Krótka przemowa do antysemitów...

Data: 2009-09-20 15:39:08
Autor: Karol
Krótka przemowa do antysemitów...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):  =AFydzi to obecnie najstarszy =BFyj=B1cy nar=F3d na Zie=
mi,
kt=F3ry mo=BFe pochwali=E6 si=EA najstarsz=B1 religi=B1, starsz=B1 nawet ni=
=BF
najpradawniejsze chi=F1skie wierzenia..

wiem, ze znowu prowokujesz, ale trudno nie zareagowac na to co piszesz, bowiem
jeszcze ktos moze w to co piszesz uwierzyc. Nie jestem ani historykiem, ani religioznawca, ale jako takie rozeznanie w
tych sprawach mam i moge z cala odpowiedzialnoscia za slowo napisac, ze mijasz
sie z prawda, bo jak widac po tym tekscie nawet bladego pojecia nie masz o
temacie na ktory probujesz sie wypowiadac. --

Krótka przemowa do antysemitów...