Krycha obrażona?

Data: 2018-11-16 07:08:17
Autor: Pajdak
Krycha obrażona?
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/owsiak-kontra-pawlowicz-mocne-slowa-podczas-sadowej-rozprawy/v192dqc

" Strona sugerująca wysłanie mnie w kosmos obraża moją godność, poniewiera mnie, a pan Owsiak, organizując inspirowane nią konkursy, trwale niszczy mój wizerunek, na który ciężko pracowałam - mówiła dziś w sądzie Krystyna Pawłowicz, posłanka PiS, w trakcie wytoczonego przez nią procesu przeciwko szefowi WOŚP. - Ogłosiłem ten konkurs, bo słowa pani Pawłowicz na temat prof. Bartoszewskiego i inne jej wypowiedzi są tak kosmiczne, że nie mieszczą się w głowie - ripostował Owsiak."

https://www.se.pl/wiadomosci/galeria/pawowicz-memy/gg-mHBW-QC3k-Wpot/gp-GM7o-a1vx-LTrC

https://www.fakt.pl/pawlowicz-wyzywa-od-idiotek

https://wiadomosci.wp.pl/jak-moze-pani-zyc-ze-swoja-twarza-krzyczala-na-pawlowicz-pod-sejmem-zjawil-sie-policjant-6196505010198145a

https://natemat.pl/62205,skandaliczne-zachowanie-pawlowicz-w-tvn24-krzyczala-i-wyzywala-to-sa-szmaty-dziwki

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/ulica-nie-nalezy-do-dziw-ku-alfonsow-i-tak-dalej-te-baby-po-prostu-szmaty,327478.html

Kali ukraść - DOBRZE!

--
Pajdak

Data: 2018-11-16 03:40:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Krycha obraĹźona?
W dniu piątek, 16 listopada 2018 07:20:13 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:

Krystyna Pawłowicz

"Wspólne przedsiębiorstwa polsko-radzieckie" Życie Gospodarcze nr 20/1987

Data: 2018-11-16 04:38:29
Autor: japanizer
Krycha obraĹźona?
On Friday, November 16, 2018 at 8:40:08 PM UTC+9, Jakub A. Krzewicki wrote:
W dniu piątek, 16 listopada 2018 07:20:13 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:

> Krystyna Pawłowicz

"Wspólne przedsiębiorstwa polsko-radzieckie" Życie Gospodarcze nr 20/1987

No proszę, kolejny przefarbowany komuch w szeregach PiS.

Krycha obrażona?