Krótka przemowa do antysemitów...

Data: 2009-09-20 07:50:26
Autor: Tzva Adonai
Krótka przemowa do antysemitów...
Żydzi są narodem nieśmiertelnym, bo to zostało im obiecane... Od kiedy
zawarli przymierze, każdy pragnął ich zniszczyć.. Przeżyli setki
narodów o których słyszymy dziś tylko za sprawą odkryć
archeologicznych... Żydzi to obecnie najstarszy żyjący naród na Ziemi,
który może pochwalić się najstarszą religią, starszą nawet niż
najpradawniejsze chińskie wierzenia..

Przez tysiące lat takich ja wy były miliony.. Wszyscy chcieli
wymordować Żydów.. I wszyscy zachowywali się przy tym jak zwierzęta
pozbawione uczuć wyższych.. I wszyscy obrócili się w pył...

I to samo spotka każdego wroga Żydów, aż do ostatniego dnia
ludzkości...

Data: 2009-09-20 13:08:49
Autor: Antenka
Krótka przemowa do antysemitów...
Co to za tani melodramat??? Nie ma nieśmiertelnych narodów - to po
pierwsze.Ten twój naród wybrany już nim od dawna nie jest. W tę rolę
wskoczyli chazarzy i inne dzikusy.

Antenka

Data: 2009-09-20 15:39:08
Autor: Karol
Krótka przemowa do antysemitów...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):  =AFydzi to obecnie najstarszy =BFyj=B1cy nar=F3d na Zie=
mi,
kt=F3ry mo=BFe pochwali=E6 si=EA najstarsz=B1 religi=B1, starsz=B1 nawet ni=
=BF
najpradawniejsze chi=F1skie wierzenia..

wiem, ze znowu prowokujesz, ale trudno nie zareagowac na to co piszesz, bowiem
jeszcze ktos moze w to co piszesz uwierzyc. Nie jestem ani historykiem, ani religioznawca, ale jako takie rozeznanie w
tych sprawach mam i moge z cala odpowiedzialnoscia za slowo napisac, ze mijasz
sie z prawda, bo jak widac po tym tekscie nawet bladego pojecia nie masz o
temacie na ktory probujesz sie wypowiadac. --

Data: 2009-09-20 16:52:03
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:0e544202-c138-4952-8714-0902828efbfaq14g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
To kto umrze ostatni, goj czy Żyd?

boukun

Data: 2009-09-20 07:56:11
Autor: Tzva Adonai
On 20 Wrz, 16:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

To kto umrze ostatni, goj czy Żyd?

To nie ma znaczenia, bo bez Żydów ten świat zamieniłby się w
śmierdzący ściek...

Data: 2009-09-20 16:59:35
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f6e8ceed-af09-42ee-9b5f-927f0db01101x25g2000prf.googlegroups.com...
On 20 Wrz, 16:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

To kto umrze ostatni, goj czy Żyd?

To nie ma znaczenia, bo bez Żydów ten świat zamieniłby się w
śmierdzący ściek...

Śmiem twierdzić, że byłoby jedno wielkie bogactwo na ziemi i dobrobyt, a wszyscy ludzie żyli by szczęśliwie, będąc równymi pod każdym względem, bez uprzywilejowanej nacji...

boukun

Data: 2009-09-20 08:07:58
Autor: Tzva Adonai
On 20 Wrz, 16:59, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Śmiem twierdzić, że byłoby jedno wielkie bogactwo na ziemi i dobrobyt

Tak właśnie myśleli naziści, a jak było pod ich rządami, wszyscy
wiemy...

Data: 2009-09-20 18:58:40
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:2cb823c1-951a-4ef8-b8db-d58d342351c8p36g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Ale kto był tymi nazistami, też wiemy... Żydzi powinni przestać uszczęśliwiać świat na siłę i przestać myśleć o swojej wyjątkowości... Bo to gubi cały świat!

boukun

Data: 2009-09-20 17:08:39
Autor: Karol
Krótka przemowa do antysemitów...
Ale kto był tymi nazistami, też wiemy... Żydzi powinni przestać uszczęśliwiać świat na siłę i przestać myśleć o swojej wyjątkowości... Bo to gubi cały świat!

bokun, co za brednie tu wypisujesz? Przeciez chyba dwa dni temu, ty sam
powolywales sie na informacje ktore rozpowszechniane sa przez serwis
prowadzony przez amerykanskich Zydow (postepowych komunistow).

Wiec kto pomaga tym ktory w/g ciebie chca rzekomo zgubic caly swiat? --

Data: 2009-09-20 19:20:27
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h95nin$ebq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale konkretnie, co to był z tekst. Bo może coś źle zrozumiałeś?

boukun

Data: 2009-09-20 17:29:01
Autor: Karol
> [...]

> Wiec kto pomaga tym ktory w/g ciebie chca rzekomo zgubic caly swiat?

Ale konkretnie, co to był z tekst. Bo może coś źle zrozumiałeś?

to byl tekst o Tusku, ktory zamiescil pardon,pl. Ja zrozumialem bardzo dobrze,
natomiast jesli chodzi o Twoj sposob rozumowania, to mam pewne watpliwosci.
Zreszta co Ci bede tlumaczyl, skoro to raczej praca godna Syzyfa:))

Data: 2009-09-20 17:08:30
Autor: Prawusek

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message
On 20 Wrz, 16:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

To kto umrze ostatni, goj czy Żyd?

To nie ma znaczenia, bo bez Żydów ten świat zamieniłby się w
śmierdzący ściek...

Masz rację - tak będą kompostować biomasę z was, aby się nie zmarnowało w
dymie...

Data: 2009-09-20 15:42:32
Autor: Karol
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Masz rację - tak będą kompostować biomasę z was, aby się nie zmarnowało w
dymie...

jak sie czyta panskie teksty, to ma sie wrazenie, ze na tej grupie pisza
ludzie z psychiatryka:)

Data: 2009-09-20 17:06:57
Autor: Prawusek
[...]

Pajac jak i reszta. Przecież ty oskrobańcu wcale nie jesteś żydem czy
Żydem - jesteś Tataro-Turkiem - Chazarem, dlatego jesteś pastuch i potomek
pastucha - prymityw jak cała wasza złodziejska zgraja.
    Przyjęcie talmudyzmu nie zrobiło z was żydów - od kiwania to wam muski w
kiepałach na gwna się zbiły. Kudy wam do prawdziwych Izraelitów, śmieci
genetyczne.

Data: 2009-09-20 17:21:34
Autor: MH
Krótka przemowa do antysemitów...
Żydzi są narodem nieśmiertelnym, bo to zostało im obiecane...

Czegoś ty się chłopie dziś nawąchał ??

MH

Data: 2009-09-20 22:01:31
Autor: VicAbarca
KrĂłtka przemowa do antysemitĂłw...
Tzva Adonai пишет:
Żydzi są narodem nieśmiertelnym, bo to zostało im obiecane...

Szkoda tylko, ze amerykanscy Zydzi mieli w dupie Zydow europejskich, gdy   ci gineli w holocauscie...

Od kiedy
zawarli przymierze, każdy pragnął ich zniszczyć..

Moze. Ale poza Polakami. Juz za Kazimierza Wielkiego uzyskali przywileje gwarantujace im normalny zywot w tym kraju. A wszyscy pozniejszy wladcy rowniez dbali o nich.

Wszyscy chcieli
wymordować Żydów.. I wszyscy zachowywali się przy tym jak zwierzęta
pozbawione uczuć wyższych.. I wszyscy obrócili się w pył...

Gowno prawda, w I RP nikt Zydow nie mordowal, malo - Zydzi zyskali uprzywilejowana pozycje.

I to samo spotka kaĹźdego wroga ĹťydĂłw, aĹź do ostatniego dnia
ludzkości...

Zydzi to tylko jeden z wielu narodow tego swiata. Ani lepszy, ani gorszy...

--
Vic

Krótka przemowa do antysemitów...