|
Data: 2014-02-05 22:18:12 |
Autor: anacron |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
W dniu 05.02.2014 22:14, Zabist pisze:
Mam auto w benzynie 1.6.
Codziennie rano jade autkiem 2.5 km.
Wieczorem powrot - takze 2.5 km.
Auto ledwo sie rozgrzewa - jade na II biegu aby chociaz troche sie
pokrecil silnik.
Czy taka eksploatacja ma wpływ na auto?
Gdzie¶ słyszałem o tym, ze nie wyparuje woda z ukladu wydechowego
(skutek - korozja), czy cos jeszcze?
Jak dojezdzam do domu (albo jak koncze te 2.5 km) to temp. silnika
ustawia sie na optimum / ¶rodek wskaĽnika.
Szybciej się zużyje, ale ile szybciej nie wiem, chodzi o to że
procentowo więcej chodzi na niedogrzanym i niedosmarowanym silniku. Od
jakiego¶ czasu zabieram auto żony w trasy, bo jak ona prawie nie
jeĽdziła to się okazywało, że jej auto czę¶ciej się psuło niż moje
wiecznie w trasie. Dlatego teraz w zależno¶ci od kaprysu raz jedno raz
drugie.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https:// www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
|
|
|
Data: 2014-02-06 08:17:08 |
Autor: Marek |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
On 05.02.2014 22:18, anacron wrote:
W dniu 05.02.2014 22:14, Zabist pisze:
Mam auto w benzynie 1.6.
Codziennie rano jade autkiem 2.5 km.
Wieczorem powrot - takze 2.5 km.
Auto ledwo sie rozgrzewa - jade na II biegu aby chociaz troche sie
pokrecil silnik.
Czy taka eksploatacja ma wpływ na auto?
Gdzie¶ słyszałem o tym, ze nie wyparuje woda z ukladu wydechowego
(skutek - korozja), czy cos jeszcze?
Jak dojezdzam do domu (albo jak koncze te 2.5 km) to temp. silnika
ustawia sie na optimum / ¶rodek wskaĽnika.
Szybciej się zużyje, ale ile szybciej nie wiem, chodzi o to że
procentowo więcej chodzi na niedogrzanym i niedosmarowanym silniku. Od
jakiego¶ czasu zabieram auto żony w trasy, bo jak ona prawie nie
jeĽdziła to się okazywało, że jej auto czę¶ciej się psuło niż moje
wiecznie w trasie. Dlatego teraz w zależno¶ci od kaprysu raz jedno raz
drugie.
robie tak od lat. Od czasu do czasu nalezy auto przepedzic po autostradzie i tym samym przedmuchac wydech :)
--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr a-di-rs-ze-h a-z
|
|
|
Data: 2014-02-06 19:39:32 |
Autor: Pszemol |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
"Marek" <marras.zg@gmail.pl> wrote in message news:lcvcu7$ejm$1speranza.aioe.org...
Szybciej się zużyje, ale ile szybciej nie wiem, chodzi o to że
procentowo więcej chodzi na niedogrzanym i niedosmarowanym silniku. Od
jakiego¶ czasu zabieram auto żony w trasy, bo jak ona prawie nie
jeĽdziła to się okazywało, że jej auto czę¶ciej się psuło niż moje
wiecznie w trasie. Dlatego teraz w zależno¶ci od kaprysu raz jedno raz
drugie.
robie tak od lat. Od czasu do czasu nalezy auto przepedzic po autostradzie i tym samym przedmuchac wydech :)
Nie tylko wydech ale przedmuchujesz również z wilgoci miskę olejow±.
|
|
|
Data: 2014-02-07 12:44:14 |
Autor: Dawid |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
W dniu 2014-02-07 02:39, Pszemol pisze:
robie tak od lat. Od czasu do czasu nalezy auto przepedzic po
autostradzie i tym samym przedmuchac wydech :)
Nie tylko wydech ale przedmuchujesz również z wilgoci miskę olejow±.
A niby woda w misce olejowej to z deszczu?
Nie widziałem jeszcze nigdy wody z paruj±cego oleju, nawet gdy beczka stała i rok nie ruszana. W starych miskach olejowych na szrocie też nie, to gdzie ta woda?
Na tej grupie to już prawie scifi teorie s± tworzone, aż zaczynam się bać.
|
|
|
Data: 2014-02-07 11:54:06 |
Autor: AZ |
Kr??tkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
On 2014-02-07, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:
W dniu 2014-02-07 02:39, Pszemol pisze:
robie tak od lat. Od czasu do czasu nalezy auto przepedzic po
autostradzie i tym samym przedmuchac wydech :)
Nie tylko wydech ale przedmuchujesz rĂłwnieĹĽ z wilgoci miskÄ™ olejowÄ….
A niby woda w misce olejowej to z deszczu?
Nie widziałem jeszcze nigdy wody z parującego oleju, nawet gdy beczka stała i rok nie ruszana. W starych miskach olejowych na szrocie też nie, to gdzie ta woda?
Na tej grupie to już prawie scifi teorie są tworzone, aż zaczynam się bać.
To malo widziales...
http://www.youtube.com/watch?v=IGB4r7foIlM#t=8m20s
Co ma beczka z olejem do silnika?
--
Artur
ZZR 1200
|
|
|
Data: 2014-02-07 13:02:27 |
Autor: Dawid |
Kr??tkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
W dniu 2014-02-07 12:54, AZ pisze:
On 2014-02-07, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:
W dniu 2014-02-07 02:39, Pszemol pisze:
robie tak od lat. Od czasu do czasu nalezy auto przepedzic po
autostradzie i tym samym przedmuchac wydech :)
Nie tylko wydech ale przedmuchujesz rĂłwnieĹĽ z wilgoci miskÄ™ olejowÄ….
A niby woda w misce olejowej to z deszczu?
Nie widziałem jeszcze nigdy wody z parującego oleju, nawet gdy beczka
stała i rok nie ruszana. W starych miskach olejowych na szrocie też nie,
to gdzie ta woda?
Na tej grupie to już prawie scifi teorie są tworzone, aż zaczynam się bać.
To malo widziales...
http://www.youtube.com/watch?v=IGB4r7foIlM#t=8m20s
Co ma beczka z olejem do silnika?
tak, tak, a świstak pije taką wodę lol
|
|
|
Data: 2014-02-07 12:07:31 |
Autor: AZ |
Kr??tkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
|
|
|
Data: 2014-02-07 13:22:02 |
Autor: Dawid |
Kr??tkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
W dniu 2014-02-07 13:07, AZ pisze:
On 2014-02-07, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:
To malo widziales...
http://www.youtube.com/watch?v=IGB4r7foIlM#t=8m20s
Co ma beczka z olejem do silnika?
tak, tak, a świstak pije taką wodę lol
Widac, na chemie miales nie po drodze, wiec doczytaj sobie co to jest emulsja.
A potem opowiedz wszystkim co to jest to:
<http://forum.octaviaclub.pl/files/dsc_1438_845.jpg>
To jest gówno powstające w Twoim szrocie, jeżeli masz puszczającą uszczelkę na głowicy. Tłumaczysz to małymi przebiegami, ale niestety, masz problem.Lepiej ?
|
|
|
Data: 2014-02-07 12:27:54 |
Autor: AZ |
Kr??tkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
On 2014-02-07, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:
To jest gówno powstające w Twoim szrocie, jeżeli masz puszczającą uszczelkę na głowicy. Tłumaczysz to małymi przebiegami, ale niestety, masz problem.Lepiej ?
To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys troche
mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
--
Artur
ZZR 1200
|
|
|
Data: 2014-02-07 13:44:07 |
Autor: Dawid |
Kr??tkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
W dniu 2014-02-07 13:27, AZ pisze:
On 2014-02-07, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:
To jest gĂłwno powstajÄ…ce w Twoim szrocie, jeĹĽeli masz puszczajÄ…cÄ…
uszczelkę na głowicy. Tłumaczysz to małymi przebiegami, ale niestety,
masz problem.Lepiej ?
To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys troche
mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
To jest tłumaczenie ludzi, którzy za miesiąc, dwa lub pół roku, wielce zdziwieni, wymieniają uszczelkę lub całą głowicę.
Tacy jak Ty ich uspokajają, że to normalne, a w trasie np. do Niemiec nagle bęc i eurasy lecą aż miło. Płacz i zgrzytanie zębów, bo kumpel powiedział, że samochód produkuje masło, maślankę i kefir i tak ma być bo to krówka nie maszyna :-)
|
|
|
Data: 2014-02-07 12:49:46 |
Autor: AZ |
Kr??tkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
On 2014-02-07, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:
To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys troche
mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
To jest tłumaczenie ludzi, którzy za miesiąc, dwa lub pół roku, wielce zdziwieni, wymieniają uszczelkę lub całą głowicę.
Tacy jak Ty ich uspokajają, że to normalne, a w trasie np. do Niemiec nagle bęc i eurasy lecą aż miło. Płacz i zgrzytanie zębów, bo kumpel powiedział, że samochód produkuje masło, maślankę i kefir i tak ma być bo to krówka nie maszyna :-)
Dobra. Masz racje. A teraz powiedz co sie dzieje z wilgocia w silniku.
--
Artur
ZZR 1200
|
|
|
Data: 2014-02-07 14:08:14 |
Autor: Dawid |
Kr??tkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
W dniu 2014-02-07 13:49, AZ pisze:
On 2014-02-07, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:
To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys troche
mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
To jest tłumaczenie ludzi, którzy za miesiąc, dwa lub pół roku, wielce
zdziwieni, wymieniają uszczelkę lub całą głowicę.
Tacy jak Ty ich uspokajajÄ…, ĹĽe to normalne, a w trasie np. do Niemiec
nagle bęc i eurasy lecą aż miło. Płacz i zgrzytanie zębów, bo kumpel
powiedział, że samochód produkuje masło, maślankę i kefir i tak ma być
bo to krĂłwka nie maszyna :-)
Dobra. Masz racje. A teraz powiedz co sie dzieje z wilgocia w silniku.
Nic, bo jej brak lub jest w ilościach śladowych, minimalnych.
3 miesiące mrozów, krótkie trasy, codzienne skraplanie ( Twoja wersja)i myślisz, że w końcu utoniesz? Woda się wyleje korkiem oleju?
To nie silnik parowy.
KONIEC
|
|
|
Data: 2014-02-07 15:52:29 |
Autor: yabba |
Kr??tkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomości news:52f4dabd$0$2224$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-02-07 13:49, AZ pisze:
On 2014-02-07, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:
To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys troche
mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
To jest tłumaczenie ludzi, którzy za miesiąc, dwa lub pół roku, wielce
zdziwieni, wymieniają uszczelkę lub całą głowicę.
Tacy jak Ty ich uspokajajÄ…, ĹĽe to normalne, a w trasie np. do Niemiec
nagle bęc i eurasy lecą aż miło. Płacz i zgrzytanie zębów, bo kumpel
powiedział, że samochód produkuje masło, maślankę i kefir i tak ma być
bo to krĂłwka nie maszyna :-)
Dobra. Masz racje. A teraz powiedz co sie dzieje z wilgocia w silniku.
Nic, bo jej brak lub jest w ilościach śladowych, minimalnych.
3 miesiÄ…ce mrozĂłw, krĂłtkie trasy, codzienne skraplanie ( Twoja wersja)i
myślisz, że w końcu utoniesz? Woda się wyleje korkiem oleju?
To nie silnik parowy.
KONIEC
Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jakiś mały silnik VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i coś tam pękało w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczną.
--
Pozdrawiam,
yabba
|
|
|
Data: 2014-02-07 07:07:46 |
Autor: kogutek444 |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
W dniu pi±tek, 7 lutego 2014 15:52:29 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52f4dabd$0$2224$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-02-07 13:49, AZ pisze:
> On 2014-02-07, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:
>>>
>>> To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
>>> walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
>>> na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys >>> troche
>>> mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
>>>
>> To jest tłumaczenie ludzi, którzy za miesi±c, dwa lub pół roku, wielce
>> zdziwieni, wymieniaj± uszczelkę lub cał± głowicę.
>> Tacy jak Ty ich uspokajaj±, że to normalne, a w trasie np. do Niemiec
>> nagle bęc i eurasy lec± aż miło. Płacz i zgrzytanie zębów, bo kumpel
>> powiedział, że samochód produkuje masło, ma¶lankę i kefir i tak ma być
>> bo to krówka nie maszyna :-)
>>
> Dobra. Masz racje. A teraz powiedz co sie dzieje z wilgocia w silniku.
>
Nic, bo jej brak lub jest w ilo¶ciach ¶ladowych, minimalnych.
3 miesi±ce mrozów, krótkie trasy, codzienne skraplanie ( Twoja wersja)i
my¶lisz, że w końcu utoniesz? Woda się wyleje korkiem oleju?
To nie silnik parowy.
KONIEC
Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jaki¶ mały silnik VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i co¶ tam pękało w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczn±.
-- Pozdrawiam,
yabba
Czyli twierdzisz że wody było od poziomu oleju do korka? Ciekawa teza. Nie żeby nie była niemożliwa. Majonez to się robi na korku od ¶rodka i w skrajnych przypadkach cienka warstwa na pokrywie klawiatury od ¶rodka. Jak takie co¶ może rozerwać głowicę zwłaszcza że to emulsja wody i oleju a jak woda zamarznie to mieszanina oleju i niezwykle drobnych kryształów lodu? Tam nie ma sopli ani kry tylko bardzo drobne kryształki otoczone olejem.
|
|
|
Data: 2014-02-09 00:54:39 |
Autor: yabba |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:dfaa9533-1572-49d9-8cb0-741ecaea1ebcgooglegroups.com...
W dniu pi±tek, 7 lutego 2014 15:52:29 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:52f4dabd$0$2224$65785112news.neostrada.pl...
Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jaki¶ mały silnik
VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i co¶ tam pękało
w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczn±.
Czyli twierdzisz że wody było od poziomu oleju do korka? Ciekawa teza. Nie żeby nie była niemożliwa. Majonez to się robi na korku od ¶rodka i w skrajnych przypadkach cienka warstwa na pokrywie klawiatury
od ¶rodka. Jak takie co¶ może rozerwać głowicę zwłaszcza że to emulsja wody i oleju a jak woda zamarznie to mieszanina oleju i niezwykle drobnych kryształów lodu? Tam nie ma sopli ani kry tylko bardzo
drobne kryształki otoczone olejem.
Pytasz się o zatkanie odmy czy o problem z silnikiem VW?
--
Pozdrawiam,
yabba
|
|
|
Data: 2014-02-08 16:03:02 |
Autor: kogutek444 |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:54:39 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:dfaa9533-1572-49d9-8cb0-741ecaea1ebcgooglegroups.com...
W dniu pi±tek, 7 lutego 2014 15:52:29 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomo¶ci
>
> news:52f4dabd$0$2224$65785112news.neostrada.pl...
>
>
>
> Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jaki¶ mały > silnik
>
> VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i co¶ tam > pękało
>
> w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczn±.
>
>
>
> Czyli twierdzisz że wody było od poziomu oleju do korka? Ciekawa teza. Nie > żeby nie była niemożliwa. Majonez to się robi na korku od ¶rodka i w > skrajnych przypadkach cienka warstwa na pokrywie klawiatury
> od ¶rodka. Jak takie co¶ może rozerwać głowicę zwłaszcza że to emulsja > wody i oleju a jak woda zamarznie to mieszanina oleju i niezwykle drobnych > kryształów lodu? Tam nie ma sopli ani kry tylko bardzo
> drobne kryształki otoczone olejem.
Pytasz się o zatkanie odmy czy o problem z silnikiem VW?
-- Pozdrawiam,
yabba
Czasami zdania ze znakiem zapytania na końcu nie s± zdaniami pytaj±cymi.
|
|
|
Data: 2014-02-09 01:56:08 |
Autor: yabba |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:cb5ed5ad-c5cd-4490-9e16-9f43d7f5e782googlegroups.com...
W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:54:39 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
news:dfaa9533-1572-49d9-8cb0-741ecaea1ebcgooglegroups.com...
W dniu pi±tek, 7 lutego 2014 15:52:29 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomo¶ci
>
> news:52f4dabd$0$2224$65785112news.neostrada.pl...
>
>
>
> Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jaki¶ mały
> silnik
>
> VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i co¶ tam
> pękało
>
> w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczn±.
>
>
>
> Czyli twierdzisz że wody było od poziomu oleju do korka? Ciekawa teza. > Nie
> żeby nie była niemożliwa. Majonez to się robi na korku od ¶rodka i w
> skrajnych przypadkach cienka warstwa na pokrywie klawiatury
> od ¶rodka. Jak takie co¶ może rozerwać głowicę zwłaszcza że to emulsja
> wody i oleju a jak woda zamarznie to mieszanina oleju i niezwykle > drobnych
> kryształów lodu? Tam nie ma sopli ani kry tylko bardzo
> drobne kryształki otoczone olejem.
Pytasz się o zatkanie odmy czy o problem z silnikiem VW?
Czasami zdania ze znakiem zapytania na końcu nie s± zdaniami pytaj±cymi.
Nadal nie wiem czy w swojej wypowiedzi odnosisz się do zatkanej odmy czy do kłopotów z silnikiem VW.
--
Pozdrawiam,
yabba
|
|
|
Data: 2014-02-08 17:01:36 |
Autor: kogutek444 |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
W dniu niedziela, 9 lutego 2014 01:56:08 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:cb5ed5ad-c5cd-4490-9e16-9f43d7f5e782googlegroups.com...
W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:54:39 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
>
> news:dfaa9533-1572-49d9-8cb0-741ecaea1ebcgooglegroups.com...
>
> W dniu pi±tek, 7 lutego 2014 15:52:29 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
>
> > Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomo¶ci
>
> >
>
> > news:52f4dabd$0$2224$65785112news.neostrada.pl...
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jaki¶ mały
>
> > silnik
>
> >
>
> > VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i co¶ tam
>
> > pękało
>
> >
>
> > w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczn±.
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Czyli twierdzisz że wody było od poziomu oleju do korka? Ciekawa teza. > > Nie
>
> > żeby nie była niemożliwa. Majonez to się robi na korku od ¶rodka i w
>
> > skrajnych przypadkach cienka warstwa na pokrywie klawiatury
>
> > od ¶rodka. Jak takie co¶ może rozerwać głowicę zwłaszcza że to emulsja
>
> > wody i oleju a jak woda zamarznie to mieszanina oleju i niezwykle > > drobnych
>
> > kryształów lodu? Tam nie ma sopli ani kry tylko bardzo
>
> > drobne kryształki otoczone olejem.
>
>
>
>
>
>
>
> Pytasz się o zatkanie odmy czy o problem z silnikiem VW?
>
>
Czasami zdania ze znakiem zapytania na końcu nie s± zdaniami pytaj±cymi.
Nadal nie wiem czy w swojej wypowiedzi odnosisz się do zatkanej odmy czy do kłopotów z silnikiem VW.
-- Pozdrawiam,
yabba
Do czę¶ci bzdur jakie tu wypisano.
|
|
|
Data: 2014-02-09 03:56:36 |
Autor: yabba |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:3b0da78a-4fc7-44f8-adbf-ad4b8865da2bgooglegroups.com...
W dniu niedziela, 9 lutego 2014 01:56:08 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
news:cb5ed5ad-c5cd-4490-9e16-9f43d7f5e782googlegroups.com...
W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:54:39 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
>
> news:dfaa9533-1572-49d9-8cb0-741ecaea1ebcgooglegroups.com...
>
> W dniu pi±tek, 7 lutego 2014 15:52:29 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
>
> > Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomo¶ci
>
> >
>
> > news:52f4dabd$0$2224$65785112news.neostrada.pl...
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jaki¶ mały
>
> > silnik
>
> >
>
> > VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i co¶ tam
>
> > pękało
>
> >
>
> > w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczn±.
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Czyli twierdzisz że wody było od poziomu oleju do korka? Ciekawa teza.
> > Nie
>
> > żeby nie była niemożliwa. Majonez to się robi na korku od ¶rodka i w
>
> > skrajnych przypadkach cienka warstwa na pokrywie klawiatury
>
> > od ¶rodka. Jak takie co¶ może rozerwać głowicę zwłaszcza że to emulsja
>
> > wody i oleju a jak woda zamarznie to mieszanina oleju i niezwykle
> > drobnych
>
> > kryształów lodu? Tam nie ma sopli ani kry tylko bardzo
>
> > drobne kryształki otoczone olejem.
>
>
>
>
>
>
>
> Pytasz się o zatkanie odmy czy o problem z silnikiem VW?
>
>
Czasami zdania ze znakiem zapytania na końcu nie s± zdaniami pytaj±cymi.
Nadal nie wiem czy w swojej wypowiedzi odnosisz się do zatkanej odmy czy do
kłopotów z silnikiem VW.
-- Pozdrawiam,
yabba
Do czę¶ci bzdur jakie tu wypisano.
To co jest Twoim zdaniem bzdur±? Czy to, że robi się majonez i zatyka odmę. Czy to, że były problemy z zamarzaj±c± wilgoci± w VW?
--
Pozdrawiam,
yabba
|
|
|
Data: 2014-02-07 16:25:35 |
Autor: Artur Maśląg |
Kr??tkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
W dniu 2014-02-07 15:52, yabba pisze:
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał:
W dniu 2014-02-07 13:49, AZ pisze:
On 2014-02-07, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:
To nie moje zdjecie i ja problemu nie mam. Takie samo robi sie jak jest
walnieta uszczelka i puszcza wode do oleju ale tez jak sie jezdzi
na krotkich odcinkach i woda nie ma kiedy odparowac z oleju. Jakbys
troche
mial pojecie to bys wiedzial ze silnik nie jest hermetyczny.
To jest tłumaczenie ludzi, którzy za miesiąc, dwa lub pół roku, wielce
zdziwieni, wymieniają uszczelkę lub całą głowicę.
Tacy jak Ty ich uspokajajÄ…, ĹĽe to normalne, a w trasie np. do Niemiec
nagle bęc i eurasy lecą aż miło. Płacz i zgrzytanie zębów, bo kumpel
powiedział, że samochód produkuje masło, maślankę i kefir i tak ma być
bo to krĂłwka nie maszyna :-)
Dobra. Masz racje. A teraz powiedz co sie dzieje z wilgocia w silniku.
Nic, bo jej brak lub jest w ilościach śladowych, minimalnych.
3 miesiÄ…ce mrozĂłw, krĂłtkie trasy, codzienne skraplanie ( Twoja wersja)i
myślisz, że w końcu utoniesz? Woda się wyleje korkiem oleju?
To nie silnik parowy.
KONIEC
Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie.
Nie dramatyzujmy. Majonez na krótkich trasach potrafi się robić, co
jest faktem i nie stanowi to specjalnego problemu. Prędzej będzie
"oleju" przybywać, ale niekonieczne z winy wody, a paliwa.
"Zamarzanie" odm zdarza się rzadko i najczęściej jest to przyczyna
wilgoci w silniku oraz solidnych mrozĂłw. Rzadko spotykane.
Nawet jakiś mały
silnik VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i coś
tam pękało w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczną.
Ja to znam z "autopsji" z Polo III 1.4 :P Wada konstrukcyjna i nie
tylko tego jednego silnika w tym modelu :>
|
|
Data: 2014-02-07 18:54:50 |
Autor: Pszemol |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
"Dawid" <xxx@neostada.pl> wrote in message news:52f4c70e$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-02-07 02:39, Pszemol pisze:
robie tak od lat. Od czasu do czasu nalezy auto przepedzic po
autostradzie i tym samym przedmuchac wydech :)
Nie tylko wydech ale przedmuchujesz również z wilgoci miskę olejow±.
A niby woda w misce olejowej to z deszczu?
Nie widziałem jeszcze nigdy wody z paruj±cego oleju, nawet gdy beczka stała i rok nie ruszana. W starych miskach olejowych na szrocie też nie, to gdzie ta woda?
Na tej grupie to już prawie scifi teorie s± tworzone, aż zaczynam się bać.
Czy wiesz, że olej silnikowy poddany jest działaniu gazów spalinowych?
Czy wiesz co jest składnikiem spalin, efektem spalania węglowodorów?
|
|
Data: 2014-02-07 17:01:32 |
Autor: kogutek444 |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
W dniu sobota, 8 lutego 2014 01:54:50 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
"Dawid" <xxx@neostada.pl> wrote in message news:52f4c70e$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
> W dniu 2014-02-07 02:39, Pszemol pisze:
>
>>> robie tak od lat. Od czasu do czasu nalezy auto przepedzic po
>>> autostradzie i tym samym przedmuchac wydech :)
>>
>> Nie tylko wydech ale przedmuchujesz również z wilgoci miskę olejow±.
>
> A niby woda w misce olejowej to z deszczu?
> Nie widziałem jeszcze nigdy wody z paruj±cego oleju, nawet gdy beczka > stała i rok nie ruszana. W starych miskach olejowych na szrocie też nie, > to gdzie ta woda?
> Na tej grupie to już prawie scifi teorie s± tworzone, aż zaczynam się bać.
Czy wiesz, że olej silnikowy poddany jest działaniu gazów spalinowych?
Czy wiesz co jest składnikiem spalin, efektem spalania węglowodorów?
Czy wiesz że w czasie spalania gazu płynnego w spalinach jest wiele razy więcej H2O niż przy spalaniu benzyny albo oleju napędowego? I jako¶ wody w misce olejowej nie ma w samochodach z "gazem".
|
|
|
Data: 2014-02-08 13:04:06 |
Autor: Pszemol |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
<kogutek444@gmail.com> wrote in message news:179663c9-7adc-4ad9-afbf-f4a66cc9988fgooglegroups.com...
Czy wiesz, że olej silnikowy poddany jest działaniu gazów spalinowych?
Czy wiesz co jest składnikiem spalin, efektem spalania węglowodorów?
Czy wiesz że w czasie spalania gazu płynnego w spalinach jest wiele
razy więcej H2O niż przy spalaniu benzyny albo oleju napędowego?
Nie, nie wiem. Możesz mi ten temat przybliżyć?
I co to znaczy "wiele razy więcej H2O"?
10x więcej? 25x więcej? 2x więcej?
I jako¶ wody w misce olejowej nie ma w samochodach z "gazem".
S±dzę że będzie jej tam tyle samo co w aucie zasilanym benzyn±.
p.s. tnij zbędne cytaty bo ciężko się czyta to co wysyłasz.
|
|
|
Data: 2014-02-06 23:27:09 |
Autor: J.F |
Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta |
Użytkownik "anacron" napisał w wiadomo¶ci grup
W dniu 05.02.2014 22:14, Zabist pisze:
Mam auto w benzynie 1.6.
Codziennie rano jade autkiem 2.5 km.
Wieczorem powrot - takze 2.5 km.
Czy taka eksploatacja ma wpływ na auto?
Szybciej się zużyje, ale ile szybciej nie wiem, chodzi o to że
procentowo więcej chodzi na niedogrzanym i niedosmarowanym silniku.
Mowisz ze mu silnik padnie np po 100kkm ?
ale przy 5km dziennie to jest 55 lat :-)
Od
jakiego¶ czasu zabieram auto żony w trasy, bo jak ona prawie nie
jeĽdziła to się okazywało, że jej auto czę¶ciej się psuło niż moje
wiecznie w trasie. Dlatego teraz w zależno¶ci od kaprysu raz jedno raz
drugie.
Nie klam, historie twojego auta znamy, moze i rzadko zepsute, ale za to kosztownie :-P
Ale co sie w aucie zony psulo ? bo niedogrzany olej sie na silniku konczy, chyba nawet na pompe CR nie wplywa.
No moze jeszcze olej w skrzyni lepiej pracuje jak jest rozgrzany, ale ona ma wlasne tempo ..
J.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https:// www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
|