Kronika mojej walki o prepaid PKO Junior :) czyli ciekawostka która może zaciekawić pana Macierzyński ego :)

Data: 2014-12-17 04:18:55
Autor: zarząd komplementariusza
Kronika mojej walki o prepaid PKO Junior :) czyli ciekawostka która może zaciekawić pana Macierzyński ego :)
przedwczoraj złożyłem reklamację o treści:

Numer zgłoszenia 124B019CC
Typ zgłoszenia Reklamacja
Kategoria zgłoszenia Karty obciążeniowe/przedpłacone
Podkategoria zgłoszenia Wydawnictwo kart i wysyłka PIN
Treść zgłoszenia

Jestem klientem PKOBP, posiadam ROR z dostępem iPKO. 15-12-2014 w 14/O we Wrocławiu próbowałem kupić DLA SIEBIE kartę przedpłaconą PKO Junior (pomimo że nie otwierałem rachunku PKO Junior dla niepełnoletniego dziecka a nawet nie mam niepełnoletniego dziecka).Powołałem się na FAQ dostępne pod adresem www.pkobp.pl/junior/karty-pko-junior/najczestsze-pytania/
gdzie bank na drugiej pozycji zamieszcza pytanie i odpowiedź
wyraźnie wskazując że wystarczy mieć ROR z dostępem iPKO. Na tej
podstawie wnioskowałem o wydanie DLA MNIE (osoby pełnoletniej)
prepaida z `oferty dziecięcej`. Doradca (imię i nazwisko) po
konsultacji z kierownikiem placówki ODMÓWIŁA wydania prepaida.

Oczekuję pisemnej odpowiedzi pocztą polską na znany bankowi adres korespondencyjny, zawierającej wyraźną dyspozycję, aby dowolny pracownik dowolnego oddziału PKOBP w Polsce, któremu okażę Waszą pozytywną pisemną odpowiedź na reklamację wydał mi (pełnoletniej osobie posiadającej ROR z dostępem
iPKO, ale nie posiadającej otwartego rachunku PKO Junior dla
swojego dziecka, a nawet nie posiadającej niepełnoletniego
dziecka) prepaida z `dzieciecej`oferty PKO Junior. Z poważaniem
imię nazwisko
==zobaczymy, jakie będą efekty złożonej reklamacji

podsumowanie: widzę że pracownicy PKOBP są zdezorientowani
i słabo przeszkoleni z zakresu oferty PKO Junior

Data: 2014-12-17 09:36:17
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu środa, 17 grudnia 2014 13:18:56 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
==> zobaczymy, jakie będą efekty złożonej reklamacji

podsumowanie: widzę że pracownicy PKOBP są zdezorientowani
i słabo przeszkoleni z zakresu oferty PKO Junior

Oczywiscie masz racje, pracownik musiał coś nie przejeść szkolenia.
Jutro skontaktuje sie z oddzialem - i beda juz wiedzieli, ze mozna sprzedawac doroslym :)

Data: 2014-12-17 14:45:13
Autor: zarząd komplementariusza
[...]

do tej pory byłem w 4 oddziałach w Jeleniej Górze
i w tamtym jednym we Wrocławiu i we wszystkich pięciu jednomyślnie mi odmówiono. Jest to więc problem chyba ogólnopolski ze zrozumieniem regulaminu

akurat na tamtym wrocławskim oddziale w galerii
dominikańskiej tak bardzo mi nie zależy (bardziej
prosiłbym o poinstruowanie pracowników z jeleniej
góry z oddziału pierwszego na ul. różyckiego 6,

gdyż tam bywam najczęsciej (i chcę zrobić sam sobie
prezent świąteczny w postaci tej "dziecięcej karty")

Data: 2014-12-17 18:43:24
Autor: xbartx
W dniu 17.12.2014 o 18:36, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:

Oczywiscie masz racje, pracownik musiał coś nie przejeść szkolenia.
Jutro skontaktuje sie z oddzialem - i beda juz wiedzieli, ze mozna sprzedawac doroslym :)

Ja bym ich do nagrody zgłosił za czujność. Skoro karta Junior to gdzieś się jakiś 'pełnolatek', żeby nie powiedzieć, stary ramol pcha ;)

Xenocide

Kronika mojej walki o prepaid PKO Junior :) czyli ciekawostka która może zaciekawić pana Macierzyński ego :)