Kross Trans Alp vs. Kross Alta

Data: 2009-04-17 14:51:00
Autor: artur
Kross Trans Alp vs. Kross Alta
Zapomniałem jeszcze podać cen:

Alta - 2.000 zł
Trans Alp - 1.650 zł

Artur

--

Data: 2009-04-17 15:36:29
Autor: Jan Srzednicki
Kross Trans Alp vs. Kross Alta
On 2009-04-17, vanKeck <lwkozdroj@gmail.com> wrote:
On 17 Kwi, 16:51, "artur" <aaas...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Zapomniałem jeszcze podać cen:

Alta - 2.000 zł
Trans Alp - 1.650 zł

ładna ta Alta...:) przy okazji zaglądnąłem na Trans Pacifica
i ....żeby zestawić tylną przerzutkę Deore z wolno biegiem MF-TZ21 to
tego bym się nigdy nie spodziewał..:/

Tylna Deore to taka ogólna popierdółka jest. Szybko łapie luzy, kółeczka
się błyskawicznie zacierają..

Data: 2009-04-17 19:58:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kross Trans Alp vs. Kross Alta
Panie Jan Srzednicki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:slrnguh8ft.2col.w_at_wrzask_dot_ploak.pl> przy ul....

On 2009-04-17, vanKeck <lwkozdroj@gmail.com> wrote:
[...]

Pod "błyskawicznie", jak rozumiem, podciągasz więcej niż 6500km, tak?

Data: 2009-04-17 19:07:33
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-04-17, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:
[...]

Przejeździłem na niej jakieś 1500km. W tym okresie musiałem
przesmarowywać te nieszczęsne kółeczka ze 4 razy.

Data: 2009-04-17 21:25:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kross Trans Alp vs. Kross Alta
Panie Jan Srzednicki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:slrnguhkrl.2col.w_at_wrzask_dot_ploak.pl> przy ul....

On 2009-04-17, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:
[...]

Ja przejeździłem wspomniane 6500km bez żadnego serwisowania przerzutki.

Data: 2009-04-17 21:33:41
Autor: artur
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
> [...]

> przesmarowywać te nieszczęsne kółeczka ze 4 razy.

Ja przejeździłem wspomniane 6500km bez żadnego serwisowania przerzutki.

Koledzy, a co powiecie w temacie tego postu? Warto czekać na Alta?

Data: 2009-04-18 14:03:53
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kross Trans Alp vs. Kross Alta
Panie artur, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gsasjk$3kc$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Koledzy, a co powiecie w temacie tego postu? Warto czekać na Alta?

Ja bym zaczekał, ale miej świadomość, że producent może mówić, że będzie
albo nie będzie, a realia swoją drogą... Jak rozglądałem się za rowerem to
pan w sklepie powiedział mi, że Unibike od dwóch miesiący zapowiadał powrót
wybranego przeze mnie roweru (któraś ichnia crossówka) "już za 2-3
tygodnie".
Poza tym, to Ci powiem od razu: siodło w jednym i drugim rowerze jest do
wymiany, a jeżeli będziesz chciał wsadzić na bagażnik trochę więcej sakw to
licz się z zakupem nowego bagażnika, bo ten od Krossa jest cholernie
niestabilny. No i nie rozumiem fenomenu ładowania amortyzowanej sztycy do
rowerów trekkingowych. Mnie wygodniej na twardej.

Data: 2009-04-17 19:59:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kross Trans Alp vs. Kross Alta
Panie vanKeck, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

[...]

A myślisz, że dlaczego wywaliłem cały napęd? ;-)

Kross Trans Alp vs. Kross Alta