Krótki film z dwudniowego wypadu w Tatry

Data: 2009-10-29 05:08:43
Autor: Misiek W.
Krótki film z dwudniowego wypadu w Tatry
Ostatnio jak byłem na dwudniowym wypadzie w Tatrach stworzyłem coś
takiego:
http://vimeo.com/7311081

Może się wam spodoba. Miłego oglądania.

Pozdrawiam
Misiek W.
vimeo.com/xcmichal
www.karpaty-team.pl

Data: 2009-10-29 13:36:05
Autor: Szymon R.
Dnia 2009-10-29 13:08, Misiek W. napisal(a) te oto slowa:
Ostatnio jak byłem na dwudniowym wypadzie w Tatrach stworzyłem coś
takiego:
http://vimeo.com/7311081

Z pewnym dystansem podszedłem to tego filmu, a tu się okazał bardzo przyjemny obraz. Od razu muzyka wprowadziła w odpowiedni nastrój, zdjęcia bardzo przyzwoite! Normalnie poczułem się jak na lepiej niż profesjonalnym filmie! Brawo!

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2009-10-29 14:21:53
Autor: Kell a
"Misiek W." <xcmichal@gmail.com> napisał(a):

[...]

Fajny, widac, ze wiesz co robisz :)
Oczywiscie bylo pare rzeczy, ktore bym zmienil i ktorych mi zabraklo,
ale ogolnie dobra robota.

Data: 2009-10-29 16:17:30
Autor: Damian Gałka
Krótki film z dwudniowego wypadu w Tatry
Witam

Bardzo fajny filmik. Gratuluję!
Jest też wątek miłosny :)

Pozdrawiam
Damian Gałka

Data: 2009-10-29 18:35:04
Autor: Marcin Kysiak
Damian Gałka pisze:

Bardzo fajny filmik. Gratuluję!
Jest też wątek miłosny :)

A momenty były? ;-)

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-10-29 19:11:14
Autor: Titus Atomicus
Krótki film z dwudniowego wypaduw Tatry
In article <hccjok$lea$1@news.onet.pl>,
 Marcin Kysiak <mkysiak@gmail.com> wrote:

Damian Gałka pisze:

> Bardzo fajny filmik. Gratuluję!
> Jest też wątek miłosny :)

A momenty były? ;-)

Maaaasz...

TA

Data: 2009-11-01 01:48:49
Autor: Slawomir Gorniak
Krótki film z dwudniowego wypadu w Tatry
On Oct 29, 5:17 pm, Damian Gałka <dga...@interia.pl> wrote:
Jest też wątek miłosny :)

"O mój Boże (wątek religijny) - szepnęła hrabina (wątek historyczny) -
jestem w ciąży (wątek miłosny), ale nie wiem, z kim! (wątek
sensacyjny)". ;-)

A filmik calkiem fajny!

S.

Data: 2009-10-29 22:38:58
Autor: Titus Atomicus
Krótki film z dwudniowego wypadu w Tatry

A dziekuje. Podobal sie.

TA

Data: 2009-10-29 22:45:38
Autor: Karina
On 29 Paź, 13:08, "Misiek W." <xcmic...@gmail.com> wrote:
[...]

Bardzo miło się ogląda, fajna muzyka. Dzięki:) Pozdrawiam. K.

Data: 2009-10-31 12:40:47
Autor: Malgorzata K.

Użytkownik "Karina" <karina.72@wp.pl> napisał w wiadomości news:928293f6-e044-4e62-8fa5-2288ba06914b15g2000yqy.googlegroups.com...
[...]

Wlasnie, muzyka... coz to, jest boskie?!

Malgosia

Data: 2009-10-31 07:58:59
Autor: Karina
Krótki film z dwudniowego wypadu w Tatry

ano jest... ;) K.

Data: 2009-10-31 13:09:40
Autor: Titus Atomicus
Krótki film z dwudniowego wypadu w Tatry
In article <hch7pd$bl5$1@inews.gazeta.pl>,
 "Malgorzata K." <jar-jar@usun.to.z.tego.adresu.wp.pl> wrote:

Wlasnie, muzyka... coz to, jest boskie?!

E, trzwba bylo zaczekac do napisow koncowych przed wyjsciem z kina.

TA

Data: 2009-10-31 17:21:17
Autor: Malgorzata K.

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-
E, trzwba bylo zaczekac do napisow koncowych przed wyjsciem z kina.

Hahaha, racja, umknelo mi.
Pokornie chyle czola i dziekuje

Malgosia

Data: 2009-10-31 00:32:24
Autor: adamzel
Krótki film z dwudniowego wypadu w Tatry

Łza się w oku kręci :)

Data: 2009-11-02 18:52:34
Autor: STranger
Misiek W. pisze:
Ostatnio jak byłem na dwudniowym wypadzie w Tatrach stworzyłem coś
takiego:
http://vimeo.com/7311081

Może się wam spodoba. Miłego oglądania.

No super!
Obejrzałem z wielką przyjemnością i od razu mam lepszy humor po tym filmie!
Dzięki! :)

P.S.
masz talent

STranger

Data: 2009-11-18 20:05:47
Autor: Seba_Fan
Krótki film z dwudniowego wypadu w Tatry
jaka kamera nagrywasz?

Krótki film z dwudniowego wypadu w Tatry