Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)

Data: 2009-10-26 07:52:36
Autor: PC
Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)
Kup czajnik bezprzewodowy za 20zł. Ja mam taki dyżurny z kabelkiem 30cm tyle, że kabelek jest biały.

PC

Data: 2009-10-26 17:48:14
Autor: Konop
Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)
Kup czajnik bezprzewodowy za 20zł. Ja mam taki dyżurny z kabelkiem 30cm tyle, że kabelek jest biały.

Autor chciał "zalewna" wtyczki...

Data: 2009-10-27 10:02:50
Autor: PC
Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)

Autor chciał "zalewna" wtyczki...

O takim kabelku piszę. Komputerowy zakończony dwiema "zalanymi" wtyczkami o długosci 30cm!!! tyle, że dołaczony do czajnika. W czajniku gniazdo "komputerowe" do zasilania - taki pseudo bezprzewodowy czajnik podróżny 0,8l za 20 zł.

PC

Data: 2009-10-27 08:16:16
Autor: Pszemol
"PC" <p_c_h@poczta.onet.pl> wrote in message news:hc6cvq$cld$1news.task.gda.pl...
[...]

Kto jest producentem tego czajnika? Czy ten czajnik nazywa się jakoś?
Ma jakiś numer modelu?

Data: 2009-10-28 07:51:37
Autor: PC
Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)
Chyba Tefal ale nie dam sobie ręki uciąć. Mam go niestety na działce a sezon się skończył więc potwierdzę na wiosnę.

PC

Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)