Kropka i Kita - czyli kolejne preclowe damsko męskie :) zamieszanie.

Data: 2009-03-31 23:27:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kropka i Kita - czyli kolejne preclowe damsko męskie :) zamieszanie.
Kita wydusił z siebie te słowy:

z pozdrowieniami
Kropka & Kita

Nie znam Was .. ale życze wszytskiego dobrego.
Dajcie znać za 10 lat jak to jest, to moze i ja sie zdecytuje ;-)

Niestety mam troche za daleko, zeby życzenia złożyć osobiście .. ale bardzo serdecznie gratuluje!

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-03-31 15:13:40
Autor: Egon
Kropka i Kita - czyli kolejne preclowe damsko m ęskie :) zamieszanie.

O hoho, wiele rzcze mogę przegapić ale na wasze pertraktacje to
wpadne  nawet z buta :D
A właśnie napisaliście ślub, napisaliście kościół , datę, ale co z
weselem ? Ja jestem z tych co nie klikaja linków jak nie musza xD  a i
zapomnialbym kupcie wersję skrocona!!! No jak już napisałem co miałem
do napisania życzę wam.. nie wiem mam jeszcze czas na wymyślenie
Pozdrawiam
Egon

Kropka i Kita - czyli kolejne preclowe damsko męskie :) zamieszanie.