Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Krotkie ladowanie

Krotkie ladowanie

Data: 2017-11-08 20:51:17
Autor: J.F.
Krotkie ladowanie

https://www.youtube.com/watch?v=2q8fBMpJ_kE

Maszyna specjalna czy dobry wiatr ?

Ale zeby az tak specjalna ... czy odchyla strumien zasmiglowy ?

Hm, czy mi sie wydaje, czy dyby to byl strumien zasmiglowy, to oprocz
sily nosnej powinnien powodowac podobna sile ciagnaca ?
Ale Harrier jakos potrafi.

J.

Data: 2017-11-08 14:13:25
Autor: TJ_Blues
Krotkie ladowanie
On Wednesday, November 8, 2017 at 2:51:19 PM UTC-5, J.F. wrote:
https://www.youtube.com/watch?v=2q8fBMpJ_kE

Maszyna specjalna czy dobry wiatr ?

Ale zeby az tak specjalna ... czy odchyla strumien zasmiglowy ?

Hm, czy mi sie wydaje, czy dyby to byl strumien zasmiglowy, to oprocz
sily nosnej powinnien powodowac podobna sile ciagnaca ?
Ale Harrier jakos potrafi.

J.

SuperCub z zamomontowanym zestawem STOL, troche przedniego wiatru,
pusty samolot z minimalnym paliwem... oraz skills pilota :-)

Tak sie robi "po drugiej stronie krzywej mocy" / "behind the power curve".
Czyli w takiej konfiguracji gdy dodanie mocy powoduje spadek predkosci
ale pozwala na lot z cholernie mala predkoscia. Tak, strumien zasmiglowy powoduje "sile ciagnaca" ale przy tak duzych
katach natarcia opor indukowany jest za duzy by przyspieszyc samolot. BTW. Stary, poczciwy AN-2 mial tak mala predkosc przeciagniecia, ze bywalo
iz piloci mieli problemy z wyladowanie podczas przedniego wiatru, bo Antek
zaczynal leciec do tyl :-) Widzialem na wlasne oczeta :-)

cheers

Data: 2017-11-09 01:11:24
Autor: J.F.
Krotkie ladowanie
Dnia Wed, 8 Nov 2017 14:13:25 -0800 (PST), TJ_Blues napisał(a):
On Wednesday, November 8, 2017 at 2:51:19 PM UTC-5, J.F. wrote:
https://www.youtube.com/watch?v=2q8fBMpJ_kE

Maszyna specjalna czy dobry wiatr ?
Ale zeby az tak specjalna ... czy odchyla strumien zasmiglowy ?

Hm, czy mi sie wydaje, czy dyby to byl strumien zasmiglowy, to oprocz
sily nosnej powinnien powodowac podobna sile ciagnaca ?
Ale Harrier jakos potrafi.

SuperCub z zamomontowanym zestawem STOL, troche przedniego wiatru,
pusty samolot z minimalnym paliwem... oraz skills pilota :-)

Sa lepsi https://www.youtube.com/watch?v=Y7Jwde4EAVw

Tak sie robi "po drugiej stronie krzywej mocy" / "behind the power curve".
Czyli w takiej konfiguracji gdy dodanie mocy powoduje spadek predkosci
ale pozwala na lot z cholernie mala predkoscia.

To musze doczytac

J.

Data: 2017-11-08 18:37:15
Autor: TJ_Blues
Krotkie ladowanie
On Wednesday, November 8, 2017 at 7:11:26 PM UTC-5, J.F. wrote:
Dnia Wed, 8 Nov 2017 14:13:25 -0800 (PST), TJ_Blues napisał(a):
> On Wednesday, November 8, 2017 at 2:51:19 PM UTC-5, J.F. wrote:
>> https://www.youtube.com/watch?v=2q8fBMpJ_kE
>> >> Maszyna specjalna czy dobry wiatr ?
>> Ale zeby az tak specjalna ... czy odchyla strumien zasmiglowy ?
>> >> Hm, czy mi sie wydaje, czy dyby to byl strumien zasmiglowy, to oprocz
>> sily nosnej powinnien powodowac podobna sile ciagnaca ?
>> Ale Harrier jakos potrafi.
>> > SuperCub z zamomontowanym zestawem STOL, troche przedniego wiatru,
> pusty samolot z minimalnym paliwem... oraz skills pilota :-)

Sa lepsi https://www.youtube.com/watch?v=Y7Jwde4EAVw

> Tak sie robi "po drugiej stronie krzywej mocy" / "behind the power curve".
> Czyli w takiej konfiguracji gdy dodanie mocy powoduje spadek predkosci
> ale pozwala na lot z cholernie mala predkoscia. To musze doczytac

J.

WOW! 10 feet 5 inches! Koordynacja klap, hamulcow i mocy poziom mistrzowski..
Ale co tam, Cessna co latam, robie roll 300 ft and 4in :-)
Cheers

Krotkie ladowanie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona