Krótkie kody w PLAY - działają ?

Data: 2009-06-04 12:49:02
Autor: Dominik & Co
Krótkie kody w PLAY - działają ?
Valdi.Pavlack napisał(a):

Czy na chwile obecną działają wam krótkie kody w PLAY - od rana przynajmniej

Tak, przynajmniej *101# i *104#

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-06-04 13:03:12
Autor: Valdi.Pavlack
Krótkie kody w PLAY - działają?
"Dominik & Co" news:h088qu$3o5$1inews.gazeta.pl

Tak, przynajmniej *101# i *104#

O! U mnie też już działa.

Powstaje zatem pytanie czy przedstawione problemy są podyktowane dłubaniem
przy sieci (wprowadzanie mobilnego neta świadczonego również po ich
infrastrukturze GSM?) czy przyczyna leży gdzieś indziej?

Data: 2009-06-04 13:12:07
Autor: Maciek
Krótkie kody w PLAY - działają?
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał

(wprowadzanie mobilnego neta świadczonego również po ich
infrastrukturze GSM?)

A to było jakieś info o zamiarze, czy tak tylko gdybasz?

M.

Data: 2009-06-04 14:00:03
Autor: Valdi.Pavlack
Krótkie kody w PLAY - działają?
"Maciek" news:h08a69$ctu$1inews.gazeta.pl

A to było jakieś info o zamiarze, czy tak tylko gdybasz?

To tylko moje przypuszczenia wysunięte z obserwacji działania sieci w moim
regionie jak i niektórych komentarzy na forach/blogach itp. związanych z
dostarczaniem neta przez PLAY.
Oczywiście mogę być w błędzie, ale kto wie czy coś nie jest na rzeczy.

Data: 2009-06-05 00:20:01
Autor: ztomasz
Dominik & Co pisze:
Valdi.Pavlack napisał(a):

Czy na chwile obecną działają wam krótkie kody w PLAY - od rana przynajmniej

Tak, przynajmniej *101# i *104#

A u mnie sprawdzam i nie dziala ani kod ani strona play24. Chyba cos popsuli i naprawiaja bo poprzednio na stronie mialem bajonskie premie kwotowe

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Krótkie kody w PLAY - działają ?