Krótko jestem na tej grupie.

Data: 2010-05-10 14:24:00
Autor: Neko
Krótko jestem na tej grupie.
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał

Czy ten "hesk" to jakis grupowy idiota, jakich mozna spotkać  na każdej grupie?
Bo widzę, że nikt nie traktuje go tutaj powaznie.

To biedny POspolity. Nie zwracaj na niego uwagi.
Dysktuj tylko z tymi z ktorymi sie da. A zareczam,
ze na jednej rece policzysz sensownym intrlekutorow.

Unikaj glupoli pokroju: Pieprzykowski, Cycek, bokun,
PaPek, Polok_przyszywany_goral, karawan i paru innych.

Z Panslavista mozesz zas podyskutowac o kidnapingu,
Żydach, jabolach i o macy.

Data: 2010-05-10 14:30:48
Autor: azot
Krótko jestem na tej grupie.

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hs8tu9$4lg$1news.onet.pl...

Z Panslavista mozesz zas podyskutowac o kidnapingu,
Żydach, jabolach i o macy.

Dyskutowac o jabolach??? O czym tu dyskutować?
Jabol to mi się tylko z puszczaniem pawia kojarzy.

azot

Data: 2010-05-10 14:33:53
Autor: Neko
Krótko jestem na tej grupie.
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał

Dyskutowac o jabolach??? O czym tu dyskutować?
Jabol to mi się tylko z puszczaniem pawia kojarzy.

Zdziwilbys sie jak mozna rozwijac tematy jabolowe.

Data: 2010-05-10 14:44:56
Autor: azot
Krótko jestem na tej grupie.

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hs8ugq$76c$1news.onet.pl...
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał

Dyskutowac o jabolach??? O czym tu dyskutować?
Jabol to mi się tylko z puszczaniem pawia kojarzy.

Zdziwilbys sie jak mozna rozwijac tematy jabolowe.

Wiem, wiem. W mojej okolicy mówią na to "mózgojeb". Miałem zaszczyt spozywać nieraz, ale zaniechałem , bo co się opiłem tym świństwem to pier......m od rzeczy jak  Donald.   Jemu moze wypada, ale mnie, poważnemu człowiekowi - nie.

azot

Data: 2010-05-10 15:30:06
Autor: PesTYcyD
Krótko jestem na tej grupie.
W dniu 2010-05-10 14:33, Neko pisze:
Zdziwilbys sie jak mozna rozwijac tematy jabolowe.

Tylko po jabcoku można powiedzieć że towarzysz Kaczor jest geniuszem politycznym.

Data: 2010-05-10 16:04:31
Autor: cirrus
Krótko jestem na tej grupie.
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:hs91ou$m7j$1news.onet.pl...
W dniu 2010-05-10 14:33, Neko pisze:
Zdziwilbys sie jak mozna rozwijac tematy jabolowe.
Tylko po jabcoku można powiedzieć że towarzysz Kaczor jest geniuszem politycznym.

Eee, neko modli się do niego rano i wieczorem.

--
stevep

Data: 2010-05-10 16:09:55
Autor: azot

[...]