Krótka sprzedaż...

Data: 2010-08-02 21:53:56
Autor: Jan Werbiński
Krótka sprzedaż...
.... mi nie wyszła i odkupywałem swoje akcje drożej.
Co za pech! Znowu podatek!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-03 08:51:20
Autor: Endriu
Krótka sprzedaż...
... mi nie wyszła i odkupywałem swoje akcje drożej.
Co za pech! Znowu podatek!

Jasiu nie chcę cię straszyć, ale może być tak, że jutro będziesz musiał je szybko sprzedawać ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-03 09:00:07
Autor: Jan Werbiński
Krótka sprzedaż...
Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i38e9l$u0t$1usenet.news.interia.pl...
... mi nie wyszła i odkupywałem swoje akcje drożej.
Co za pech! Znowu podatek!

Jasiu nie chcę cię straszyć, ale może być tak, że jutro będziesz musiał je szybko sprzedawać ....

Też tak myślę, że poleci. Ale to dobrze że spadną, bo dokupię taniej, a mam horyzont długoterminowy.
Krótka sprzedaż miała być podwójnym zagraniem.
Wyglądało to mniej więcej tak. Kupno TP po ok 15,7, odebranie dywidendy, sprzedaż po 15,2 i odkupienie po 15,33, 15,4 i 15,71

2% w plecy. Podręcznikowo. :-)

Data: 2010-08-03 09:13:02
Autor: Endriu
Krótka sprzedaż...
Też tak myślę, że poleci.

Do żółtej paraboli jest jeszcze 130 punktów....
http://ifutures.pl/bie-t1722-20.html#p17249

grubasy tak bezsensownie by nie powchodziły i nie zwiększały by udziału do 20%...
http://www.gpw.pl/zrodla/gpw/spws/spws1/LOP_stat.pdf

ale czemu np. nie miało by to wyglądać tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06f850e454abad26.html

pod "armagiedonowską" prognozę Szczepanika.
Cykle Dieterowskie mówiły, że czas na wzrosty był do początku Lipca .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-07 11:59:30
Autor: Endriu
Krótka sprzedaż...
... mi nie wyszła i odkupywałem swoje akcje drożej.
Co za pech! Znowu podatek!

http://ifutures.pl/2010-komentarze-czasie-sesji-t2864.html#p17304

"[...] TPS modelowa hiperbola.
Takie rzeczy nie trwaj± wiecznie, a glebowanie bywa bolesne - co widać na tym samym rys prawie rok temu. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-07 13:02:16
Autor: Jan Werbiński
Krótka sprzedaż...
Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i3jaq4$pja$1usenet.news.interia.pl...
[...]

No właśnie. Z uwagi na podobieństwo wykresów z tym sprzed roku nie zwiększam zaangażowania powyżej 15,7. Nie zamierzam też sprzedawać, bo mam horyzont kilkuletni i nadzieje na dywidendy.

Pociąg odjechał...