Krowa+ czyli zadyma w kałamarzach

Data: 2019-04-08 08:18:37
Autor: ^Pajdak^
Krowa+ czyli zadyma w kałamarzach
https://www.rp.pl/Komentarze/304079962-Dabrowska-Krowy-plus-nauczyciele-minus.html

"PiS ogłosiło podczas konwencji w Kadzidle na Kurpiach program dopłat do rolnictwa (z pieniędzy UE), ochrzczony natychmiast przez internatów mianem Krowa+. 500 zł na krowę i po 100 zł na tucznika, pod warunkiem że będą chowane w warunkach spełniających ekologiczne normy. Żartom nie było końca - a to, że nauczyciele mają teraz po dwie krowy hodować, by wyjść na swoje, a to, że za tydzień PiS ogłosi specjalne dopłaty do kotów... Ale pojawia się też kilka poważnych pytań, a przede wszystkim jedno: dlaczego partia rządząca gorzej traktuje nauczycieli i pracowników szkół niż hodowców bydła i trzody?"

Tajemnica Nowogrodzkiej. Tego nie wie nikt... ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-08 07:21:46
Autor: Zenek Kapelinder
Krowa+ czyli zadyma w kałamarzach
Podpal sie pizdziak w protescie. Dotrzesz do milionow, bedziesz mial swoje 7 sekund w mediach. Tutaj jest 6 osob i 10 twoich klonow.

Data: 2019-04-08 07:39:48
Autor: Bytomir Nitroaromatyczny
W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 08:19:30 UTC+2 użytkownik ^Pajdak^ napisał:
[...]

Nauczyciel 20pln netto/h   rolnik 2grosze od jajka.

Data: 2019-04-08 19:44:36
Autor: Pajdak
Krowa+ czyli zadyma w kałamarzach
pajac  "Bytomir Nitroaromatyczny" <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał
w wiadomości news:2bb8400f-20c9-4549-9e10-1796a8ee65e4googlegroups.com...
napisał:
[...]

Trzeba było ci zostać nauczycielem i wybudować sobie fermę kurzą, wiedziałbyś ile kosztuje jedno jajko ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-04-08 15:59:58
Autor: Budzik
Krowa+ czyli zadyma w kałamarzach
Użytkownik ^Pajdak^ runt@anekumena.prv ...

[...]

 Przyznaje ze mnie najbardziej rozbawiło pytanie dlaczego 500 bedzie juz na pierwsza krowe... :)

I jeszcze dialog z radia:
- czy swinka wietnamska podpada pod dopłate?
- wietnamska to uchodzca wiec podpada pod deportacje!

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2019-04-08 09:37:22
Autor: Bytomir Nitroaromatyczny
użytkownik Budzik napisał:

[...]

https://pbs.twimg.com/media/D3n4cfLW4AAZ6h-.jpg

https://twitter.com/gorg_ios/status/1114979534804328453

2013
cyt.
Ale niektóre media i samorządy wolą mówić, że nauczyciele są leniwi i za mało pracują - mówi Sławomir Broniarz, prezes Związku Nauczycielstwa Polskiego
Aleksandra Pezda: Będzie strajk nauczycieli? "S" poderwała kilkadziesiąt szkół na Śląsku przeciw rządowi.

Sławomir Broniarz: Mimo wielu napięć i problemów nie ma dziś powodu do strajku w polskich szkołach. Choćby dlatego, że w rządowym projekcie nie ma zmiany pensum. Dowodem na to był niewielki udział nauczycieli w strajku "Solidarności".

Data: 2019-04-08 17:59:58
Autor: Budzik
Krowa+ czyli zadyma w kałamarzach
Użytkownik Bytomir Nitroaromatyczny bytomir.torpeksowy@gmail.com ...

[...]

Niezłe chociaz jak dla mnie troche bez klasy.

A tego nie rozumiem. To cie smieszy?

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2019-04-08 11:08:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 19:59:59 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> projekcie nie ma zmiany pensum. Dowodem na to był niewielki udział
> nauczycieli w strajku "Solidarności". A tego nie rozumiem. To cie smieszy?

Co się dziwisz. Całą młodość pedagodzy się nad nim znęcali i próbowali coś wbić do pustego łba. Teraz wreszcie może się na nich odegrać.

--
Bruno

Data: 2019-04-08 19:52:07
Autor: Pajdak

http://tinyurl.com/y57htfqe - hit!

http://tinyurl.com/yxsof7dq

http://tinyurl.com/yycjk9os

--
Pajdak

Data: 2019-04-08 22:22:57
Autor: z
Krowa+ czyli zadyma w kałamarzach
Wy tu se jaja robicie ze świnek i krówek ale to UE dopłaca właśnie w myśl polityki rolnej do tych stworzonek. ;-)

Czuję tu pewien dysonans w pisowskich obietnicach nie z powodu braku kasy dla nauczycieli tylko braku wytłumaczenia czy to oprócz UE czy zamiast czy na każde stworzenie bo obecnie nie wszystkim się należy tylko objętym programem...
A nauczyciele się sami wyżywią:
"Nasza pani to strajkuje dziś w dwóch szkołach" :-)

Data: 2019-04-08 15:11:21
Autor: Zenek Kapelinder
Krowa+ czyli zadyma w kałamarzach
Najlepsze jest to ze i tak by dostali bo to z chujnijnych funduszy na swinki i krowki a teraz dostana od PISu.

Data: 2019-04-09 07:54:55
Autor: z
Krowa+ czyli zadyma w kałamarzach
Najlepsze jest to ze i tak by dostali bo to z chujnijnych funduszy na swinki i krowki a teraz dostana od PISu.

Coś w tym jest. Ale jakby tak popatrzeć głębiej to nie chujnijnych funduszy tylko z naszych podatków.
Tak wiem... jesteśmy bebeficjentem netto po odjęciu sprzedanego rynku i zniszczeniu/sprywatyzowaniu przemysłu.
Takie noliberalne równanko ;-)

Data: 2019-04-08 20:17:01
Autor: A. Filip
Krowa+ czyli totalna zadyma w kałamarzach
"^Pajdak^" <runt@anekumena.prv> pisze:
[...]

Po ilu dniach strajku nauczycieli padnie rząd?
Dwóch czy aż trzech?

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-04-08 22:26:16
Autor: z
W dniu 2019-04-08 o 20:17, A. Filip pisze:
Po ilu dniach strajku nauczycieli padnie rząd?
Dwóch czy aż trzech?

We Francji już protestują kilka miesięcy. Trzeba przyjmować zachodnie wzorce. ;-)

Data: 2019-04-09 07:51:22
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jakie to ma znaczenie? Tak czy tak wiekszość rządu w maju pryska do
Brukseli.

--
Pajdak

Data: 2019-04-09 09:28:58
Autor: Zenek Kapelinder
Krowa+ czyli totalna zadyma w kałamarzach
Wolisz pizdziak zeby nie wyjechali do brukseli i ci sami rzadzili przez kolejne cztery lata?

Krowa+ czyli zadyma w kałamarzach