Krycha odchodzi !!

Data: 2018-12-16 04:14:02
Autor: Stachu Chebel
Krycha odchodzi !!
Do końca kadencji pozostanę w Sejmie, ale moja aktywność ograniczy się tylko do obowiązków poselskich. Rezygnacja z udzielania się w życiu politycznym jest związana z moim zdrowiem - powiedziała posłanka PiS Krystyna Pawłowicz. Podkreśliła jednocześnie, że ma "bardzo dobre relacje" w partii. https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/2233012,Krystyna-Pawlowicz-o-swojej-rezygnacji-do-konca-kadencji-bede-w-Sejmie

Data: 2018-12-16 16:51:14
Autor: Pajdak
Krycha odchodzi !!
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Krycha! Nie rób nam tego! Sejm bez ciebie będzie taki szary!

Zdrowia życzymy!

--
Pajdak

Data: 2018-12-16 20:30:32
Autor: silvio balconetti
Krycha odchodzi !!
Am 16.12.18 um 16:51 schrieb Pajdak:
[...]

Czy idzie na urlop macierzynski?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????????????????????????????????????????????????????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała Rodzina Radia Maryja" (MM).

Data: 2018-12-17 08:31:14
Autor: Pajdak
Krycha odchodzi !!
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości
Am 16.12.18 um 16:51 schrieb Pajdak:
Krycha! Nie rób nam tego! Sejm bez ciebie będzie taki szary!

Zdrowia życzymy!

-- Pajdak

Czy idzie na urlop macierzynski?

Kto jest nieszczęsliwym tatusiem? Don In Vitro? ;-)

--
Pajdak

Krycha odchodzi !!