Krotkie pytanie

Data: 2012-04-12 09:48:55
Autor: ArturD
Krotkie pytanie
Witam,

w 2001r uleglem wypadkowi samochodowemu (bylem poszkodowanym). W 2004r
(przed uplywem 3 lat zglosilem szkode (art. 442 § 1 k.c.) i dostalem
smieszne pieniadze). Poniewaz stan mojego zdrowia nie ulegl poprawie a
nawet sie pogorszyl (w zwiazku z wypadkiem z 2001r), pytanie jest
takie czy moge ubiegac o dodatkowe zadoścuczynienia biorac pod uwage
okres 10-letni?

Data: 2012-04-14 11:57:03
Autor: t-1
Krotkie pytanie
Widziałem ogłaszenia na słupach w mojej wsi ludzi (prawników?) którzy specjalizują się w takich zadawnionych sprawach i twierdzą, że załatwiają odszkodowanie. Nie biorą nawet zaliczki na poczet kosztów.
t-1

Krotkie pytanie