Krótkie pytanie, co do ulgi rodzinnej

Data: 2009-02-28 16:25:27
Autor: cef
Krótkie pytanie, co do ulgi rodzinnej
polutt wrote:
witam Szanownych Grupowiczów

Mam drobne pytanie w sprawie ulgi rodzinnej.
Kwota jakiej nie może przekroczyć dziecko co podjęło działalność
zarobkową (tutaj umowa-zlecenie) wynosi 3091,00 zł... ale brutto czy
netto? We wszystkich informatorach jest napisane o tej kwocie, jako
uzyskanej z rent, zasiłków czy stypendiów.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Przeczytaj w ustawie, a nie w informatorach.
Ja obstawiam, że w przepisie jest mowa o dochodach dzieci,
więc sprawę masz jasną.

Data: 2009-02-28 17:14:17
Autor: SDD

Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości news:gobli1$9ov$1nemesis.news.neostrada.pl...

Przeczytaj w ustawie, a nie w informatorach.
Ja obstawiam, że w przepisie jest mowa o dochodach dzieci,

Dla ulatwienia "dochod" to ani netto ani brutto :)
Mniej niz brutto, wiecej niz netto :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-28 17:17:59
Autor: SDD

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:gobnso$vp6$1news.onet.pl...

Dla ulatwienia "dochod" to ani netto ani brutto :)
Mniej niz brutto, wiecej niz netto :)

A czasem to i moze byc mniej niz netto - zwlaszca w autorskich umowach o dzielo :)

Pozdrawiam
SDD

Krótkie pytanie, co do ulgi rodzinnej