Król smartfonów

Data: 2010-03-07 15:13:42
Autor: Hans Kloss
Król smartfonów
"w MSZ, kosztem zmniejszenia etatów, kupujemy inteligentny budynek w
Brukseli, wszyscy urzędnicy mają smartfony, za chwilę wszyscy będą
mieli laptopy."- tak  swoje sukcesy w ciągu ostatnich dwóch lat
przewodzenia MSZ podsumował niejaki Apfelbaum, wciąz jeszcze kandydat
na pełokandydata na pełoprezydenta. Całość, dość szokująca, jego
wywiadu dla Rzeczpospolitej tu: http://www.rp.pl/artykul/61991,443228_Powoli__bez_szarzy.html

Dość trafnie skomentował to jeden z blogerów RP:
"To zaiste ogromny sukces, podobny do tego, jaki udało się osiągnąć
brytyjskiemu MSZ, w którym ponoć dzięki intensywnej pracy ministra
wszyscy mówią dziś po angielsku.[...]Jeśli to jest jedno z głównych
osiągnięć resortu Sikorskiego w minionych dwóch latach, to ciekaw
jestem tych mniejszych, codziennych sukcesów: udało się zatemperować
ołówek? Gazety nie zamokły w drodze z kiosku do bufetu? Ale fakt, że w
dziedzinie komórek Platforma pewne osiągnięcia ma. Dokładnie trzy.
Pierwsze, to właściwe ustawienie głośności dzwonka w tej komórce, na
którą dzwonił do premiera Barack Obama, ale się nie dodzwonił, bo
premier spał. Drugie to niespotykany w świecie sposób działania
szarych komórek Sławomira Nowaka, które wyprodukowały głośno
wypowiedzianą przez niego myśl, że Donald Tusk jest "dotknięty
geniuszem". A trzeci to ta komórka, w której trzymają Janusza
Palikota."  Całość na: http://blog.rp.pl/gociek/2010/03/06/radek-sikorski-krol-smartfonow/

No to ja cofam to co napisałem nieopatrznie kilka chwil temu że nawet
Apfelbaum byłby chyba lepszy od Jamajki. Nie byłby. Ja się z tego
wycofuję definitywnie i neiodwołalnie, ja ponawiam apel do donka:
DONEK WRÓĆ!!!!!!!
J-23

Król smartfonów