Krótka analiza powyborczej sceny politycznej

Data: 2019-12-04 13:12:15
Autor: Runt
Krótka analiza powyborczej sceny politycznej
W dniu 2019-12-03 o 22:46, Jacek Bialy pisze:

Do obecnego Sejmu IX kadencji weszło pięć ugrupowań, które sobie uporządkujemy pierwszymi literami alfabetu łacińskiego - zaczynając od zwycięskiego PiS-u i kończąc na najmniej licznej w poselskich ławach Konfederacji.

Typowe teoretyczne bajanie które nie bierze pod uwagę haków jakie mają na siebie partie/ugrupowania. Patrz np. sprawa M. Banasia. To co widzicie/widzimy w publikatorach to zasłona dymna dla "motłochu".

--
Runt

Data: 2019-12-04 06:48:12
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Nu... Nie chciałem być grubiański - zwróciłem wszelako uwagę na fakt, że jedne frakcje są bliżej strukturalnego jądra danej formacji, a inne dalej. Poza tym kilka razy wspomniałem o wsiarni, która na naszej politycznej scenie pozostaje głównym ogniwem łańcuchów hakowych.

JB

Data: 2019-12-05 07:22:59
Autor: Runt
W dniu 2019-12-04 o 15:48, Jacek Bialy pisze:
[...]

Jasne.... ;-)

[...]

"Wsiarnia" czyli POtomkowie "chłopów folwarcznych".

--
Runt

Krótka analiza powyborczej sceny politycznej