Krótka przesiadka w Rydze

Data: 2012-07-18 12:06:46
Autor: quentin
Krótka przesiadka w Rydze
Witam,
nasamprzód chciałbym zaznaczyć, że w kwestiach lotniczych jestem
laikiem i chciałbym rozwiać tutaj swoje wątpliwości. Otóż potrzebuję
jak najtaniej dostać się w okolicach 11-12 września br. z Taszkentu do
Kijowa. Na bluesky.tanie-loty.com.pl wynalazłem na 11.09 dość tanie
(900 zł wraz z opłatą dla pośrednika) połączenie linii Air Baltic z
przesiadką w Rydze, która trwa tylko 25 minut. Jak sądzicie, czy tak
mała ilość czasu wystarczy? Czy w razie opóźnienia lotu z Taszkentu
samolot do Kijowa poczeka? Jak mniemam, w Rydze nie miałbym w ogóle
kontaktu ze swoim bagażem? Za tą samą cenę i na ten sam dzień jest też
możliwość przelotu (również Air Baltic) z 12-godzinną przesiadką w
Rydze, a koczowanie pół doby nalotnisku mi się średnio uśmiecha.
Z góry dzięki!

Pozdrawiam, Konrad Bigaj a.k.a. Quentin

Data: 2012-07-18 21:09:41
Autor: Docent Zylber
Krótka przesiadka w Rydze
możliwość przelotu (również Air Baltic) z 12-godzinną przesiadką w

jestem pilotem w AB wienc wiem że często się spoźniamy... Weź 12h overlay (sory za nasz slang) i zwiedz city.
BTW zwróc uwagę na dopłaty za bagaz

Kpt Doc

Data: 2012-07-18 21:42:42
Autor: /dev/SU45
Krótka przesiadka w Rydze

[...]

To jest bardzo mało i może nie wystarczyć, wybitnie ryzykowne.

Czy w razie opóźnienia lotu z Taszkentu
samolot do Kijowa poczeka?

Raczej nie.

Jak mniemam, w Rydze nie miałbym w ogóle
kontaktu ze swoim bagażem?

Jeżeli jest to jeden bilet Taszkient-Kijów to nie. Jeżeli dwa oddzielne to trzeba odebrać a potem się odprawić.

Za tą samą cenę i na ten sam dzień jest też
możliwość przelotu (również Air Baltic) z 12-godzinną przesiadką w
Rydze, a koczowanie pół doby nalotnisku mi się średnio uśmiecha.

Zdecydowanie lepiej to wybrać, tym bardziej że Ryga jest bardzo ciekawym miastem do zwiedzenia. Czy można przejść kontrolę czekając na przesiadkę to nie wiem (nie Schengen) - chyba tak.

Nie zwracaj uwagi na debila kolinę :)

Data: 2012-07-18 21:58:25
Autor: Docent Zylber
Krótka przesiadka w Rydze
to nie wiem (nie Schengen) - chyba tak.

nie wiesz to nie pisz.
NIe wież w popisy tego kretyna, który w Rydze nigdy nie był i nie wie że to Shengen jest
Spokojnie wyjdziesz na miasto. Moja narzeczona w zeszły czwartek czekała 6h i zdążyła zwiedzić sławną starówkę (leciała z Kijowa Do Tibilisi)

Docent

Data: 2012-07-23 06:15:32
Autor: quentin
Krótka przesiadka w Rydze
A jednak wyłożyłem prącie na Air Baltic i (co prawda drożej)
załatwiłem sobie bilet na bezpośredni lot liniami Uzbekistan
Airways. :)

Pozdrawiam, Konrad Bigaj a.k.a. Quentin

Data: 2012-07-24 15:35:16
Autor: Docent Zylber
Krótka przesiadka w Rydze
załatwiłem sobie bilet na bezpośredni lot liniami Uzbekistan

noto chyba nie-czytałeś ich AR (Accident Ratio)
Jako Animator grupy dyskusyjnej trzymam ze wszystkimi kcióki

Docent

Krótka przesiadka w Rydze