Kruk masz tu o Euro

Data: 2009-12-02 22:15:22
Autor: awe
Kruk masz tu o Euro
Data: 2009-12-02 23:01:30
Autor: MH
Kruk masz tu o Euro
http://www.youtube.com/watch?v=nHGm_o6xpiI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Mx5IUJ9U7e0&feature=related

Hah .. , rozumiem  , że poszedłeś za moją wskazówką porównania wypowiedzi
Farage'a i Korwina-Mikkego. Owszem , ich sposób przekazu może jawić się zupełnie
różnie.. Mikke , być może poprzez chociażby dykcję , sposób doboru słów itd., itp.
może być postrzegany jako prymityw. Zwróćmy jednak uwagę , jakie treści przekazuje.

Dokładnie te same , co Nigel Farage , tyle że .. w mniej błyskotliwy i klarowny
sposób ..

MH

Data: 2009-12-03 08:35:26
Autor: awe
Kruk masz tu o Euro

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:7910.00000106.4b16e3banewsgate.onet.pl...
[...]

MH wiesz ja wiem ze ty do konca nie jestes glupi ale naprawde daruj sobie taka mozliwosc ze ja coz zrobilem za twoja wskazowka. Po prostu Korwin byl w panelu i mowil po Polsku. Generalnie go lubie,  ale to raczej nadymany gadacz, a nie zawsze ma racje. Po prostu jest troche bardziej wygadany od plebsu i posiada troche wiecej wiedzy, ale to nadal nie znaczy ze to nie ewidentny kiep i kretyn. O tej walucie to pierdolil juz na poziomie osoby ktora za dlugo siedziala na sloncu. Nigel Farage to przedstawienie w najlepszym stylu. Niestety zestawienie naszej gwiazdy Buzka z artysta NF wykazuje zasciankowosc naszych politykow. Trudno bowiem oczekiwac ze na salonach europejskich czlowiek o mentalnosci plebeusa bedzie drylowal z podniesiona glowa wsord arystokracji.
awe

Kruk masz tu o Euro