Królowa oszustów

Data: 2013-11-24 02:10:44
Autor: Mark Woydak
Królowa oszustów

Tygodnik Tomasza Lisa przedstawia na okładce najnowszego wydania Elżbietę
Bieńkowską w koronie i królewskim stroju. Pod zdjęciem umieszczono podpis:
"Elżbieta I. Platforma coraz bardziej wierzy, że partię i Tuska uratuje
tylko Elżbieta Bieńkowska".

Elżbieta Bieńkowska staje się pupilką mainstreamowych mediów. W dniu
rekonstrukcji prezenterka TVN stwierdziła, że "trudno się nie zachwycać
minister Bieńkowską", potem nowa wicepremier trafiła na okładkę "Gazety
Wyborczej" jako "premiera Bieńkowska", teraz Tomasz Lis w "Newsweeku"
koronował ją na Elżbietę I.

Okładka "Newsweeka" wywołała sporo komentarzy wśród dziennikarzy i
publicystów. Wielu komentatorów myślało na początku, że to przygotowana
przez internautów parodia okładki tygodnika Lisa. Irena Szafrańska, prezentując ją na Facebooku, napisała: "A tu jakby ktoś
chciał wiedzieć, z czyich ogłoszeń żyją media i kto na tym trzyma
wypielęgnowaną rączkę". Wojciech Mucha z "Gazety Polskiej Codziennie"
odpisał: "To się dzieje? Pani Ireno, niechże mię Pani uszczypnie".

Marek Magierowski, publicysta tygodnika "Do Rzeczy", skomentował zaś:
"Kilka dni temu napisałem, że mam słabość do Bieńkowskiej. Dzisiaj mam już
tylko mdłości".

Data: 2013-11-24 10:38:51
Autor: Mark Woydak
Królowa oszustów
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" (używający również innych
ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Tani alkohol i
marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma
juz dla niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych
cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i
wyleniały ze starości kot go opuścili! Pies nasrał mu pod drzwiami, a kot do
zapleśniałego od brudu wyra, które ten nieszczęśnik nazywa łózkiem. Módlmy
się bracia i siostry! Nadzieja na pełny powrót do zdrowia tego osobnika jest
niewielka ale spełnijmy chrześciański obowiązek! Wnośmy modły za
PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW