Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?

Data: 2010-08-20 18:00:28
Autor: Iguan007
Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?

"syntax error" <where@no.one.has.gone.before.com> wrote in message news:i4l3jg$fd0$1node1.news.atman.pl...

spalaniu. Wiem, że będę wymieniał olej co 8000 km, ale coś jeszcze mogę zrobić, co by nie zaszkodzić temu wyżyłowanemu silnikowi?

Nie przejmowac sie. Kilka razy w tygodniu jezdze motocyklem z "wyzylowanym silnikiem" 2km i nic sie nie dzieje.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?