Króre karty kredytowe sa na podpis?

Data: 2009-12-18 21:36:10
Autor: Marvin
Króre karty kredytowe sa na podpis?
Na skutek fraudu wymieniono mi w Citku kartę. Oczywiście z chipem ta nowa jest i na PIN.

Żeby było śmieszniej, na karcie jest wydrukowany podpis, pasujacy teraz do niej niczym kwiatek do kożucha.

Aby nie wdawać sie w wątki poboczne spytam wprost - czy jest coś innego? Bo mimo, że citek złoty, bez opłat i z wielkim limitem, jakoś już mi się nie podoba. Uwazam że "prestiż" już za bardzo wypłowiał.

Czy karty citka platynowe też są na pin? :)

Interesuje mnie karta nie powiązana z kontem, oczywiście na podpis.

Marvin

Data: 2009-12-18 21:28:11
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 18 Dec 2009 21:36:10 +0100, Marvin napisał(a):
Na skutek fraudu wymieniono mi w Citku kartę. Oczywiście z chipem ta nowa jest i na PIN.

Żeby było śmieszniej, na karcie jest wydrukowany podpis, pasujacy teraz do niej niczym kwiatek do kożucha.

Na szczęście w wielu miejscach nadal działa na podpis.
A prawdziwe jajo kart citka polega na tym, że nie da się w nich zablokować
operacji gotówkowych :(

Aby nie wdawać sie w wątki poboczne spytam wprost - czy jest coś innego? Bo mimo, że citek złoty, bez opłat i z wielkim limitem, jakoś już mi się nie podoba. Uwazam że "prestiż" już za bardzo wypłowiał.

Polbank - w dodatku nie trzeba żebrać o zwolnienie z opłat, wystarczy 36
operacji rocznie (przy goldzie). A limity wręcz zbyt wysokie :)

Interesuje mnie karta nie powiązana z kontem, oczywiście na podpis.

jw.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-18 23:58:52
Autor: Marcin Mokrzycki
On Fri, 18 Dec 2009 21:28:11 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:

Polbank - w dodatku nie trzeba żebrać o zwolnienie z opłat, wystarczy 36
operacji rocznie (przy goldzie). A limity wręcz zbyt wysokie :)

Ale podobno trzeba żebrać, żeby oddali opłatę po tym jak błędnie pobiorą.
;-)

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-12-19 10:10:13
Autor: krzysztofsf
Marcin Mokrzycki pisze:
[...]

Nieprawda.
Jedna reklamacja telefoniczna wystarcza.

Maja problemy (byc moze juz naprawili) z tym, ze karta  ma juz wytloczona date waznosci, ktora uzupelniaja nazwiskiem posiadacza. W zwiazku z tym rozjezdza sie waznosc plastiku z terminami zawarcia umowy.

Data: 2009-12-19 18:34:01
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 18 Dec 2009 23:58:52 +0100, Marcin Mokrzycki napisał(a):

[...]

Nie trzeba. Jak zareklamowałem to oddali 2x i musiałem "żebrać" by sobie
swoją kasę zabrali ;).

--
Kojer

Data: 2009-12-19 18:34:37
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 18 Dec 2009 21:28:11 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Polbank - w dodatku nie trzeba żebrać o zwolnienie z opłat, wystarczy 36
operacji rocznie (przy goldzie). A limity wręcz zbyt wysokie :)

Przy goldzie 60.

--
Kojer

Data: 2009-12-20 21:20:11
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 19 Dec 2009 18:34:37 +0100, Robert Kois napisał(a):
[...]

A faktycznie, 60. Tak czy siak - liczba pomijalnie mała, zwłaszcza w
zestawieniu z niemałym wymaganym dla zwolnienia obrotem...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-18 21:37:16
Autor: MarekZ
Użytkownik "Marvin" <marvin@nospam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hggp3p$sml$1@inews.gazeta.pl...

Interesuje mnie karta nie powiązana z kontem, oczywiście na podpis.

BPH.

Data: 2009-12-18 20:43:32
Autor: xbartx
Dnia Fri, 18 Dec 2009 21:37:16 +0100, MarekZ napisał(a):

Interesuje mnie karta nie powiązana z kontem, oczywiście na podpis.

BPH.

Polbank

--
xbartx

Data: 2009-12-18 23:11:13
Autor: RobertS
Króre karty kredytowe sa na podpi s?

Interesuje mnie karta nie powiązana z kontem, oczywiście na podpis.

Marvin
Gold z Eurobanku

RobertS

Data: 2009-12-19 11:16:42
Autor: Marvin

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hggum1$1632$2opal.icpnet.pl...

Interesuje mnie karta nie powiązana z kontem, oczywiście na podpis.

Marvin
Gold z Eurobanku

Cieszę się że jest jakaś alternatywa.

Citek zatem pójdzie na półkę. Zamykać się nie opłaca, bo jako klient od 1998 roku mam zwolnienie dożywotnie z wszystkich opłat :)

To co mam brać? Polbank czy Eurobank?

Jak wygladają te karty pod względem kosztów. Już wiem że w Polbanku mogę miec zwolnienie, a jak jest ze zwolnieniami w EB?

A moze jakiś zupłenie odjazd? Kiedyś czaiłem się na Dinersa :)

Marvin

Data: 2009-12-19 16:27:07
Autor: RobertS
Króre karty kredytowe sa na podpi s?

To co mam brać? Polbank czy Eurobank?

Jak wygladają te karty pod względem kosztów. Już wiem że w Polbanku mogę miec zwolnienie, a jak jest ze zwolnieniami w EB?

jedna i druga oferuje autoryzację podpisem (brak chipa) oraz zwolnienie po wykonaniu 36 operacji, podgląd przez net na przyzwoitym poziomie (Polbank się ostatnio poprawił), natomiast kk Polbanku jest out of range jezeli chodzi o przeliczniki walut obcych ;-)

mam jedną i drugą, dodatkowo jak masz telefon w Erze (lub klonie) to możesz dostać kk Polbank-Era, 1% cashback od każdej op. bezgotówkowej no i można sobie mini kk PayPass zamówić (jeżeli ktoś chce) - ja właśnie na nią czekam ;-)

A moze jakiś zupłenie odjazd? Kiedyś czaiłem się na Dinersa :)

kosztowny no i z akceptacją jest dość średnio, nie miałem, ale na grupie było już wiele opinii na ten temat

RobertS

Data: 2009-12-19 21:40:49
Autor: Marvin
[...]

Wiesz, w citku też kursy są odjechane dlatego już od dawna mam rachunek
walutowy z kartą bez przewalutowania. Za granicą nie używam zwykłych kart -
nasz rynek jeszcze nie dojrzał do tej "funkcjonalności" i niestety bankierzy
są tutaj wyjątkowo pazerni :)

Przejrzałem to co było na www Polbanku na temat tej KK i z grubsza wygląda
to nieźle, i 1% dla golda oddają. Dla mnie to sporo kasy wyjdzie.

Jeszcze muszę sprawdzić wielkość BTE, możliwość ustawienia limitu
gotówkowego na 0, możliwość wybrania dnia generacji wyciągu, czy polecenie
zapłaty obsługują, bo tego w serwisie nie ma. Kto zresztą poza garstką
skupionych wokół tej listy się takimi rzeczami interesuje? :)

Marvin

Data: 2009-12-19 21:52:24
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 19 Dec 2009 21:40:49 +0100, Marvin napisał(a):

Przejrzałem to co było na www Polbanku na temat tej KK i z grubsza wygląda
to nieźle, i 1% dla golda oddają. Dla mnie to sporo kasy wyjdzie.

Minus 0,1% od zadłużenia na ubezpieczenie.

Jeszcze muszę sprawdzić wielkość BTE

Kosmicznie wysoka.

możliwość ustawienia limitu gotówkowego na 0,

O ile wiem to się nie da.

możliwość wybrania dnia generacji wyciągu,

5, 10, 15, 20, 25.

czy polecenie zapłaty obsługują, bo tego w serwisie nie ma.

Tu nie wiem.

--
Kojer

Data: 2009-12-20 00:24:11
Autor: Tomasz Opalski
Robert Kois <kojer@hell.pl> napisał(a):
> Przejrzałem to co było na www Polbanku na temat tej KK i z grubsza > wygląda to nieźle, i 1% dla golda oddają. Dla mnie to sporo kasy wyjdzie.

Minus 0,1% od zadłużenia na ubezpieczenie.

Jak weźmiesz PolbankEra, to masz pełny 1% procent, nawet bez konieczności płacenia za ubezpieczenie. Tyle że póki co, zostaw sobie backup jeśli dużo podróżujesz. Z info z Grupy wynika, że jest różnie z autoryzacjami Polanku za granicą. Ja sam właśnie jadę do Armenii, więc coś czuję, że się z KK ING przeproszę, która tam działa. Tam generalnie z autoryzacjami kart bywa różnie, więc jak mi jeszcze polski/grecki bank zacznie strzelać fochy, to mi tylko kantor zostanie...

Data: 2009-12-20 00:35:18
Autor: Erazmus
On 19 Gru, 16:27, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

(Polbank się ostatnio poprawił), natomiast kk Polbanku jest out of range
jezeli chodzi o przeliczniki walut obcych ;-)

Masz zwykłego Golda w Eurobanku czy Premium Club ?Szkoda że nie ma
możliwości bezgotówkowego opłacania rachunków jak w Citi bo chętnie
bym zamienił swoją Motokartę po zakończeniu programu BP Partner Club.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-12-20 22:03:52
Autor: bartekkr
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hgircc$5m1$3opal.icpnet.pl...
natomiast kk Polbanku jest out of range jezeli chodzi o przeliczniki walut obcych ;-)

To znaczy, ze dobre te kursy czy niedobre?
Chce sie przeniesc  KK VC z mBanku wlasnie chyba do Polbanku. mBank mi sie juz znudzil a ponadto nie chca mi wymienic karty na MasterCard Paypass. Laski bez, pojde gdzie indziej. Czy Polbank wymaga oswiadczen/zaswiadczen o zarobkach przy przenoszeniu?

Data: 2009-12-20 23:45:51
Autor: bartekkr
Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hgm3gr$ku9$1news.onet.pl...
[...]

I jeszcze drugie pytanie - czy zarowno kredytowe MC jak i Visa z Polbanku maja tak dobre przeliczniki?

Data: 2009-12-21 12:17:04
Autor: Sebastian
W dniu 2009-12-20 23:45, bartekkr pisze:
[...]

Polbank jako jedyny nie dolicza sobie żadnej prowizji za transakcje w
walucie. Rozliczane są po kursie organizacji wystawcy karty.

Data: 2009-12-21 13:17:13
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 20 Dec 2009 23:45:51 +0100, bartekkr napisał(a):

I jeszcze drugie pytanie - czy zarowno kredytowe MC jak i Visa z Polbanku maja tak dobre przeliczniki?

Tak, aczkolwiek mam wrażenie, że VISA ma minimalnie lepsze kursy. Ale nie
płaciłem nigdy w tym samym dniu i miejscu obiema, więc to może być tylko
wrażenie.

--
Kojer

Data: 2009-12-28 21:00:58
Autor: miecznik
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

> To co mam brać? Polbank czy Eurobank?

jedna i druga oferuje autoryzację podpisem (brak chipa)

Zapomniałem PIN do karty Polbanku i byłem w sklepie spożywczym "Społem", gdzie
jest kasa samoobsługowa. Jako,że nalęzy znać PIN do karty, aby tam zapłacić,
to poszedłem do kasy z "żywą" obsługą. A tu ZONK! Pani po skasowaniu towarów i
przejechaniu karty w POSie podała mi PIN-pad i poprosiła o PIN. Musiałem
anulować transakcje Polbankiem i zmienić na kartę, gdzie pamiętałem PIN

Data: 2009-12-28 23:54:29
Autor: MK
Użytkownik "miecznik" <pmiec@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhb6a9$2f8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja zauwazylem cos takiego w Carrefour Express, po wprowadzeniu kasy samoobslugowej zaczejli wymagac PINu takze w tych z obsluga. Mozles sprobowac zatwierdzic transakcje wciskajac enter bez podania PINu. Kiedys na Statoil sie zagapilem i tak zrobilem. Sprzedawca powiedzial, ze nie ma problemu i po prostu mam podpisac slipa. Dodam, ze transakcja byla wykonywana aliorowska karta z chipem :).

MK

Data: 2009-12-29 07:33:13
Autor: xbartx
Dnia Mon, 28 Dec 2009 23:54:29 +0100, MK napisał(a):

[...]

No ja ostatnio byłem raz w Carrefour i mnie zdziwienie wzięło, bo Alior zamiast PINu był na podpis (niestety nie pamiętam czy poszło z paska czy z chipa, ale wnioskuję że musiało z paska). Więc podpisałem Pani slipa dla karty, która jest nie podpisana i nic, zero reakcji ze strony kasjerki ;)

Data: 2009-12-29 18:15:51
Autor: MK
KrĂłre karty kredytowe sa na podpis?
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hhcbbo$fss$5inews.gazeta.pl...

No ja ostatnio byłem raz w Carrefour i mnie zdziwienie wzięło, bo Alior
zamiast PINu był na podpis (niestety nie pamiętam czy poszło z paska czy
z chipa, ale wnioskuję że musiało z paska). Więc podpisałem Pani slipa
dla karty, ktĂłra jest nie podpisana i nic, zero reakcji ze strony
kasjerki ;)

Karta Aliora to chyba standardowo chce podpis jesli odczyt jest z paska... sprawdze jutro jaki maja service code ;).

MK

Króre karty kredytowe sa na podpis?