Krym - Ruscy wzieli co swoje

Data: 2016-12-02 21:23:52
Autor: Stachu Chebel
Krym - Ruscy wzieli co swoje
A my? Lwów!!

Data: 2016-12-03 03:54:07
Autor: Vernon L. Pinkley
Krym - Ruscy wzieli co swoje
użytkownik Stachu Chebel napisał:
A my? Lwów!!

Skok pejsatych na ukrainę i tyle.
Srule przejmą co było ich, ale polak już chuja dostanie.
To samo było zresztą w PL, nie dało się odzyskać majątku
w PL przez niemca, ale na srula już przechodziło.

Według informacji rządowych do tej pory było co najmniej 250 przypadków, w których oszuści skorzystali ze zmian w prawie przejmując kontrolę nad centrami handlowymi, budowami czy też innymi przedsiębiorstwami, niejednokrotnie czyszcząc konta bankowe przed wykryciem oszustwa.
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/ukrainska-reforma-otworzyla-droge-oszustom/4zwsed

Na otarcie łez Duda sypnął 4mld PLN ukraińcom, a Nowak i wybuduje 3 drogi,
niech poczujo europę. Jeszcze Janukowycza będą wspominać z tęsknotą.

Data: 2016-12-03 12:21:29
Autor: Stachu Chebel
Krym - Ruscy wzieli co swoje
W dniu sobota, 3 grudnia 2016 15:29:48 UTC+1 użytkownik Mark VVoydak napisał:

Wy Lwów?

Wy? Spierdalaj folksdojczu, czy jak ci tam inaczej popaprańcu!!

Data: 2016-12-03 12:56:19
Autor: A. Filip
Krym - Ruscy wzieli co swoje
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
A my? Lwów!!

Jak my weźmiemy Lwów to _kiedy_ Niemcy wezmą Wrocław?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-12-03 14:43:06
Autor: Zenek Kapelinder
Krym - Ruscy wzieli co swoje
Kijow mozemy dostac a lwow mamy se sami nalapac.

Data: 2016-12-04 04:04:38
Autor: Zenek Kapelinder
Krym - Ruscy wzieli co swoje
Data: 2016-12-03 15:29:49
Autor: Mark VVoydak
Krym - Ruscy wzieli co swoje
Dnia Fri, 2 Dec 2016 21:23:52 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

A my? Lwów!!

Wy Lwów? Śmiechu warte! NIby z kim ruszycie na ten wasz Lwów? Z bandą
moherów? --
Mark VVoydak

Data: 2016-12-04 13:02:59
Autor: V
Krym - Ruscy wzieli co swoje
W dniu 2016-12-03 o 06:23, Stachu Chebel pisze:
A my? Lwów!!

Zmień optykę. Dziś, po okresach wyniszczających wojen, wiemy już, że państwa, to ich obywatele. Obywatele, to kapitał ludzki, a kapitał ludzki -odkąd ludzkość przyjęła pieniądz- w obrębie doraźnych granic, podąża za kapitałem finansowym. Teraz najważniejsze, otwarte granice dla swobodnego przepływu kapitału ludzkiego i jednoczesne tworzenie przez UE -z największym udziałem Niemiec- (liczę, że odnotowałeś fakt zastąpienia Londyńskiego City przez Frankfurt) wspólnego rynku kapitałowego dla UE oznacza, że jakby to ująć, dziś innych państw się już nie "bierze", dziś kapitał ludzki, np "Twojego Lwowa", ale i niemal każdego polskiego miasta, "dobrowolnie" oddaje się w "ręce" państw posiadających kapitał finansowy. Mówiąc w skrócie, i Lwów i Ty, spotkacie się na tym samym kierunku i będziecie mieli te same zwroty.

V.

Krym - Ruscy wzieli co swoje