Krótka pamięć Kalisza

Data: 2010-02-19 10:36:50
Autor: mkarwan
Krótka pamięć Kalisza
Data: 2010-02-19 13:59:29
Autor: -heÂŽsk-
Krótka pamięć Kalisza
On Fri, 19 Feb 2010 10:36:50 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

http://www.pawelznyk.pl/sekiel03.htm

 dobra spamerze. chodzilo ci wyraznie o zydow,
 a nie o to czy otrzymal i przyjal czy nie przyjal.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-19 15:01:38
Autor: mkarwan
Krótka pamięć Kalisza

wrote:

http://www.pawelznyk.pl/sekiel03.htm

chodzilo ci wyraznie o zydow,  a nie o to czy otrzymal i przyjal czy nie przyjal.

Chyba ja lepiej od ciebie wiem o co mi chodziło.

Data: 2010-02-19 15:22:15
Autor: -heÂŽsk-
Krótka pamięć Kalisza
On Fri, 19 Feb 2010 15:01:38 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

>chodzilo ci wyraznie o zydow,  a nie o to czy otrzymal i przyjal czy nie >przyjal.
Chyba ja lepiej od ciebie wiem o co mi chodziło.

 na pewno, tchorzliwy SPAMERZE . ;o)))
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-19 15:25:58
Autor: mkarwan
Krótka pamięć Kalisza
Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:c77tn51vpd3l11gqc13k6pdbsh8krciqmh4ax.com...
>chodzilo ci wyraznie o zydow,  a nie o to czy otrzymal i przyjal czy nie
>przyjal.
Chyba ja lepiej od ciebie wiem o co mi chodziło.

na pewno, tchorzliwy SPAMERZE . ;o)))

Tchórzem i spamerem to ty jesteś, bo tchórzliwie zmieniasz nicki i spamujesz psp nowymi wątkami.
Więc nie porównuj mnie do siebie.

Krótka pamięć Kalisza