Kross Crime 2010 - podkładki wahacza

Data: 2013-11-30 15:54:24
Autor: Jakub Rakus
Kross Crime 2010 - podkładki wahacza
Witam,

Mam pytanie na temat kolejności montażu podkładek w wahaczu do Krossa Crime model 2010. Mam dwie pary podkładek:
- jedna para to "zwykłe" podkładki śr. zew. 11,5mm śr. wew. 8,5mm i gr. 2,5mm
- druga para to podkładki "profilowane" o śr. zew. 19mm, śr. wew. 8,5mm i gr. całkowitej 3mm występ ma śr. zew. 14mm.

Które podkładki mają trafić na które trzpienie? W tej chwili spróbowałem ustawienia: przy dumperze bez podkładek, na ramie podkładki "zwykłe", na tylnym "widelcu" podkładki "profilowane" ale coś mam tam za duży luz. Czy ktoś to składał lub chce mu się rozkręcić swojego crime'a i popatrzeć?

Jakub Rakus

Kross Crime 2010 - podkładki wahacza