Krycha wita Trampa!

Data: 2017-07-05 08:35:36
Autor: Wróg Ludu
Krycha wita Trampa!
https://wiadomosci.wp.pl/tak-krystyna-pawlowicz-wita-donalda-trumpa-you-are-welcome-6140608736216705a

Tak Krystyna Pawłowicz wita Donalda Trumpa. "You are welcome!"
"WITAMY Pana Prezydenta Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej Donalda TRUMPA w Polsce! Cieszymy się, że w obu naszych państwach doszły do władzy środowiska prezentujące podobne podstawowe wartości. Podobnie też w obu Państwach przegrane środowiska lewicowe nie potrafią pogodzić się z wyborczą porażką" - pisze Pawłowicz. Posłanka "osobiście" życzy prezydentowi Trumpowi "dalszych sukcesów, wytrwałości i odporności na 'wypowiedzi' hejterów". "Panie Prezydencie, może Pan brać przykład ze mnie, a ja biorę za przykład też Pana" - podsumowuje, uradowana jak nigdy, Pawłowicz."
Tramp ma sliczną żonę tak więc Krycha sobie wyluzuj. "You are welcome tu" ;-)))))

CL

Krycha wita Trampa!