Krym

Data: 2011-09-07 20:56:32
Autor: krzysiek
Krym
Witajcie,

Wybieram sie z kika dni na Krym.
Co prawda jest to wyprawa rowerowa, ale skoro juz tam b臋d臋, to szkoda by艂oby nie zanura膰 :)

Moecie mi polecic jakie艣 bazy i ciekawe miejsca nurkowe na po艂udniowym wybrze偶u, pomiedzy Sewastopolem a Sudak?

Sprz臋t b臋d臋 musia艂 caly po偶yczy膰, bo z oczywistych powod贸w nie jestem w stanie zabrac niczego poza ABC...

Wszelkie porady i uwagi mile widziane :)

Z g贸ry dzieki,

--
krzysiek

Data: 2011-09-08 13:00:44
Autor: Zakrz贸wek Kraken
Krym

U偶ytkownik "krzysiek"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:j48lq0$f8l$1@news.onet.pl...

[...]

Napisz do mnie meila to ci wy艣l臋 kontakt na go艣ci z archeologii kt贸rzy tam regularnie je偶d偶膮.
MSC
kraken@kraken.pl

Krym