Krym !!

Data: 2014-06-07 12:58:49
Autor: max
Krym !!
" Krym jest Ukrainski  tak samo , jak Lwow i polowa Ukrainy sa Polskie !. Dlaczego  o tym nasi politycy zapominaja ? . W dosc swobodny sposob rozdzielaja czyjes ziemie w tym te , ktora od wiekow nalezaly do Rosji a zapominaja o naszych , ktorych od zawsze bylismy wlascielami ?.
Ile polskiej krwi przelano w ich obronie , ile znoju kosztowalo obronienie ich przed tatarskmi hordami , ile zabiegow o to aby to co polskie dalej do niej nalezalo a tu nasi martwia sie tym , ze  rosyjski Krym nie nalezy juz do Ukrainy. Martwcie  sie tym ,szanowni panowie politycy , ze Lwow i cala Galicja a takze Wolyn nie sa juz polskie a byly od tysiaclecia niemal  !!. Odebrano nam te ziemie sila mordujac przy tym setki tysiecy Polakow , dla ktorych nie starczylo nawet miejsca na mogily  . Ci pomordowani ludzie krzycza nie tylko o to aby przywrocic ich do pamieci narodu ale takze o to aby to co Polskie  do niej wrocilo . Ten drugi postulat wydaje sie byc nie do zrealizowania ale o pamiec nie tak trudno powalczyc , tak samo jak o utracona przez tych ludzi  godnosc . Byli mordowani w bestialski sposob , ktory nie szczedzil cierpien a wrecz przeciwnie zadawano ich mozliwie najwiecej . Ukrainski mord odcisnal sie poteznym pietnem na naszej pamieci , tym wiekszym , ze ani im , Ukraincom w glowie przeprosic za  dokoane na narodzie polskim w imie tworzenia nowego , nieistniejacego wczsniej bytu , jakim jest Ukraina , ludobojstwo !. Dzisiaj juz wspolczesne hordy banderowcow rycza donosnie " slawa Ukrainie " z ta sama przewodnia mysla - "rezac lachow " . Takie glosy na Majdanie w Kijowie nie byly odosobnione i znajdowaly pelnie zrozumienie wsrod tybylczej ludnosci . Nikt z rzadzacy nic nie zrobil ay cos z tym zroic , ba , odbywalo sie to przy cichej a nawet formalnej  aprobacie puczystow zdobywajacych droga terroru wladze . Nasi sie ciesza , ciesza sie bo ich pan z za oceanu poklepal po plecach za pelna realizacj ich oczekiwan  . Czy takiej wladzy mozna ufac ? mozna na nia glosowac ? , mozna ja wspierac ? . Mam nadzieje , ze narod w kolejnych wyborach pokaze , ze madrosc nie jest dla niego obcym pojeciem i ze tym razem dokona wlasciwych wyborow !. Byle nie byl to PiS !!.

max -- -

Data: 2014-06-07 13:02:05
Autor: Mark*Woydak
Krym !!

Użytkownik "max" <max@tlen.pl> napisał w wiadomości news:lmur9e$mmq$1speranza.aioe.org...
" Krym jest Ukrainski  tak samo , jak Lwow i polowa Ukrainy sa Polskie !.

Ile ci płacą kremlowscy mocodawcy za rozsyłanie tych bredni?

MW

Data: 2014-06-07 13:27:40
Autor: max
Krym !!
Po 10 rubli za slowo i darmowe miesieczne wczasy na Krymie w towarzystwie moskiewskich 19 letnich " gejsz " , jako premia . Po pozytywnym i do konca zalatwieniu sprawy Ukrainy mianuja mnie namiestnikiem Krymu . W nagrode wypije tez z Putinem flaszke ............a Tobie nie dam !. Ponadto obiecano mi , ze bede mogl ........ale tego Ci juz nie powiem bo zazdrosc Cie zezre tak , jak zezarla Cie nienawisc i juz nic z Ciebie nie zostanie .
Do swidania , czy jak to tam jest bo dopiero sie ucze rosyjskiego jako , ze bedzie mi b. potrzebny . Chinskiego tez zreszta , no i Koreanskiego ...... tej polnocnej Korei oczywiscie !.

max -- -

Data: 2014-06-07 17:04:12
Autor: Mark*Woydak
Krym !!

--

No to na co czekasz? Zabieraj ze boukuna i sio! Putin was ozłoci!

MW

Data: 2014-06-07 17:26:22
Autor: u2
Krym !!
W dniu 2014-06-07 17:04, Mark*Woydak pisze:
Po 10 rubli za slowo i darmowe miesieczne wczasy na Krymie w towarzystwie
moskiewskich 19 letnich " gejsz " , jako premia .

  widac ze za darmo nie skundliles sie pajdak:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-07 20:24:39
Autor: Mark*Woydak
Krym !!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53932f1e$0$2226$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-06-07 17:04, Mark*Woydak pisze:
Po 10 rubli za slowo i darmowe miesieczne wczasy na Krymie w towarzystwie
moskiewskich 19 letnich " gejsz " , jako premia .

 widac ze za darmo nie skundliles sie pajdak:)

Te, paj-dak. Nie kombinuj drobny pijaczyno.

MW

Data: 2014-06-07 17:43:58
Autor: max
Krym !!
A ten bouku to kto ? . Ja z byle kim do Putina nie pojade. Tam lubia dobre towarzystwo , Ty np. nie bylbys tam mile widziany .My z utinem bacznie sprawdzamy tych , ktorzy nam ! nadskakuja i chca sie do nas zblizyc . Po co klopotow z roznymi zdrajacai , prwokatorami ? . Ja chcesz sie zalapac na ruble , to napisz . zalatwie ci tez stosowne wynagrodzenie . Moze nie takie jak ja mam ale zawsze na raowy chleb zarobisz i z glodu zdychac ie badziesz jak teraz w kapotaistycznej Polsce . My w konunie zyjemy jak w nie pzymierzajac chinscy  cesarze  !. KOnczy sie ten dobrobyt kiedy przyjezdzam do Polski Rydzyka , Glodzia , Michalika , Kaczynskiego , Macierewicza, Hoffmana , czy Blaszczaka . Zaczyna sie charuwa i iscie katobolszewicka siermieznosc .

max -- -

Data: 2014-06-07 13:33:01
Autor: u2
Krym !!
W dniu 2014-06-07 12:58, max pisze:
  Byle nie byl to PiS !!.

ile tobie placi pajdak za rozsylanie tych bredni ?:)

Data: 2014-06-07 14:33:17
Autor: max
Krym !!
Przeciez juz napisalem !!. Analfabeta jestes , czy co ? . Dobrze mi placa a co zazdroscisz ? .

max -- -

Data: 2014-06-07 15:23:48
Autor: u2
Krym !!
W dniu 2014-06-07 14:33, max pisze:
Przeciez juz napisalem

Data: 2014-06-07 15:59:15
Autor: andal
Krym !!
On Sat, 07 Jun 2014 15:23:48 +0200, u2 wrote:

W dniu 2014-06-07 14:33, max pisze:
Przeciez juz napisalem

abnegat

Data: 2014-06-07 20:25:33
Autor: Mark*Woydak
Krym !!

Użytkownik "andal" <andal@andal.com> napisał w wiadomości news:lmvcsj$qa$1speranza.aioe.org...
On Sat, 07 Jun 2014 15:23:48 +0200, u2 wrote:

W dniu 2014-06-07 14:33, max pisze:
Przeciez juz napisalem

gdzie napisales trzpiocie ?:)

abnegat

Tem u2 to genetyczny idiota, sowiecki paj-dak. Wszy mu życie darowały!

MW

Data: 2014-06-08 02:48:47
Autor: stevep
Krym !!
W dniu .06.2014 o 12:58 max <max@tlen.pl> pisze:

[...]

-- -
Ta wiadomo¶æ e-mail jest wolna od wirusów i z³o¶liwego oprogramowania,  poniewa¿ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

To pewnie tak kretynku jak ziemie zachodnie do Polski?
--
stevep
-- -- -

Krym !!