Kruk nęka telefonicznie

Data: 2010-12-07 13:36:05
Autor: Arek
Kruk nęka telefonicznie
W dniu 2010-12-07 13:26, Y pisze:
[..]
Co z tym zrobić? Nękanie to tylko wykroczenie czy przestępstwo?

Z tego, że krzyczysz wnioskuję, że doznałeś poważnego rozstroju nerwowego, czyli uszczerbku na zdrowiu.

Zachęcam do złożenia pozwu cywilnego o 10 tys. złotych

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-12-07 13:51:11
Autor: Y
Kruk nęka telefonicznie
On 07.12.2010 13:36, Arek wrote:
Z tego, że krzyczysz wnioskuję, że doznałeś poważnego rozstroju
nerwowego, czyli uszczerbku na zdrowiu.
Zachęcam do złożenia pozwu cywilnego o 10 tys. złotych

Pytam poważnie. Wiem, że jestem zdenerwowany, bo sytuacja jest nerwowa i właśnie na to liczą. Przecież w nękaniu chodzi o to, żeby zastraszyć albo zamęczyć.

Bardzo proszę o rady prawne co z tym zrobić.

pzdr

Data: 2010-12-07 14:04:05
Autor: Leszek
Kruk neka telefonicznie
In article <idlaju$jtm$2@news.onet.pl>, y@x.com says...>
On 07.12.2010 13:36, Arek wrote:
> Z tego, ze krzyczysz wnioskuje, ze doznales powaznego rozstroju
> nerwowego, czyli uszczerbku na zdrowiu.
> Zachecam do zlozenia pozwu cywilnego o 10 tys. zlotych

Pytam powaznie. Wiem, ze jestem zdenerwowany, bo sytuacja jest nerwowa i wlasnie na to licza. Przeciez w nekaniu chodzi o to, zeby zastraszyc albo zameczyc.

Bardzo prosze o rady prawne co z tym zrobic.

pzdr

No to ci kolega doradzil, to nie byl zart.

Data: 2010-12-07 16:52:59
Autor: Massai
Kruk nęka telefonicznie
Y wrote:

On 07.12.2010 13:36, Arek wrote:
> [...]

nerwowa i właśnie na to liczą. Przecież w nękaniu chodzi o to,
żeby zastraszyć albo zamęczyć.

Bardzo proszę o rady prawne co z tym zrobić.

Kolega wbrew pozorom nie żartował. A może żartował, ale porada nie
jest aż tak kompletnie głupia.

Może 10 tysięcy to trochę wygórowana kwota, ale z 1-2k można by
wołać.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-07 16:54:34
Autor: Massai
Kruk nęka telefonicznie
Y wrote:

On 07.12.2010 13:36, Arek wrote:
> [...]

nerwowa i właśnie na to liczą. Przecież w nękaniu chodzi o to,
żeby zastraszyć albo zamęczyć.

Bardzo proszę o rady prawne co z tym zrobić.

Aha, i ew. opcją może być ODBIERAĆ te połączenia, i odkładać
telefon. Niech sobie gada.
Mają pewnie jakąś umowę, ale za połączenia płacą ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-07 20:21:42
Autor: m4rkiz
Kruk nęka telefonicznie
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:idlosa$a9k$1@news.onet.pl...
Aha, i ew. opcją może być ODBIERAĆ te połączenia, i odkładać
telefon. Niech sobie gada.
Mają pewnie jakąś umowę, ale za połączenia płacą ;-)

i aktywowac jakies minuty za przychodzace ;)

Data: 2010-12-07 18:04:02
Autor: Arek
Kruk nęka telefonicznie
W dniu 2010-12-07 13:51, Y pisze:
Pytam poważnie.

Ale ja odpowiedziałem poważnie!

Dodatkowo złóż skargę do UOKiK - ten im przyłoży kilkaset tysięcy
kary.

Oni  bazujÄ… wÅ‚aÅ›nie na tym, że ludzie nic z tym nie robiÄ….

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-12-08 09:59:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kruk nęka telefonicznie
W dniu 2010-12-07 18:04, Arek pisze:

Ale ja odpowiedziałem poważnie!
Dodatkowo złóż skargę do UOKiK - ten im przyłoży kilkaset tysięcy
kary.

Za niemanie świateł ?

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Kruk nęka telefonicznie