Krótka sprzedaż...

Data: 2010-08-07 11:59:30
Autor: Endriu
Krótka sprzedaż...
... mi nie wyszła i odkupywałem swoje akcje drożej.
Co za pech! Znowu podatek!

http://ifutures.pl/2010-komentarze-czasie-sesji-t2864.html#p17304

"[...] TPS modelowa hiperbola.
Takie rzeczy nie trwaj± wiecznie, a glebowanie bywa bolesne - co widać na tym samym rys prawie rok temu. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-07 13:02:16
Autor: Jan Werbiński
Krótka sprzedaż...
Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i3jaq4$pja$1usenet.news.interia.pl...
[...]

No właśnie. Z uwagi na podobieństwo wykresów z tym sprzed roku nie zwiększam zaangażowania powyżej 15,7. Nie zamierzam też sprzedawać, bo mam horyzont kilkuletni i nadzieje na dywidendy.

Pociąg odjechał...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Krótka sprzedaż...