Krwotok z nosa pod woda

Data: 2009-05-04 16:01:49
Autor: Zboj
Krwotok z nosa pod woda
Najczęściej jest to efekt problemów z zatokami - "robisz sobie ich punkcję". Czasem to problem naczyniowy. Niezależnie od dyskusji sektowych - polecam konsultację z Twoim lekarzem nurkowym. W czasie badania ustalisz z nim przyczynę. Technika zanurzania się pod wodą nie ma znaczenia.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-05-04 09:29:06
Autor: Pszemol
Krwotok z nosa pod woda
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:gtmsgl$1bqh$1news2.ipartners.pl...
[...]

Czy gdyby to był generalny problem z zatokami to nie musiałoby się mi to
zdarzać częściej? W końcu nurkowałem z tymi samymi zatokami wiele razy ;-)

Certyfikację zrobiłem w kwietniu 2007 i od tego czasu nurkowałem
już kilkadziesiąt razy, w tym głebokości 95-165 stóp (29-50 metrów).
Nigdy wcześniej krwotoku z nosa nie doświadczyłem... ale zwykle nie
zjeżdzam w dół głową w dół, dlatego więc podejrzewałem technikę.

Data: 2009-05-04 07:49:57
Autor: piod9
Krwotok z nosa pod woda

[...]

ostatnio usłyszałem od mojej lekarki " robi się pan starszy, a nie
młodszy"
chyba jednak z wiekiem więcej części się psuje niż naprawia :)
trzymaj się

Data: 2009-05-04 10:44:01
Autor: Pszemol
Krwotok z nosa pod woda
"piod9" <pio_wro@gazeta.pl> wrote in message news:df2a41f8-008f-46e8-b244-25ad74ee3a7du10g2000vbd.googlegroups.com...

[...]

Z całą pewnością robimy się starsi, ale ciężko zrozumieć że
akurat w czasie 2 ostatnich lat tak bardzo się postarzałem :-)

Data: 2009-05-05 21:28:35
Autor: Wojtek B
Krwotok z nosa pod woda

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:gtmh48.37s.0poczta.onet.pl...
[...]

Czasami naczynko pęka bez przyczyny.
Może przytkane zatoki.
Zawsze lepiej jak wyjdzie nosem niż jakby miało pozostać w " głowie" bo taki wylew jest niebezpieczny.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4049 (20090501) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-05-05 11:49:54
Autor: Zboj
Krwotok z nosa pod woda

[...]

Powtórzę radę - porozmawiaj przede wszystkim z lekarzem.

W ramach grupy dodam tylko, że w różnym czasie masz różnie zapchane zatoki śluzem. Nie musisz mieć kataru, czy zatkanego nosa. Nie musisz być do tego chory. Problem z zatokami mają np. osoby ze skrzywioną przegrodąnosową, którym krwiste gile statystycznie częściej towarzyszą. Ale nie jest to jedyna przyczyna. Stąd - porozmawiaj z lekarzem i przebadaj sobie zatoki. Jak ktokolwiek ma Ci na sekcie wystawić diagnozę TWOJEGO problemu? Dyskusja o możliwościach nie rozwiąże TWOJEGO problemu.

A co do nurkownia głową w dół... polecam anatomię i ujście zatok. Np. z czołowych powietrze wyjdzie prościej przy nurkowaniu głową w dół. :-) Problemem jest nie pozycja, a zawalenie zatok. Przez co ciśnienie dobrze się nie wyrównuje. Itd.... MARSZ do lekarza nurkowego!

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Krwotok z nosa pod woda