Krucjata Różańcowa za Ojczyzne

Data: 2012-03-10 21:00:03
Autor: abc
Krucjata Różańcowa za Ojczyzne
Dwieście billboardów reklamowych z hasłem "Maryjo, Królowo Polski, ratuj nas
bo giniemy!" zawisło kilka dni temu w kilku największych miastach Polski.

"Odwołanie się do Maryi, Królowej Polski, ma na celu przede wszystkim
obudzenie sumienia Narodu i wezwanie do czynnej walki o Polskę wierną Bogu,
Krzyżowi i Ewangelii" - wyjaśniają inicjatorzy Krucjaty.

Jej autorzy, członkowie Krucjaty Różańcowej, nawołują w ten sposób do
modlitwy o Polskę "wierną Bogu, Krzyżowi i Ewangelii".

Billboardy rozwieszono m.in. w Warszawie, Krakowie, Trójmieście i
Katowicach. Członkowie Krucjaty Różańcowej określają tę inicjatywę jako
jedną z największych akcji komercyjnych niosących treści katolickie.

"Odwołanie się do Maryi, Królowej Polski, ma na celu przede wszystkim
obudzenie sumienia Narodu i wezwanie do czynnej walki o Polskę wierną Bogu,
Krzyżowi i Ewangelii" - wyjaśniają.

Billboard ma zachęcać do włączenia się w trwającą od 9 miesięcy Krucjatę
Różańcową za Ojczyznę. Krucjata została zainicjowana w czerwcu 2011 r.

Jej członkowie odmawiają codziennie przynajmniej jedną dziesiątkę Różańca w
intencji "o Polskę wierną Bogu, Krzyżowi i Ewangelii oraz o wypełnienie
Jasnogórskich Ślubów Narodu". Uczestniczą w Mszach za Ojczyznę i innych
spotkaniach modlitewnych.

Do tej pory swój udział zgłosiło w niej 80 tys. osób, w tym kilkaset z
zagranicy, a także polscy biskupi, m.in. prymas senior kard. Józef Glemp,
kard. Henryk Gulbinowicz, arcybiskupi Andrzej Dzięga i Wacław Depo.
Billboardy będą widniały na ulicach miast przez najbliższy miesiąc.

http://forum.fronda.pl/forum/pokaz/id/79519

Data: 2012-03-10 21:03:35
Autor: pluton
[...]

A kto za to zaplacil ?

Nullification

Data: 2012-03-10 21:06:23
Autor: abc
Krucjata Różańcowa za Ojczyzne
A kto za to zaplacil ?

My, wierni. A ty dałeś na składkę?

Data: 2012-03-10 21:08:08
Autor: Grzegorz Z.
Krucjata Różańcowa za Ojczyzne
abc napisał:

A kto za to zaplacil ?

My, wierni.

Przecież ty jesteś lefebrystą a nie katolikiem.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-10 21:11:25
Autor: pluton
Krucjata Różańcowa za Ojczyzne
> A kto za to zaplacil ?

My, wierni. A ty dałeś na składkę?

Oczywiscie, ze nie.

Gdzie mozna zobaczyc rozliczenie finansowe?

Nullification

Data: 2012-03-10 21:16:28
Autor: abc
Krucjata Różańcowa za Ojczyzne
My, wierni. A ty dałeś na składkę?

Oczywiscie, ze nie.

Gdzie mozna zobaczyc rozliczenie finansowe?

 A po co? To nasz problem, nie twój.

Data: 2012-03-10 21:22:26
Autor: pluton
Krucjata Różańcowa za Ojczyzne
> Gdzie mozna zobaczyc rozliczenie finansowe?

 A po co? To nasz problem, nie twój.

Bo jestem ciekawy. To kosciol dzialajacy zgodnie
z prawem czy jakas tajna mafia ?

Nullification

Data: 2012-03-10 21:23:41
Autor: abc
Krucjata Różańcowa za Ojczyzne
Bo jestem ciekawy. To kosciol dzialajacy zgodnie
z prawem czy jakas tajna mafia ?

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła. Zwłaszcza jeśli z tego powodu grzebiesz w cudzych portfelach.

Data: 2012-03-10 21:28:52
Autor: pluton
> [...]
> z prawem czy jakas tajna mafia ?

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła. Zwłaszcza jeśli z tego powodu

Czyli znowu zajebaliscie publiczne pieniadze. Kurwa wasza koscielna mac.

Nullification

Data: 2012-03-10 21:31:12
Autor: abc
Krucjata Różańcowa za Ojczyzne
Czyli znowu zajebaliscie publiczne pieniadze. Kurwa wasza koscielna mac.

Nie. Ty chciałbyś grzebać w naszych portfelach, żeby zajebać nasze pieniądze.  Nic z tego!  Idź do Palikota. Może u niego ci się uda.

Data: 2012-03-10 22:16:16
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Nie. Ty chciałbyś grzebać w naszych portfelach, żeby zajebać

Ksiądz i siostra zakonna grają w golfa. Ksiądz bierze kija i uderza w piłkę
która toczy się w bok i nie wpada do dziury.
- A niech to wszyscy diabli!!!! Nie trafiłem!!! - krzyczy wściekły ksiądz.
- Jak ksiądz tak może? - pyta się zawstydzona siostra - tak nie można... co
na to Pan powie?
Ksiądz patrzy się na zakonnicę spod oka i przeprasza... już tak nie powie
więcej.
Idą do następnej dziury i podobnie jak wcześniej ksiądz nie trafia:
- A niech to wszyscy diabli!!! Nie trafiłem!!! - znowu rzecze ze złością.
- Bracie, jaki to wstyd pobożnemu tak mówić - upomina go nieco zdenerwowana
już siostra.
- Ok... już nie będę, jeśli jeszcze raz tak powiem niech piorun z nieba
zleci i w łeb mnie trzaśnie.
Poszli do następnej dziury, ksiądz znowu nie trafił:
- A niech to wszyscy diabli!!! Nie trafiłem!!! - krzyczy ze złością.
Wtem ciemno się zrobiło na świecie, coś zahuczało, zamruczało i piorun z
nieba zleciał i walnął siostrę w łeb. A z nieba słychać jęk:

Data: 2012-03-11 19:13:52
Autor: kleczynski
Am 10.03.2012 22:16, schrieb Grzegorz Z.:
abc napisał:

[...]

Przetlumaczone z niemieckiego. Starsza wersja z papiezem i kardynalem. Niestety nie chce mi sie tlumaczyc:
>Papst und Kardinal spielen Minigolf. Kardinal schlägt, trifft nicht und murmelt: "Scheiße, daneben".
Der Papst schaut nur streng. Minuten später wieder ein Fehlschlag: "Scheiße, daneben". Der Papst grummelt "na na na ... ".
Beim nächsten Fehlversuch wieder: "Scheiße, daneben".
Der Papst droht: "Beim nächsten Fluch wird die Erde erbeben, der Himmel wird sich auftun und ein greller Blitz wird hernieder fahren und Dich auf der Stelle töten!" Doch Minuten später verfehlt der Kardinal erneut: "Scheiße, daneben". Da erbebt die Erde, der Himmel tut sich auf und ein greller Blitz fährt hernieder - trifft aber nicht den Kardinal, sondern den Papst.
Da ertönt eine drohende Stimme von oben: "Scheiße, daneben!"<
http://www.steffi-line.de/archiv_text/Witze/witze_himmel.htm
K.C.

Data: 2012-03-12 17:20:12
Autor: u2
W dniu 2012-03-11 19:13, kleczynski pisze:
Ksiądz i siostra zakonna grają w golfa.
Sciemniasz bucu.

Data: 2012-03-10 22:13:44
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

My, wierni. A ty dałeś na składkę?

Oczywiscie, ze nie.

Gdzie mozna zobaczyc rozliczenie finansowe?

 A po co? To nasz problem, nie twój.

hehe a ile razy lefebrysta tu zaprzeczał że jest księdzem :)

A tu nagle wygadał się niechcący stary zboczony katabas któremu marzy się
powrót przedsoborowych zatęchłych kapot :)

Data: 2012-03-10 21:07:31
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

[...]

Nie zdziwiłbym się gdyby Ministerstwo Kultury.

Data: 2012-03-10 21:16:50
Autor: pluton
Krucjata Różańcowa za Ojczyzne

Nie zdziwiłbym się gdyby Ministerstwo Kultury.

Przychodzi rano pracownica MinKul do pracy
i widzi, ze jej kolezanka siedzi za biurkiem i szlocha.
A wlasciwie nie szlocha, tylko wyje zrozpaczona i wylewa krokodyle lzy.

Zaczela uspokajac placzaca i rozstrzesiona kolezanke,
w koncu uspokoila ja na tyle, ze tamtam mogla cos sensownego powiedziec.

No wiec zaczyna wyjasniac, co sie stalo :
Przyszlam dzis rano do pracy, i dzwoni telefon:
-Czy to pralnia ?
A ja, ( to znowu potezny szloch ), KURWA JEGO W DUPE
WYJEBANA MAC ZAPOMINIALAM, CO TRZEBA POWIEDZIEC!!!!

Nullification

Data: 2012-03-10 21:04:34
Autor: Marek Czaplicki
abc wrote:
Dwieście billboardów reklamowych z hasłem "Maryjo, Królowo Polski, ratuj nas
bo giniemy!" zawisło kilka dni temu w kilku największych miastach Polski.
http://forum.fronda.pl/forum/pokaz/id/79519

To w niebie oglądają reklamy?

Data: 2012-03-10 21:06:55
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Dwieście billboardów reklamowych z hasłem "Maryjo, Królowo Polski, ratuj nas
bo giniemy!" zawisło kilka dni temu w kilku największych miastach Polski.

Kto im znowu 'ginie'? Popierdoliło tych katoli już do reszty.

A może chodzi o to by zakazać kondomów?

Bo jak nie wiadomo o co chodzi kościelnym to chodzi im albo o kasę albo o
antykoncepcję. --

Data: 2012-03-10 21:22:36
Autor: A. Filip
Krucjata
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
[...]

[...]
http://forum.fronda.pl/forum/pokaz/id/79519

http://pl.wikipedia.org/wiki/Krucjata
  Krucjaty (łac. crux, krzyĹź) – określenie religijnie sankcjonowanych
  wypraw zbrojnych w średniowieczu, podejmowanych przez państwa i
  rycerstwo głównie katolickiej Europy. [...]

To kogo będą tymi różańcami obijać?

Data: 2012-03-10 21:26:27
Autor: abc
Krucjata Różańcowa na Ojczyznę
To kogo będą tymi różańcami obijać?

Nie obijać tylko obmodlać.

A kogo? - Szatańskie pomioty i sługi szatana.

Data: 2012-03-10 22:17:57
Autor: Grzegorz Z.
Krucjata Różańcowa na Ojczyznę
abc napisał:

obmodlać.

Co to za kretyńska nowomowa?

Data: 2012-03-10 21:31:42
Autor: pluton
Krucjata Różańcowa na Ojczyzn
> To kogo będą tymi różańcami obijać?

Nie obijać tylko obmodlać.

A kogo? - Szatańskie pomioty i sługi szatana.

I krzyzem go kurwa, po nerach, po jakach.

Nullification

Data: 2012-03-10 21:37:01
Autor: abc
Krucjata Różańcowa na Ojczyzn
Nie obijać tylko obmodlać.

A kogo? - Szatańskie pomioty i sługi szatana.

I krzyzem go kurwa, po nerach, po jakach.

Nie trzeba. Wystarczy obmodlić i wyegzorcyzmować.

Data: 2012-03-10 21:46:37
Autor: Marek Czaplicki
abc wrote:
Nie obijać tylko obmodlać.

A kogo? - Szatańskie pomioty i sługi szatana.

I krzyzem go kurwa, po nerach, po jakach.

Nie trzeba. Wystarczy obmodlić i wyegzorcyzmować.

np tak ?
http://wyborcza.pl/1,75477,11302799,Egzorcyzmy_zabijaja_w_Londynie.html#ixzz1okUv5ZVg

Data: 2012-03-10 21:48:34
Autor: pluton
Krucjata Różańcowa na Ojczyzn

> I krzyzem go kurwa, po nerach, po jakach.

Nie trzeba. Wystarczy obmodlić i wyegzorcyzmować.

Ale koniecznie z jakims smarowidlem. Na sucho w odbyt moze byc bolesne.

Nullification

Data: 2012-03-10 21:56:13
Autor: abc
Krucjata Różańcowa na Ojczyzn
Umów się z egzorcystą. Linki są tu

http://chomikuj.pl/KAPLANI_EGZORCYSCI-- -- TUTAJ_ZNAJDZIESZ_POMOC/-- -+++++++++++++++++++++++++KAP*c5*81ANI+EGZORCY*c5*9aCI+ADRESY+I+TELEFONY+W+POSZCZEG*c3*93LNYCH+DIECEZJACH/Kap*c5*82ani+egzorcy*c5*9bci+w+++Archidiecezji+++*c5*81*c3*b3dzkiej

Data: 2012-03-10 22:01:33
Autor: pluton
Krucjata Różańcowa na Ojczyzn
Umów się z egzorcystą. Linki są tu

Jeszcze mi tego brakowalo, zeby mnie jakis egzorcysta
molestowal.

Dzieci niech sobie molestuja, pedofile jedne.

Nullification

Data: 2012-03-10 22:12:06
Autor: abc
Krucjata Różańcowa na Ojczyzn
Inaczej nie pozbędziesz się obsesji i nadal będziesz sługą szatana. Sam nie dasz sobie z tym rady.

Data: 2012-03-10 22:19:08
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Inaczej nie pozbędziesz się obsesji

Na punkcie "szatana" ? --

Data: 2012-03-10 22:23:48
Autor: pluton
> [...]

> Dzieci niech sobie molestuja, pedofile jedne.

Inaczej nie pozbędziesz się obsesji i nadal będziesz sługą szatana. Sam

Fajny temat do habilitacji jakiegos biskupa: "Molestowanie
doodbytnicze jako srodek pozbycia sie obsesji i uwolnienia spod wladzy
szaatana".

Nullification

Data: 2012-03-10 21:40:49
Autor: Przemysław W

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f5bb96f$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
To kogo będą tymi różańcami obijać?

Nie obijać tylko obmodlać.

A kogo? - Szatańskie pomioty i sługi szatana.

No to się toruńskiemu sekciarzowi dostanie!

Przemek

--

"To nie pierwszy "historyczny" komentarz Kaczyńskiego poddający w wątpliwość
jego wizerunek antykomunisty z nożem w zębach."

http://polska.newsweek.pl/kaczynski-dobry-jak-gierek-- sprawny-jak-sb,88470,1,1.html

Data: 2012-03-10 23:24:49
Autor: sofu
[...]

Bedziesz katabasów omodlał?
Oni mają to w dupie.

sofu
--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Data: 2012-03-10 23:16:17
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f5bb2f6$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
Dwieście billboardów reklamowych z hasłem "Maryjo, Królowo Polski, ratuj nas
bo giniemy!" zawisło kilka dni temu w kilku największych miastach Polski.

-- -- -- -- -- >ciach bełkot

Raz  powinni się zdobyć i napisać prawdę na tych bilbordach: Ciemne bydło chcemy waszej kasy!!!

sofu

Data: 2012-03-11 19:56:06
Autor: korneliakowalska
Krucjata_Różańcowa_za_Ojczyzne