Król jest go³y!

Data: 2020-04-01 13:42:02
Autor: Yogi
Król jest go³y!
https://wyborcza.pl/7,75968,25833602,epidemia-wykancza-mit-o-politycznym-geniuszu-prezesa-kaczynskiego.html#S.main_topic-K.C-B.4-L.1.glowka#s=BoxWyboLink

"Epidemia wykañcza mit o politycznym geniuszu prezesa Kaczyñskiego.Po ponad
czterech latach pañstwo PiS okaza³o siê nie tylko zupe³nie tekturowe, ale
na dodatek podporz±dkowane cz³owiekowi odklejonemu od rzeczywisto¶ci.Prawo
i Sprawiedliwo¶æ od wygranych w 2015 r. wyborów prezydenckich i
parlamentarnych kierowa³o siê jedn± zasad±: s³owo pana prezesa ma
pierwszeñstwo przed rzeczywisto¶ci±, bo pan prezes zna siê najlepiej na
wszystkim.I przez cztery i pó³ roku to dzia³a³o, bo wiêkszo¶æ Polski
przymyka³a oko na to, ¿e najwa¿niejsi urzêdnicy w pañstwie s± pacynkami
Jaros³awa Kaczyñskiego."

Czy kto¶ ma inne zdanie?

Data: 2020-04-01 13:49:08
Autor: z
Król jest goły!
O "jako¶ci" prezesa bêdzie ¶wiadczyæ do kiedy Duda bêdzie prezydentem ;-) oraz do kiedy PiS bêdzie rz±dziæ.

Nie chce mi siê czytaæ tego pierdolenia.

A na ma³± skalê: jak d³ugo opozycja bêdzie nakarmiona has³em WYBORY ;-)

Data: 2020-04-01 14:17:51
Autor: Yogi
Król jest go³y!
Dnia Wed, 1 Apr 2020 13:49:08 +0200, z napisa³(a):

O "jako¶ci" prezesa bêdzie ¶wiadczyæ do kiedy Duda bêdzie prezydentem ;-) oraz do kiedy PiS bêdzie rz±dziæ.

A mo¿e liczyæ w ilo¶ci zgonów? Im wiêcej tym prezes sliniejszy?

Nie chce mi siê czytaæ tego pierdolenia.

Stresuje ciê prawda co?

A na ma³± skalê: jak d³ugo opozycja bêdzie nakarmiona has³em WYBORY ;-)

Do koñca twoich dni.

Data: 2020-04-01 17:20:54
Autor: z
Król jest goły!
W dniu 2020-04-01 o 14:17, Yogi pisze:
Stresuje ciê prawda co?

Nie wkurwiasz mnie bo linkujesz do p³atnego artyku³u.

Brak og³ady w towarzystwie ;-)

Data: 2020-04-01 20:03:16
Autor: Runt
Król jest goły!
W dniu 2020-04-01 o 17:20, z pisze:
W dniu 2020-04-01 o 14:17, Yogi pisze:
Stresuje ciê prawda co?
Nie wkurwiasz mnie bo linkujesz do p³atnego artyku³u.
chcia³by¶ za darmochê?
Brak og³ady w towarzystwie ;-)
Najwyra¼niej. ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 20:02:41
Autor: Runt
Król jest goły!
[...]

Kole¶ z-ed wyra¼nie wqrzony! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 20:01:34
Autor: Runt
Król jest goły!
W dniu 2020-04-01 o 13:49, z pisze:
O "jako¶ci" prezesa bêdzie ¶wiadczyæ do kiedy Duda bêdzie prezydentem ;-) oraz do kiedy PiS bêdzie rz±dziæ.

Do kiedy? Wkrótce bêdzie po nich.

Nie chce mi siê czytaæ tego pierdolenia.

Uuuuu, brak argumentów. Zaczynaj± siê wulgaryzmy. ;-)))

A na ma³± skalê: jak d³ugo opozycja bêdzie nakarmiona has³em WYBORY ;-)

Opozycja wpu¶ci prezesa w maliny ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 20:12:07
Autor: z
Król jest goły!
Opozycja wielokrotnie ju¿ pokaza³a ¿e "potrafi" wpu¶ciæ w naliny ;-)

Data: 2020-04-01 20:32:19
Autor: Runt
Król jest goły!
W dniu 2020-04-01 o 20:12, z pisze:
Opozycja wielokrotnie ju¿ pokaza³a ¿e "potrafi" wpu¶ciæ w naliny ;-)

Nu! Na 27:1 ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 20:44:14
Autor: Trefni¶
Król jest go³y!
W dniu .04.2020 o 20:12 z <z@z.pl> pisze:

Opozycja wielokrotnie ju¿ pokaza³a ¿e "potrafi" wpu¶ciæ w naliny ;-)

Wpuszcza w maliny sam± siebie. Vide korowody z Kichaw± i próby podmianki  niedorozwiniêtej kandydatki.
Zreszt± wiele wskazuje, ¿e po prezydenckich P³aczforma przestanie istnieæ  i to nie z powodu koronawirusa.

--
Trefni¶

Data: 2020-04-01 19:59:50
Autor: Runt
Król jest goły!
W dniu 2020-04-01 o 13:42, Yogi pisze:
[...]

To perfidne k³amstwo!
"Najwa¿niejsi urzêdnicy" s± niezale¿ni!
Taki np. Bana¶! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 20:36:09
Autor: Trefni¶
Król jest go³y!
W dniu .04.2020 o 13:42 Yogi <yogi@yellowstone.go> pisze:

[...]

Ciekawe, gdzie w obliczu pandemii by³aby teraz Polska pod rz±dami  P³aczformy i ZSL?
Np. Tuska i uwieszonego na pracownikach si³owni S³awomira Nowaka?
Tam by³o wiêcej "gwiazd" i intelektualistów - Sikorski, Kopacz,  Czaskowski...

By³aby  r o z p a c z !

--
Trefni¶

Data: 2020-04-01 17:51:11
Autor: japanizer
Król jest goły!
On Thursday, April 2, 2020 at 3:36:25 AM UTC+9, Trefni¶ wrote:
> [...]

Np. Tuska i uwieszonego na pracownikach si³owni S³awomira Nowaka?
Tam by³o wiêcej "gwiazd" i intelektualistów - Sikorski, Kopacz,  Czaskowski...

Pomy¶lmy:

- 2 mld z³ nie posz³yby na propagandê w TVPiS, tylko na sprzêt w szpitalach (wstaj±ca z kolan Polska, po je***iêciu g³ow± w parapet nie jest w stanie zapewniæ lekarzom rêkawiczek, maseczek, czy p³ynów do dezynfekcji, nie mówi±c o obywatelach)

- minister zdrowia by³by prawdziwym ministrem zdrowia - ten z PiS na pocz±tku epidemii przechwala³ siê, jak to ¶wietnie jeste¶my przygotowani, zawierzy³ s³u¿bê zdrowia Matce Boskiej, oraz stwierdzi³, ¿e noszenie maseczek jest szkodliwe

- jakby Owsiak za³atwi³ za granic± sprzêt za kilkadziesi±t milionów z³, to rz±d by pomóg³ go sprowadziæ; ma³e PiSiorki jednak nie pomog³y, bo nie mog³y nic ukra¶æ (maj± tradycjê, okradli Polski Czerwony Krzy¿)

Tak ¿e widzisz, Trefni¶, jak kostucha przyjdzie po ciebie lub kogo¶ z twojej rodziny, to módl siê, mo¿e sprzêt WO¦P komu¶ z was pomo¿e.

Data: 2020-04-02 08:27:31
Autor: Trefni¶
Król jest go³y!
W dniu .04.2020 o 02:51 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

2 mld - kropla w morzu potrzeb, sama tarcza to na razie 212 mld!
Zauwa¿, te 2 mld. to efekt krótkowzroczno¶ci Tuska (papla³ o abo, zamiast  trzymaæ ryj).
"My¶l" dalej - nagle Tusk i wy wszyscy zaczêliby¶my p³aciæ abonament?
A mo¿e raczej likwidacja "pañstwowej" TV (w dzisiejszej formie) i przep³yw  pañstwowej (zapewne du¿o wiêkszej) kasy do GW-na, Polsatu i TVN?

- minister zdrowia by³by prawdziwym ministrem zdrowia -

Nazwiska proszê, pomogê:
Kopacz "1 metr pod ziemiê", oszczêdzaj±ca na szczepionkach przeciw grypie?
Ar³ukowicz "Zamknij cztery (szpitale) i przyjd¼ po 200 baniek, a nie po  miliard!"

https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1306868,politycy-po-zamknij-4-szpitale-i-przyjdz-po-200-baniek-afera-tasmowa.html

Kurwa, rozpacz...

ten z PiS na
Hehe, nie bêdziecie mieli _¿adnej_ szansy na podmiankê tego z PiS.

Tak ¿e widzisz, Trefni¶, jak kostucha przyjdzie po ciebie lub kogo¶ z  twojej rodziny, to módl siê, mo¿e sprzêt WO¦P komu¶ z was pomo¿e.

Radzi³bym nie ¿artowaæ w ten sposób, rodzin w to nie mieszamy.
Bo uwa¿aj, ka¿dy dostaje tyle, ile daje innym - kismet, karma...

EOD - pogadaj sobie ze swoim bratem-³at±, boukunem - ja zgodnie z twoimi  ¿yczeniami mam za ma³o czasu na dyskusjê z amebami.

--
Trefni¶

Data: 2020-04-01 23:48:55
Autor: japanizer
Król jest goły!
On Thursday, April 2, 2020 at 3:27:48 PM UTC+9, Trefni¶ wrote:
> [...]

2 mld - kropla w morzu potrzeb, sama tarcza to na razie 212 mld!

Sama tarcza to jakie¶ 5 mld prawdziwej gotówki.

Reszta to "mo¿e siê odroczy, mo¿e siê przesunie".

Zauwa¿, te 2 mld. to efekt krótkowzroczno¶ci Tuska (papla³ o abo, zamiast  trzymaæ ryj).
"My¶l" dalej - nagle Tusk i wy wszyscy zaczêliby¶my p³aciæ abonament?

Za³amanie siê ogl±dalno¶ci TVP nast±pi³o po psuciu jej przez PiS; dotychczas abonamentu i wp³ywów z reklam starcza³o.
A tak, nikt nie chce p³aciæ za abonament do szmat³awca, a i reklamy w szmat³awcu s± tanie i na nic nie starcza.

Podci±gnijcie siê, Trefni¶, bo ca³y czas kul± w p³ot trafiacie.

[ ciach brednie zakompleksionej PiSdy ]

Data: 2020-04-02 09:29:49
Autor: Trefni¶
Król jest go³y!
W dniu .04.2020 o 08:48 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Podci±gnijcie siê, Trefni¶, bo ca³y czas kul± w p³ot trafiacie.

Ty naprawdê jeste¶ kandydatem do utylizacji.
A skoro zahaczy³e¶ moj± rodzinê w kontek¶cie ¶mierci - wspó³czujê twojej,  koronwirus wprawdzie mo¿e ich uwolniæ od ciebie - wstydliwego wrzodu, ale  to jednak mimo wszystko ¿a³oba.

EOD, je¶li jeste¶ w stanie jeszcze rozumowaæ, to nie wejdziesz oknem,  skoro w drzwiach kopi± ciê w Tuska.

--
Trefni¶

Data: 2020-04-02 10:21:30
Autor: Runt
Król jest goły!
W dniu 2020-04-02 o 09:29, Trefni¶ pisze:

Ty naprawdê jeste¶ kandydatem do utylizacji.

Brak argumentów? Zg³o¶ siê do kanalii zenusia albo lordzika. te UB-eki od zawsze proponowali rozwi±zanie ka¿dego problemu przez wrzucenie delikwenta do do³u z wapnem, przecinaj±c warcho³owi wcze¶niej ¶ciêgna.

A skoro zahaczy³e¶ moj± rodzinê w kontek¶cie ¶mierci - wspó³czujê twojej, koronwirus wprawdzie mo¿e ich uwolniæ od ciebie - wstydliwego wrzodu, ale to jednak mimo wszystko ¿a³oba.

wiec szanuj swego adwersarza. to nie ub-ecka kanalia jak zenus.
moze kiedys wyci±gniesz do niego rêke o pomoc.

EOD, je¶li jeste¶ w stanie jeszcze rozumowaæ, to nie wejdziesz oknem, skoro w drzwiach kopi± ciê w Tuska.

To wy³acznie echolalia.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-02 11:26:31
Autor: Trefni¶
Król jest go³y!
W dniu .04.2020 o 10:21 Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:

[...]

Chark  z koronawirusem ci w pysk, szmato!

--
Trefni¶

Data: 2020-04-02 13:11:52
Autor: Runt
Król jest goły!
W dniu 2020-04-02 o 11:26, Trefni¶ pisze:
[...]

Ud³aw siê w³asnym plwocinami!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-03 02:28:38
Autor: Zenek Kapelinder
Król jest goły!
Szkoda na niego charka.

Data: 2020-04-03 18:43:16
Autor: Runt
Król jest goły!
W dniu 2020-04-03 o 11:28, cwel  Zenek Kapelinder pisze:
Szkoda na niego charka.

zenusiu, cos siê ci wyrywa z gardzio³ka?
to pewnie przez to chlanie na rusztowaniu.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-02 19:59:48
Autor: Budzik
Król jest go³y!
U¿ytkownik  japanizer@japanizer.org ...

2 mld - kropla w morzu potrzeb, sama tarcza to na razie 212 mld!

Sama tarcza to jakie¶ 5 mld prawdziwej gotówki.

Reszta to "mo¿e siê odroczy, mo¿e siê przesunie".

Nie przesadzajmy. Wiecej niz 5. Np. ZUS na 3 miesiace wiele firm bedzie mia³o zap³acony. Ale 200 miliardów to bêdzie ciezko znale¼c...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2020-04-03 10:55:16
Autor: z
Król jest goły!
K³amiesz.

TNYy twierdz± ¿e 60-70

Data: 2020-04-02 10:17:36
Autor: Runt
Król jest goły!
W dniu 2020-04-02 o 08:27, Trefni¶ pisze:
[...]

czyli kasa jest! a nie by³o! cud panie! cud!

Zauwa¿, te 2 mld. to efekt krótkowzroczno¶ci Tuska

co z tym wirusem wspólnego ma Tusk?

(papla³ o abo, zamiast trzymaæ ryj).

PiS o likwidacji abonamentu RTV papla³ przed wyborami, a jak wygrali to nagle dostali amnezji. Winny Tusk! ;-)))

"My¶l" dalej - nagle Tusk i wy wszyscy zaczêliby¶my p³aciæ abonament?

W czym masz problem. Telewizor i radio sru przez okno.

A mo¿e raczej likwidacja "pañstwowej" TV (w dzisiejszej formie) i przep³yw pañstwowej (zapewne du¿o wiêkszej) kasy do GW-na, Polsatu i TVN?

Te stacje s± prywatne i nie s± dotowane z kasy suwerena.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-02 11:26:36
Autor: Trefni¶
Król jest go³y!

Data: 2020-04-02 13:12:31
Autor: Runt
Król jest goły!
W dniu 2020-04-02 o 11:26, bydlak Trefni¶ pisze:
W dniu .04.2020 o 10:17 Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:

Chark z koronawirusem ci w pysk, szmato!

Te, prze¿uwacz szmat! Ud³aw siê w³asnymi plwocinami.

--
Runt

All's well that ends well.

Król jest go³y!