Krótka recenzja przyczepki Extrawheel

Data: 2009-05-04 13:48:57
Autor: Szymic1
Krótka recenzja przyczepki Extrawheel
może się komuś przyda
http://blog.szymanskich.net/?p=1140

Pozdrowienia
Michał Szymański
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-05-04 23:17:41
Autor: live_evil
Krótka recenzja przyczepki Extrawheel
Szymic1 pisze:
może się komuś przyda
http://blog.szymanskich.net/?p=1140

Pozdrowienia
Michał Szymański
http://blog.szymanskich.net

Nieeee...
Będzie kolejny flejm przyczepka vs sakwy :-)

--

  My homebuilt FWD recumbent, a welder's prank :-)
   -- > http://piotrowiak.info/poziom

Data: 2009-05-04 14:23:26
Autor: Michal Szymanski
Krótka recenzja przyczepki Extrawheel
Nieeee...
Będzie kolejny flejm przyczepka vs sakwy :-)

dla mnie nie bylo wyboru mam tylną amortyzacje tak więc nie istniał
wybór.

Data: 2009-05-04 14:32:50
Autor: Michał Wolff
On 4 Maj, 23:17, live_evil <usame.bez.t...@o2.pl> wrote:

Nieeee...
Będzie kolejny flejm przyczepka vs sakwy :-)

A jak! Już się biorę do anihilacji przyczepkowiczów! :))
Tak naprawdę o przyczepce po 150km to niewiele można powiedzieć,
prawdziwy test to przeszła na andyjskiej wyprawie braci Dusza. Tutaj
film z ich ostatniej wyprawy i trochę zdjęć Voyagera w akcji:
http://tinyurl.com/cj3hwq
Tylko nie pospadajcie ze śmiechu słuchając lektora tego "dzieła" :)

Przyczepki przeszły test w bardzo trudnych warunkach - co na pewno
jest wielkim argumentem za ich trwałością. Ale warto też pamiętać, że
Duszakowie są bardzo blisko związani biznesowo z Extrawheelem, więc
też to z lekkim przymrużeniem oka warto traktować, np. Piotrowi
Maliniakowi ta sama przyczepka w tym samym rejonie nie dożyła końca
trasy.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-05 00:43:37
Autor: Titus Atomicus
Krótka recenzja przyczepki Extrawheel
In article <89d51868-fa34-405e-a9ce-8b569eb83e9f@n4g2000vba.googlegroups.com>,
 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote:

np. Piotrowi
Maliniakowi ta sama przyczepka w tym samym rejonie nie dożyła końca
trasy.
_Milaniakowi_
A w jakich okolicznosciach mu sie rozpadla?

TA

Data: 2009-05-05 06:14:34
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Krótka recenzja przyczepki Extrawheel
w odpowiedzi  na post news:Titus_Atomicus-
9A1E81.00433705052009@news.onet.pl z Wt 05 maj 2009 00:43:37 pisze co nastepuje:

A w jakich okolicznosciach mu sie rozpadla?

o ile mi wiadomo, tez w tych terenach co Duszakom tylko chyba 2 miechy wczesniej.

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-05-05 06:13:16
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Krótka recenzja przyczepki Extrawheel
w odpowiedzi Michał Wolff na post news:89d51868-fa34-405e-a9ce-
8b569eb83e9f@n4g2000vba.googlegroups.com z Pn 04 maj 2009 23:32:50 pisze co nastepuje:

Piotrowi
Maliniakowi ta sama przyczepka w tym samym rejonie nie dożyła końca
trasy.

to malo powiedziane :)

Data: 2009-05-05 13:19:24
Autor: Titus Atomicus
Krótka recenzja przyczepki Extrawheel
In article <Xns9C02539D5B790baltaz4r@127.0.0.1>,
 Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik100@wytnij_wp.pl> wrote:

> [...]

> Piotrowi
> Maliniakowi ta sama przyczepka w tym samym rejonie nie dożyła końca

Ojej, gdzie o tym mozna poczytac?
Na zdjeciach i w oficjalnej relacji tego nie ma...

TA

Data: 2009-05-05 04:29:23
Autor: Michał Wolff
On 5 Maj, 13:19, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Ojej, gdzie o tym mozna poczytac?
Na zdjeciach i w oficjalnej relacji tego nie ma...

Nie zapominaj, że on tego ExtraWheela dostał za darmo, więc pewnie
głupio mu było o tym pisać, bo czuł się jakoś zobowiązany. O tym, że
mu się przyczepka zupełnie rozpadła komplikując znacznie wyprawę pisał
na preclu Baltazar, który Piotrka zna osobiście i który z nim trochę
korespondował w czasie trwania wyprawy, gdy Piotrek opisywał perypetie
z przyczepą na bieżąco, bez dystansu do sprawy
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-18 01:24:02
Autor: Titus Atomicus
Krótka recenzja przyczepki Extrawheel
In article <d3a905c4-bf62-439b-ba46-77bac29802eb@j12g2000vbl.googlegroups.com>,
 Szymic1 <dyrex@poczta.onet.pl> wrote:

może się komuś przyda
http://blog.szymanskich.net/?p=1140

A ja przy okazji znalazlem dluga recenzje:
http://www.rowery.org.pl/przyczepkaxtrawheel.html
TA

Krótka recenzja przyczepki Extrawheel