Kross kiszka ?

Data: 2018-05-08 00:47:55
Autor: przemek.jedrzejczak
Kross kiszka ?
do X3 tez daja wolnobieg ? 1500 pln i TZ21 za 40 zeta ?
da rade to jakos bezproblemowo wymienic na kasete ?
http://www.synkros.pl/product-pol-7858-Rower-Kross-HEXAGON-3-0-26-2018.html
potrzebuje mtb 26 lokalnie (ZS) kupic i zonk

Data: 2018-05-08 05:35:55
Autor: jginter
Kross kiszka ?
W dniu wtorek, 8 maja 2018 09:47:57 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
[...]

Ano, z tego co oglądałem ostatnio w sieci, to nie jest łatwo dostać rower na kasecie do 1500 zł. Dziwne to, ale tak jest. Wymiana będzie chyba nieopłacalna - musisz zmienić piastę, przerzutkę i prawą manetkę z 7 na 8 rzędową, bo chyba nie ma sensu szukać kasety 7-rzędowej (zdaje się, że są takie). Kilka stówek musiałbyś dorzucić. Lepiej więc od razu kupić jakiś wyższy model, lub jednak kupić w necie wysyłkowo - paru znajomych tak kupowało i nie mają problemów.
Ostatnio znajomy kupił dla syna taki model:
http://lazaro-bike.pl/sklep/evolution-v3-men-2018_pid=126
za niecałe 1400 na pełnym Alivio 9-rzędowym. Oglądałem ten rower, nawet się przejechałem i jest całkiem fajny - tylko hamulce trochę piszczą, ale to pewnie kwestia regulacji lub klocków.
Zakup zrealizował w ciągu kilku dni.
--
Jacek G.

Data: 2018-05-08 06:14:06
Autor: przemek.jedrzejczak
Kross kiszka ?
-- http://lazaro-bike.pl/sklep/evolution-v3-men-2018_pid=126

hm prestiz level zero ale rzuce okiem :-)

PS jestem niewidomy czy rozmiar ramy i kolor jest losowy ?

Data: 2018-05-08 06:26:59
Autor: jginter
Kross kiszka ?
W dniu wtorek, 8 maja 2018 15:14:08 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
-- http://lazaro-bike.pl/sklep/evolution-v3-men-2018_pid=126

hm prestiz level zero ale rzuce okiem :-)

PS jestem niewidomy czy rozmiar ramy i kolor jest losowy ?

Nie wiem jak się tam wybiera rozmiar i kolor, ja nie zamawiałem, ale wiem, że kumpel się z nimi kontaktował, w każdym razie kupił taki jaki chciał.
Specyfikacja jest trochę dziwnie na jednym z obrazków.
--
Jacek G.

Data: 2018-05-08 06:53:48
Autor: przemek.jedrzejczak
Kross kiszka ?
tylko kolor czarny, Evo2 rama 19 i obiecuja ze bedzie na piatek :-)
dzieki
P.

Data: 2018-05-08 12:59:57
Autor: Ignac
Kross kiszka ?
W dniu wtorek, 8 maja 2018 14:35:58 UTC+2 użytkownik jgi...@wp.pl napisał:

 Ano, z tego co oglądałem ostatnio w sieci, to nie jest łatwo dostać rower na kasecie do 1500 zł. Dziwne to, ale tak jest. http://allegro.pl/rower-gorski-romet-rambler-fit-26-2017-i7024714047.html

Wymiana będzie chyba nieopłacalna - musisz zmienić piastę,
Kilka stówek musiałbyś dorzucić
http://www.synkros.pl/product-pol-5346-- Shimano-FH-RM30-36H-7-RZEDOWA.html
 przerzutkę i prawą manetkę z 7 na 8 rzędową
?
bo chyba nie ma sensu szukać kasety 7-rzędowej (zdaje się, że są takie).
https://ctbike.pl/shimano-cs-hg31-altus-kaseta-rowerowa-mtb-11-32-8-rzedowa..html
Nie montować zębatki 11z

Data: 2018-05-09 00:23:36
Autor: Jacek G.
Kross kiszka ?
W dniu wtorek, 8 maja 2018 21:59:58 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
... nie jest łatwo dostać rower na kasecie do 1500 zł.
http://allegro.pl/rower-gorski-romet-rambler-fit-26-2017-i7024714047.html
Napisałem, że nie jest łatwo, a nie że niemożliwe ;) Allegro faktycznie nie sprawdzałem, dałem za to inny przykład.

[...]

Są też kasety 7 rzędowe, więc nie trzeba kombinować: https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/lancuchy-kasety-wolnobiegi/kasety-rowerowe/?attr[367]=37155
Jest to jakieś ekonomiczne rozwiązanie, ale ja osobiście wolałbym napęd minimum 8-rzędowy ze względu na zakres przełożeń i klasę komponentów do napędów 7-rzędowych - z Shimano pozostaje praktycznie Tourney i Altus. Acera to już 8, a nawet 9 rzędów, Alivio - tylko 9 rzędów.
Ma to pewnie związek z przechodzeniem z 26" na 27,5" i 29".
Swoją drogą ciekawe dlaczego w seryjnych rowerach z tej niższej półki dają z reguły wolnobiegi 7 rzędowe 14-28, a nie kasety 7-rzędowe? Ceny są porównywalne.
--
Jacek G.

Data: 2018-05-09 01:16:53
Autor: przemek.jedrzejczak
Kross kiszka ?
-- Swoją drogą ciekawe dlaczego w seryjnych rowerach z tej niższej półki dają z reguły wolnobiegi 7 rzędowe 14-28, a nie kasety 7-rzędowe? Ceny są porównywalne.

to pytanie do marketingu Krossa :-) ale jak chca robic klientowi pod gorke to sa na dobrej drodze

Data: 2018-05-14 10:17:05
Autor: ń
Kross kiszka ?
Nie przejmować się, co tam jest. Jeździć do ewentualnego rozwalenia, które nie wiadomo czy i kiedy nastąpi. Rowerami z niższej półki po hopkach nie skaczesz (no chyba, że dziecięce/młodzieżowe).
A tak swoją drogą lżejszy (w gramach) jest wolnobieg, czy kaseta?

-- -- -
ciekawe dlaczego w seryjnych rowerach z tej niższej półki dają z reguły wolnobiegi, a nie kasety? Ceny są porównywalne.

Data: 2018-05-08 21:58:52
Autor: ToMasz
Kross kiszka ?
W dniu 08.05.2018 o 14:35, jginter@wp.pl pisze:
W dniu wtorek, 8 maja 2018 09:47:57 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
do X3 tez daja wolnobieg ? 1500 pln i TZ21 za 40 zeta ?
od paru lat jęczę że naklejka kross/romet/co tam ejszcze kosztuje 500 i więcej złotych
da rade to jakos bezproblemowo wymienic na kasete ?
tak, ale korba cyclone żelazna zostanie.
http://www.synkros.pl/product-pol-7858-Rower-Kross-HEXAGON-3-0-26-2018.html
potrzebuje mtb 26 lokalnie (ZS) kupic i zonk

Ano, z tego co oglądałem ostatnio w sieci, to nie jest łatwo dostać rower na kasecie do 1500 zł.

nie. albo może w sieci - trudno, w sklepach są. Zapraszam do Bytomia, rowery na kasecie ok 1200zł (sprawdzę jutro dokładną cenę w sklepie)
http://www.tora-zajdel.com.pl/product.php?id_product=19981
ToMasz

Data: 2018-05-08 22:53:00
Autor: przemek.jedrzejczak