Data: 2017-11-08 14:13:25 | |
Autor: TJ_Blues | |
Krotkie ladowanie | |
On Wednesday, November 8, 2017 at 2:51:19 PM UTC-5, J.F. wrote:
https://www.youtube.com/watch?v=2q8fBMpJ_kE SuperCub z zamomontowanym zestawem STOL, troche przedniego wiatru, pusty samolot z minimalnym paliwem... oraz skills pilota :-) Tak sie robi "po drugiej stronie krzywej mocy" / "behind the power curve". Czyli w takiej konfiguracji gdy dodanie mocy powoduje spadek predkosci ale pozwala na lot z cholernie mala predkoscia. Tak, strumien zasmiglowy powoduje "sile ciagnaca" ale przy tak duzych katach natarcia opor indukowany jest za duzy by przyspieszyc samolot. BTW. Stary, poczciwy AN-2 mial tak mala predkosc przeciagniecia, ze bywalo iz piloci mieli problemy z wyladowanie podczas przedniego wiatru, bo Antek zaczynal leciec do tyl :-) Widzialem na wlasne oczeta :-) cheers |
|
Data: 2017-11-09 01:11:24 | |
Autor: J.F. | |
Krotkie ladowanie | |
Dnia Wed, 8 Nov 2017 14:13:25 -0800 (PST), TJ_Blues napisał(a):
On Wednesday, November 8, 2017 at 2:51:19 PM UTC-5, J.F. wrote: Sa lepsi https://www.youtube.com/watch?v=Y7Jwde4EAVw Tak sie robi "po drugiej stronie krzywej mocy" / "behind the power curve". To musze doczytac J. |
|
Data: 2017-11-08 18:37:15 | |
Autor: TJ_Blues | |
Krotkie ladowanie | |
On Wednesday, November 8, 2017 at 7:11:26 PM UTC-5, J.F. wrote:
Dnia Wed, 8 Nov 2017 14:13:25 -0800 (PST), TJ_Blues napisał(a): WOW! 10 feet 5 inches! Koordynacja klap, hamulcow i mocy poziom mistrzowski.. Ale co tam, Cessna co latam, robie roll 300 ft and 4in :-) Cheers |
|