Krótkie korby ( znowu )

Data: 2011-02-11 12:34:18
Autor: cynamoon
Krótkie korby ( znowu )

Szukaj±c korb długo¶ci 152 mm dla moich dzieci znalazłem parę modeli,

ale z reguły jest to tanie, stalowe badziewie, w rzeczywisto¶ci

oferuj±ce spore bicie promieniowe, słab± kulturę pracy z łańcuchem itd.

A suntour XTC junior 152 mm Ci nie pasuje? Jest chyba aluminiowa, ma stalowe zębatki i nie wygl±da badziewiowato.
Marek

Data: 2011-02-11 13:50:35
Autor: PeJot
Kr??tkie korby ( znowu )
W dniu 2011-02-11 12:34, cynamoon pisze:

Szukając korb długości 152 mm dla moich dzieci znalazłem parę modeli,

ale z reguły jest to tanie, stalowe badziewie, w rzeczywistości

oferujące spore bicie promieniowe, słabą kulturę pracy z łańcuchem itd.

A suntour XTC junior 152 mm Ci nie pasuje? Jest chyba aluminiowa, ma stalowe
zębatki i nie wygląda badziewiowato.

Szkoda że wcześniej jej nie widziałem. Wygląda sensownie ( jak na rower dziecinny ), ale cena, nawet ta z allegoro raczej zniechęca.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Krótkie korby ( znowu )