Krótki wypad na Ukrainę - relacja

Data: 2010-07-27 08:56:20
Autor: Michał Wolff
Krótki wypad na Ukrainę - relacja
Zapraszam na relację i zdjęcia z krótkiego wypadu na Ukrainę i
Słowację jaki odbyliśmy w lipcu z MadManem:
http://wilk.bikestats.pl
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-07-27 17:57:55
Autor: MadMan

Ja też zapraszam do mojej relacji: http://madman.bikestats.pl

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-28 15:04:03
Autor: Paweł Pontek
Michał Wolff pisze:
Zapraszam na relację i zdjęcia z krótkiego wypadu na Ukrainę

Zazdroszczę możliwości wyjazdu.

Drobna uwaga techniczna:

Na zdjęciu:
http://picasaweb.google.pl/wilku150/Ukraina2010#5498534198541893346

.... pomimo, że drogowskaz wskazuje coś innego, nie stoicie na Przełęczy
Wyszkowskiej. Przełęcz Wyszkowska (zwana inaczej Toruńską) znajduje
się w głównym grzbiecie karpackim (na wododziale) i jest to "następna" na Waszej trasie przełęcz (tuż za Wyszkowem).

Fotografia Przełęczy Wyszkowskiej:
http://picasaweb.google.pl/karpacki/WyrypaWBieszczadachWschodnichUkraina#5163886171916026578

Przełęcz ta jest o tyle istotna, gdyż wyznacza punkt graniczny w głównym
grzbiecie, pomiędzy Bieszczadami Wschodnimi i Gorganami.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prze%C5%82%C4%99cz_Wyszkowska

Na zdjęciu stoicie na "Przełęczy pod Bahonką" (983) - co łatwo
można sprawdzić na mapie (np. WIG)

http://www.mapywig.org/m/WIG100_300DPI/P54_S37_SENECZOW_300dpi.jpg

-- -- -- -- -- -- -
A przy okazji - gratuluję kilometrów, chociaż _moim_zdaniem_, oglądać
Ukrainę z dróg którymi jechaliście, to tak jak oglądać (i smakować)
Polskę z drogi Lubelskiej (W-wa - Lublin) lub Poznańskiej (W-wa - Poznań), itp.. Świat w pobliżu takich dróg zwykle wygląda inaczej ...

Pozdrawiam,
PABLO

Data: 2010-07-28 06:43:10
Autor: Michał Wolff
On 28 Lip, 15:04, Paweł Pontek <ppon...@poczta.onet.pl> wrote:
Michał Wolff pisze:

> [...]

się w głównym grzbiecie karpackim (na wododziale) i jest to "następna"
na Waszej trasie przełęcz (tuż za Wyszkowem).

A toby się zgadzało!
Rzeczywiście byliśmy zaskoczeni, że na tej przełęczy gdzie stała ta
tablica GPS-y pokazały nam aż 980m, podczas gdy ta druga przełęcz
miała rzeczywiście koło 930m. No to niezły kwiatek z tym oznaczeniem
-- postawić tabliczkę nie na tej przełęczy :))
Mapy paperowe mieliśmy tylko samochodowe o dużej skali - i tam była
zaznaczona tylko jedna przełęcz - właśnie Wyszkowska
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-07-28 16:51:22
Autor: mt
Krótki wypad na Ukrainę - relacja
Michał Wolff pisze:
[...]
Mapy paperowe mieliśmy tylko samochodowe o dużej skali - i tam była
zaznaczona tylko jedna przełęcz - właśnie Wyszkowska

Raczej o małej skali, wielkoskalowe są z reguły bardzo dokładne :)

marcin

Data: 2010-07-28 07:19:19
Autor: Michał Wolff
Krótki wypad na Ukrainę - relacja
A jeszcze inna sprawa - kojarzysz może jak się nazywa przełęcz
pomiędzy Mizhirią a Kołoczawą? Bo jakąś nazwę miała, tylko zapomniałem
jej spisać - a kolarsko był to dużo cięższy podjazd od tych obu
wcześniejszych.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-07-28 15:16:17
Autor: Alfer_z_pracy
Michał Wolff pisze:
Zapraszam na relację i zdjęcia z krótkiego wypadu na Ukrainę

LOL :) Widzę, że nawet w komentarzach w Picasie wchodzisz w polemikę z Robertem (np. w galerii ze Zlatej Prahy). Dlaczego nie widzę jego niektórych wpisów, a tylko Twoje odpowiedzi, to jakaś cenzura?

A.

Data: 2010-07-28 06:55:53
Autor: Michał Wolff
On 28 Lip, 15:16, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

LOL :) Widzę, że nawet w komentarzach w Picasie wchodzisz w polemikę z
Robertem (np. w galerii ze Zlatej Prahy). Dlaczego nie widzę jego niektórych
wpisów, a tylko Twoje odpowiedzi, to jakaś cenzura?

A to skubaniec musiał ostatnio pokasować :))
Roberto to postać wręcz kultowa (na forum sakwiarskim w podpisie miał
tekst "Słynny Rowerowy Turysta"). Ma po prostu obsesję na moim
punkcie, notorycznie komentuje moje wyjazdy na Picasie, non stop w
stylu - "po co tyle kilometrów" "ile muzeów zobaczyłeś" "co widziałeś
oprócz przedniego koła". Kiedyś sam jeździł na dłuższe wyjazdy,
obecnie ma dwójkę małych dzieci i jeździ na wyprawy typu Podlasie 40km
dziennie i jak widać łapie jakieś kompleksy na tym tle.

A do mnie osobiście ma też stary uraz - bo po tym jak był łaskaw
stwierdzić, że średnia 30km/h na szosówce na 50-100km jest banalnie
prosta zaproponowałem mu zakład by to sprawdzić. Przez bite pół roku
facet twierdził że nie ma 2h czasu na taki zakład - bo tak jest zajęty
w domu, na czym oczywiście nie omieszkałem sobie poużywać :)). Do tego
rozbawił wszystkich bo chciał mnie pozwać do sądu (autentyk - zażądał
ode mnie przekazania mu danych osobowych) za to, że nazwałem go
wielbłądem (w sensie za bardzo obładowanego sakwiarza). Nie wiem -
może to kasowanie właśnie w związku z tym procesem, bo na forum też
pokasował większość swoich wypowiedzi :)))