[OG] Kross Hexagon V6 po upgrade'ach

Data: 2011-06-28 21:20:33
Autor: Wooyek
[OG] Kross Hexagon V6 po upgrade'ach
Kumpel sprzedaje swojego jedynego rumaka: Kross Hexagon V6, dość dopieszczony - z fajnym napędem (Alivio, przerzutka LX, łańcuch Deore) i paroma innymi przemyślanymi zmianami względem serii.

Brałem czynny udział w przygotowaniu go do sprzedaży (czyszczenie, zdjęcia) i mogę z czystym sumieniem potwierdzić, że rower nie wymaga żadnych "interwencji" - jest gotowy do jazdy, zresztą jest w ciągłym użytku.

Szczegóły, zdjęcia i licytacja trwa na Allegro, gdzie zapraszam:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1690925301

--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com
www.wooyek.pl // www.logologia.pl

[OG] Kross Hexagon V6 po upgrade'ach