Krwawy Donek....

Data: 2009-08-12 15:37:49
Autor: konserwator
Krwawy Donek....
"Polscy zolnierze utracili lacznosc" - to znaczy, ze na kompanie mieli 1 radiostacje?
- ktora "utracili" i mimo tej "utraty" mogli wezwac na pomoc smiglowce? (tamtamami?)
Mimo, ze wezwali te smiglowce transportowe to one nie mialy radiostacji by wezwac na pomoc smiglowcow bojowych? (
i piloci nie znali angielskiego?)
Tylko dowodca znal angielski na tyle by naprowadzac ogien?
a gdzie zastepca?
zawsze jest zastepca po to by zastepowac w razie smierci dowodcy!
KLICH, ty gnoju jestes za to odpowiedzialny.
Nie masz pojecia o prowadzeniu wojny.
Na twoich rekach i donka jest krew naszych zolnierzy!
Banda POskich krwiozerczych szmaciarzy!

Data: 2009-08-12 15:50:25
Autor: jadrys
Krwawy Donek....
konserwator pisze:
[...]

Na  rękach całych naszych "elit" politycznych panie konserwator.. Nikt z tych darmozjadów nie jest za wycofaniem naszych wojsk..

Data: 2009-08-12 15:57:20
Autor: plazoVic
Krwawy Donek....
jadrys wrote:
Nikt z tych darmozjadów nie jest za wycofaniem naszych wojsk..

A po co ich wycofywac? Toz to znacznie lepsze niz poligon na Pomorzu, a zaden z zolnierzy nie pojechal tam przymusowo.

Przesunac ich trzeba - niech pomagaja Rosjanom - za gaz. Lepsze niz pomagac Amerykanom za friko.

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-12 16:12:59
Autor: jadrys
Krwawy Donek....
plazoVic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Powinniśmy ich jednak wycofać - jesteśmy tam jako agresywni okupanci, zabijamy tubylców.. Współpracujemy z największymi terrorystami współczesnego świata..

Zgodzę się co do tej Rosji.. Np. w Czeczeni żadnych rozterek co do okupacji obcych terytoriów by nie było,  jest to wszakże teren Rosji.

Data: 2009-08-12 17:06:59
Autor: plazoVic
Krwawy Donek....
jadrys wrote:
Powinniśmy ich jednak wycofać - jesteśmy tam jako agresywni okupanci, zabijamy tubylców.. Współpracujemy z największymi terrorystami współczesnego świata..

Nie przesadzaj. Tacy sami oni terrorysci jak i ci Rosjanie.

Zgodzę się co do tej Rosji.. Np. w Czeczeni żadnych rozterek co do okupacji obcych terytoriów by nie było,  jest to wszakże teren Rosji.

Wojen nie prowadzi sie z przyczyn sentymentalnych tylko dla realnych korzysci materialnych lub politycznych (co sie zreszta ze soba scisle wiaze). Rosja jest w Czeczenii nie z powodu sentymentu do tamtych terenow tylko z powodu instalacji naftowych, ktore tam ma.
A Czeczenia jest tak etnicznie rosyjska jak i Gwadelupa czy Surinam. Podbita zostala przez Rosje w 1859.
Przypominam, ze Polska zostala ostatecznie podbita przez Rosje w 1795 i od tego czasu z wyjatkiem dwudziestukilku lat do 1989 znajdowala sie pod jej butem, a jednak nie twierdzisz, ze jest to teren Rosji :)

Wojny sentymentalne prowadza jedynie Polacy - tluka sie po jakichs Irakach, Afganistanach, pilnuja amerykanskich interesow w tych regionach, poswiecaja zycie swoich zolnierzy, a maja z tego tyle co np. Wegrzy czy Slowacy, ktorzy sie w te zabawy nie angazuja, a znacznie mniej niz Niemcy, ktorzy rowniez sie w to nie bawia.

A moznaby bylo jakas misyjke stabilizacyjna z Rosja wykrecic, umowy na dostawe gazu renegocjowac przy tej okazji...
Ale Polak to idiota, bedzie zasuwal i umieral za darmo, bo kogos lubi. A dobry interes go nie interesuje, bo kogos nie lubi...

Data: 2009-08-12 18:11:40
Autor: raff
Krwawy Donek....
wiaze). Rosja jest w Czeczenii nie z powodu sentymentu do tamtych terenow tylko z powodu instalacji naftowych, ktore tam ma.

Bzdury.

R.

Data: 2009-08-13 08:37:25
Autor: jadrys
Krwawy Donek....
raff pisze:
wiaze). Rosja jest w Czeczenii nie z powodu sentymentu do tamtych terenow tylko z powodu instalacji naftowych, ktore tam ma.

Bzdury.

R.

Wielkie, zapomniałeś dodać.

Data: 2009-08-13 08:34:28
Autor: jadrys
Krwawy Donek....
plazoVic pisze:
jadrys wrote:
Powinniśmy ich jednak wycofać - jesteśmy tam jako agresywni okupanci, zabijamy tubylców.. Współpracujemy z największymi terrorystami współczesnego świata..

Nie przesadzaj. Tacy sami oni terrorysci jak i ci Rosjanie.

A kogo niby Rosjanie terroryzują?

[...]

W Czeczeni jest ropy tyle co kot napłakał.

A Czeczenia jest tak etnicznie rosyjska jak i Gwadelupa czy Surinam. Podbita zostala przez Rosje w 1859.

Ale teraz należy do federacji Rosyjskiej. Podobnie jak Hawaje i nieomal połowa wysp na Pacyfiku do USA.

Przypominam, ze Polska zostala ostatecznie podbita przez Rosje w 1795 i od tego czasu z wyjatkiem dwudziestukilku lat do 1989 znajdowala sie pod jej butem, a jednak nie twierdzisz, ze jest to teren Rosji :)

Pokaż mi Czeczenię na mapie..

[...]

To nie wina Polski, ale naszych przywódców którym się marzą po skończeniu kadencji płatne odczyty na uniwerkach jankeskich.. Po 100 000 $ sztuka..

Data: 2009-08-13 14:53:36
Autor: plazoVic
Krwawy Donek....
jadrys wrote:
W Czeczeni jest ropy tyle co kot napłakał.

Pewnie dlatego caly kraj jest kompletnie rozpieprzony, ale w pierwszej kolejnosci za ciezkie pieniadze odbudowano instalacje naftowe... reszta sobie czeka na odbudowe :)

Ale teraz należy do federacji Rosyjskiej. Podobnie jak Hawaje i nieomal połowa wysp na Pacyfiku do USA.

Aha, tylko nie slyszalem, zeby ktos zdobywal Hawaje i wyspy na Pacyfiku. I nie slysze tez o jakichs separatystycznych dazeniach mieszkancow...

[...]

Jest dobrze widoczna na mapie:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Chechnya_and_Caucasus.png&filetimestamp=20050205051512

Wszystko mi jedno co Rosjanie robia w Czeczenii, podobnie jak gdzies mam co robia w roznych miejscach swiata Amerykanie. Polityka imperialna rzadzi sie swoimi prawami. Smieszy mnie jedynie, ze dla ciebie imperialne praktyki USA sa be, a imperialne praktyki Rosji - jak najbardziej cacy...

Data: 2009-08-13 20:32:49
Autor: jadrys
Krwawy Donek....
plazoVic pisze:
jadrys wrote:
W Czeczeni jest ropy tyle co kot napłakał.

Pewnie dlatego caly kraj jest kompletnie rozpieprzony, ale w pierwszej kolejnosci za ciezkie pieniadze odbudowano instalacje naftowe... reszta sobie czeka na odbudowe :)

Nic o tym nie słyszałem..

[...]

Do separatyzmu jest potrzebny głos i pomoc z zewnątrz..  Nie słyszałeś jak ten rzeźnik Jugosławii - Clinton przepraszał za akty ludobójstwa na rdzennej ludności Hawajów?

[...]

Widziałeś te wielkie litery: RUSSJA.  Jest to terytorium Rosji.

[...]

Nie powinno Cię cieszyć - moje poglądy na te sprawy są usprawiedliwione, po prostu nasi "przyjaciele" zza oceanu jeżdżą na Polsce i polakach jak na łysej kobyle.. A do Ruskich? Co ja mogę mieć na dzień dzisiejszy do Rosji?

Data: 2009-08-13 20:49:25
Autor: Panslavista
Krwawy Donek....

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

> Aha, tylko nie slyszalem, zeby ktos zdobywal Hawaje i wyspy na
> Pacyfiku. I nie slysze tez o jakichs separatystycznych dazeniach
> mieszkancow...

A Okinawa? A stosunkowo niedawna wojna na jednej z wysp?

Data: 2009-08-13 21:32:06
Autor: jadrys
Krwawy Donek....
Panslavista pisze:
[...]

No, Okinawę to akurat bym im darował.. Wszak jest zdobyczą wojenną.

Data: 2009-08-14 00:09:43
Autor: plazoVic
Krwawy Donek....
jadrys пишет:
Nic o tym nie słyszałem..

"Po 1991 roku a zwłaszcza w czasie wojny gospodarka Czeczenii upadła, zaś jej produkt narodowy stanowi prawdopodobnie ułamek produktu sprzed rozpadu Związku Radzieckiego, co jest wynikiem zniszczenia ok. 80% potencjału ekonomicznego republiki. Odbudowano całkowicie jedynie przemysł naftowy"
zrodlo: http://pl.wikipedia.org/wiki/Czeczenia

Widziałeś te wielkie litery: RUSSJA.  Jest to terytorium Rosji.

Widzialem: "Чеченская Республика"

[...]

Buachachacha! A wiec twoja ocena praktyk imperialnych opiera sie na stosunku do spraw polskich? To Rosja jest bardziej zatroskana interesami Polski niz USA??

-
plazoVic

Data: 2009-08-14 10:19:32
Autor: jadrys
Krwawy Donek....
plazoVic pisze:
jadrys пишет:
[...]

To nawet logiczne - żeby odbudowywać to muszą być na to fundusze. A z czego ta republika może czerpać dochody? Oczywiście z sprzedaży ropy. Tym niemniej nie ma jej tam za dużo.

Widziałeś te wielkie litery: RUSSJA.  Jest to terytorium Rosji.

Widzialem: "Чеченская Республика"

Zapewniam Cię że nie ma takiego kraju. Kosovo jest, ale Czeczeni nie ma..

[...]

Ani jedni, ani drudzy nie są zatroskani interesami Polski. Problemem jest tylko wykorzystywanie Polski przez USA.

Data: 2009-08-14 17:59:00
Autor: plazoVic
Krwawy Donek....
jadrys пишет:
Ani jedni, ani drudzy nie są zatroskani interesami Polski. Problemem jest tylko wykorzystywanie Polski przez USA.

Problemem nie jest wykorzystywanie, tylko to, ze odbywa sie ono za calkowite friko :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-14 18:11:22
Autor: Panslavista
Krwawy Donek....

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
jadrys ?????:
> Ani jedni, ani drudzy nie są zatroskani interesami Polski. Problemem
> jest tylko wykorzystywanie Polski przez USA.

Problemem nie jest wykorzystywanie, tylko to, ze odbywa sie ono za
calkowite friko :)

A to już nieprawda jest. Nie poto parchło samo się wybiera do rżadów w
Polsce, aby nie przejąć każdej gotówki z Usiech płynącej do Polski na konta
Izraela...

Data: 2009-08-15 14:18:50
Autor: jadrys
Krwawy Donek....
plazoVic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Jak to za friko? a czerwony dywan rozłożony na powitanie swoich piesków? To już nic dla Ciebie nie znaczy?

Data: 2009-08-12 16:24:25
Autor: konserwator
Krwawy Donek....

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h5uhb9$t1f$1news.onet.pl...
konserwator pisze:
[...]

ja nie jestem za wycofaniem bo rzecza wojska jest cwiczyc (ale bezpiecznie o ile sie da)
a ci goscie sami narazaja bezpieczenstwo wojsk na porazke!.
niech lepiej wracaja....

Data: 2009-08-13 08:36:44
Autor: jadrys
Krwawy Donek....

konserwator pisze:

[...]

Niestety, albo wycofanie, albo ofiary.. Na wojnie nigdy nie będzie bezpiecznie.

Data: 2009-08-12 15:52:13
Autor: plazoVic
Krwawy Donek....
konserwator wrote:
KLICH, ty gnoju jestes za to odpowiedzialny.
Nie masz pojecia o prowadzeniu wojny.
Na twoich rekach i donka jest krew naszych zolnierzy!
Banda POskich krwiozerczych szmaciarzy!

Rozumiem, ze za Kaczorow armia dzialala na calkowicie innych zasadach, a wszystko zmienilo sie w momencie objecia rzadow przez Donka krwawego zbrodniarza?

Data: 2009-08-12 15:57:55
Autor: boukun
Krwawy Donek....

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h5uh67$5vm$1nemesis.news.neostrada.pl...
"Polscy zolnierze utracili lacznosc" - to znaczy, ze na kompanie mieli 1 radiostacje?

Chuj z nimi, nie nazywaj ich polskim...

boukun

Data: 2009-08-12 16:25:37
Autor: konserwator
Krwawy Donek....

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h5uhtk$sse$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

to byli/saPolacy

Data: 2009-08-12 23:40:17
Autor: boukun
Krwawy Donek....

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h5ujvs$a8q$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale na usługach obcych ... niczym sprzedawczyki. Szkodzą Polsce i Polakom...

boukun

Krwawy Donek....