Krwawa Pętla

Data: 2012-06-11 06:11:30
Autor: Wilk
Krwawa Pętla
Zapraszam na relację i zdjęcia z moich zmagań z Krwawą Pętlą - czyli
wymagającym szlakiem terenowym dookoła Warszawy:
http://wilk.bikestats.pl/731938,Krwawa-petla-po-raz-drugi.html#comments
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-11 08:33:39
Autor: Cynio
Krwawa Pętla
On 11 Cze, 15:11, Wilk <m-wo...@wp.pl> wrote:
Zapraszam na relację i zdjęcia z moich zmagań z Krwawą Pętlą - czyli
wymagającym szlakiem terenowym dookoła Warszawy:http://wilk.bikestats..pl/731938,Krwawa-petla-po-raz-drugi.html

o proszę, czerwony szlak znam tylko z południowej strony, mniej więcej
od Mieni do Magdalenki, aż miło poczytać:-)
Ja planuje tą traskę ale na 2-3 dni, tak więc big szacun. Prawie 300
km w terenie jest czego pozazdrościć.

Mała errata "Kawałek za Górą - lunął mocny deszcz i zamienił szlaki
Lasów Chotomwskich w kupę błota", pewnie chodziło o lasy
Chojnowskie;-)

--
Pozdr.
Cynio

Data: 2012-06-11 08:46:10
Autor: Wilk
Krwawa Pętla
On 11 Cze, 17:33, Cynio <cynicz...@gmail.com> wrote:

[...]

W terenie to jest w sumie ok. 200km, część to są asfalty + dojazd na
miejsce startu

Mała errata "Kawałek za Górą - lunął mocny deszcz i zamienił szlaki
Lasów Chotomwskich w kupę błota", pewnie chodziło o lasy
Chojnowskie;-)

Rzeczywiście, poprawiłem - a szlak prowadzi zarówno przez Lasy
Chojnowskie, jak i Chotomowskie; te drugie mi się o wiele bardziej
podobają, więc pewnie podświadomie taka pomyłka ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-11 20:36:52
Autor: Jaroslaw Jakubowski
Krwawa Pętla
W dniu 2012-06-11 15:11, Wilk pisze:
[...]

o, gratuluje.

a jak ktos by chcial za tydzien, "zrobic to razem" ;) to zapraszam w sobote na start do Otwocka, wiecej: http://otwock.org.pl/krwawa/

na mecie bedziemy czekac z pyszna wyzerka. :)

Data: 2012-06-12 03:34:33
Autor: Wilk
Krwawa Pętla
On 11 Cze, 20:36, Jaroslaw Jakubowski <behem...@poczta.onet.pl> wrote:

a jak ktos by chcial za tydzien, "zrobic to razem" ;) to zapraszam w
sobote na start do Otwocka, wiecej:http://otwock.org.pl/krwawa/
na mecie bedziemy czekac z pyszna wyzerka. :)

Czytałem oczywiście stronę Waszej grupy na temat Krwawej Pętli - to
doskonałe źródło informacji na temat tego szlaku, a w zeszłym roku
skorzystałem ze śladu GPS, który bardzo ułatwia jazdę. Ale to trasa
której częściej niż raz na rok się raczej nie pokonuje - bo za bardzo
spowszednieje ;))

No i Wy jedziecie oczywiście z Otwocka, co mi zupełnie nie leży; poza
tym startując większą grupą musicie ustalić sztywny termin, a to
powoduje, że z pogodą może być różnie, a przy mocniejszym deszczu taka
jazda straci niemal cały urok; do tego 16.VI Polska będzie grała z
Czechami na Euro ;))
W każdym razie trzymam kciuki i będę śledził Wasze wyniki i relacje z
przejazdu
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-11 21:16:02
Autor: kawoN
Krwawa Pętla
W dniu 12-06-11 15:11, Wilk pisze:
Zapraszam na relację i zdjęcia z moich zmagań z Krwawą Pętlą - czyli
wymagającym szlakiem terenowym dookoła Warszawy:
http://wilk.bikestats.pl/731938,Krwawa-petla-po-raz-drugi.html#comments

Niezła reklama okolic W-wy.
I pomysł na terenowy maraton.
Ale po śladzie jak po sznurku można do Ciebie Wilku trafić ;)

--
kawoN
-

Data: 2012-06-23 14:57:36
Autor: Titus Atomicus
Krwawa Pętla
In article <30666632-6a63-4364-9271-1b4e071d255b@m3g2000vbl.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

Zapraszam na relację i zdjęcia z moich zmagań z Krwawą Pętlą - czyli
wymagającym szlakiem terenowym dookoła Warszawy:

"moje zmagania", "krwawa petla",...
Skad u ciebie takie ciagle sklonnosci do przesady?
Jak drapiesz sie po wasach to tez robisz to ektremalnie?
BP MSPANC
--
TA

Data: 2012-06-23 22:32:45
Autor: Wilk
Krwawa Pętla
On 23 Cze, 14:57, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<30666632-6a63-4364-9271-1b4e071d2...@m3g2000vbl.googlegroups.com>,

"moje zmagania", "krwawa petla",...
Skad u ciebie takie ciagle sklonnosci do przesady?

Nie każdego kręcą wycieczki dookoła Tatr, gdzie najtrudniejszy i
najbardziej widokowy kawałek pod górę przewozi się dupę i rower
pociągiem - jak Ty. Od takiego gościa trudno w ogóle oczekiwać by
zrozumiał ideę takiej trasy. A nazwa "Krwawa Pętla" nie jest
bynajmniej mojego autorstwa, ma swoją stronę w internecie, autorstwa
m.in. wypowiadającego się tu Jarosława Jakubowskiego. Ale tego taki
dyletant jak Ty wiedzieć nie może - bo tacy żałośni goście istnieją
tylko w sieci; w realu są bezradni jak małe dzieci.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-24 10:41:47
Autor: Titus Atomicus
Krwawa Pętla
In article <c3c9b842-d691-4fad-95e3-7a08d72f048f@n33g2000vbi.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

najbardziej widokowy kawałek pod górę przewozi się dupę i rower
pociągiem - jak Ty. Od takiego gościa trudno w ogóle oczekiwać by

Ale zapewniam cie ze przejazd elektriczka ze Starego Smokowca do Szczyrbskiego Plesa jest fascynujacy i widokowy.
Rozmowa z toba to jak rozmowa ze slepym o kolorach.
Nigdy tego nie robiles. (patrz twoja wariacka argumentacja z sasiedniego watku).
A nazwa "Krwawa Pętla" nie jest
bynajmniej mojego autorstwa, ma swoją stronę w internecie, autorstwa
m.in. wypowiadającego się tu Jarosława Jakubowskiego. Ale tego taki
dyletant jak Ty wiedzieć nie może

Hm, a czy ja gdzie przypisywalem ci jej 'autorstwo'? Nie pochlebiaj sobie. Ja pisalem tylko o twoim megalomanstwie. Ekstremalne 'zmagania z krwawa petla' znakomicie sie w to wpisuja...

- bo tacy żałośni goście istnieją
tylko w sieci; w realu są bezradni jak małe dzieci.

E, to jakis belkotliwy argument. Jak zwykle zreszta.
No nic, jade na wyprawe rowerowa nad Wisle. Poleze sobie na trawce.

--
TA

Krwawa Pętla