pluton
Król Ko¶cioła - Król Państwa

> Które panstwo masz na mysli ? Irak czy Iran ?

Państwo katolickie.  Irak i Iran to państwa muzułmańskie.

No to trzeba bedzie zaniesc tam pochodnie oswiaty i zaprowadzic
wlasciwy lad za pomoca pancernej piesci (albo F16).

Nullification

Data: 2011-09-26 01:00:33
Autor: Antenka
Król Ko¶cioła - Król Państwa
On 25 Wrz, 13:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Kt re panstwo masz na mysli ? Irak czy Iran ?

Pa stwo katolickie.  Irak i Iran to pa stwa muzu ma skie.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Marana tha!

Antenka

Król Ko¶cioła - Król Państwa