Kropka nad i

Data: 2011-02-02 12:32:34
Autor: brat_olin
Kropka nad i
Czy Stokrotka przesluchala juz Slepowrona na okolicznosc,
co by radzil Mubarakowi w tych ciezkich chwilach?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-02 16:35:48
Autor: cirrus
Kropka nad i
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iibfcg$de1$1news.onet.pl...
Czy Stokrotka przesluchala juz Slepowrona na okolicznosc,
co by radzil Mubarakowi w tych ciezkich chwilach?

Już- radził dać ci kopa w dupę.

--
stevep

Data: 2011-02-02 15:18:56
Autor: brat_olin
Kropka nad i
"cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisał

> Czy Stokrotka przesluchala juz Slepowrona na okolicznosc,
> co by radzil Mubarakowi w tych ciezkich chwilach?

Już- radził dać ci kopa w dupę.

Stefan, to dla Was, i z zyczliwoscia:
http://www.youtube.com/watch?v=mvFWDwF-jPY

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-02 23:59:37
Autor: obserwator
Kropka nad i
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
Stefan, to dla Was, i z zyczliwoscia:
http://www.youtube.com/watch?v=3DmvFWDwF-jPY

;DDDDD

Data: 2011-02-02 16:05:02
Autor: Hans Kloss
Kropka nad i
On 2 Lut, 16:35, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
[brednie, kjak zwykle]
Ooo, stefek, stetryczały pierdzielu, wypuścili cię na przepustkę ;)
A już się martwiłem żem wykrakał i faktycznie się sztuczną szczęką
męża udławiłeś.
J-23

Data: 2011-02-02 22:40:15
Autor: jadrys
Kropka nad i
W dniu 2011-02-02 16:35, cirrus pisze:
[...]

Lubisz tą część ciała u mężczyzn? Przyznaj się Stefan.

Data: 2011-02-03 17:25:50
Autor: cirrus
Kropka nad i
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iicjb2$ed1$2news.onet.pl...
[...]

Na tyle, że spodziewaj się kopa.

--
stevep

Data: 2011-02-02 16:40:43
Autor: Rudy 102
Kropka nad i

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iibfcg$de1$1news.onet.pl...
Czy Stokrotka przesluchala juz Slepowrona na okolicznosc,
co by radzil Mubarakowi w tych ciezkich chwilach?

Stokrotka ma odpowiednie inicjały imienia i nazwiska więc nie boi się zdemaskowania!

Kropka nad i