Kryminalistom, którzy siedzą nie od powiada.

Data: 2009-10-08 15:18:01
Autor: HaMMeR
Kryminalistom, którzy siedzą nie od powiada.
cirrus wrote:
# Konferencja prasowa prezesa PiS miała niecodzienny element. Jeden z
dziennikarzy zadał pytanie Jarosławowi Kaczyńskiemu. Ten się obruszył.
Skąd taka reakcja Jarosława Kaczyńskiego na pytanie? Jak powiedział
prezes: - Nie odpowiadam na pytania mężczyzn, którzy siedzą.
- To jednak nie jest ładne, nie jest grzeczne - ocenił prezes. Podkreślił do
tego: - W związku z tym jak ktoś siedzi i mnie pyta, to ja nie będę
odpowiadał.
Prezes PiS podkreślił przy tym, że "jest starej daty" i stąd to przywiązanie
do zasad kultury osobistej. Dodał przy tym, że kobiety - w odróżnieniu od
mężczyzn - mogą zadawać pytania w pozycji siedzącej i nie przynosi to ujmy
osobie, od której chce się uzyskać odpowiedź.
W opinii Jarosława Kaczyńskiego mężczyznom już to nie przystoi. #
Ze strony:
http://tnij.org/ei5k
Należy domniemywać, że pytanie było z gatunku niewygodnych.

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Niewygodne jest to rowniez dla ciebie, bowiem jako malorolny
pachol, nie tylko nie dostrzegasz koniecznosci zachowania etykiety, ale zwykle
dobre wychowanie jest ci kmieciu obce!
Wiec zajmij sie 'zwyklym' pastowaniem goownianych tresci, a sprawy wyzej poruszane
nie tykaj, bo sie kompromitujesz.

Data: 2009-10-08 15:32:00
Autor: Piotr
Dnia Thu, 08 Oct 2009 15:18:01 +0200, HaMMeR napisał(a):

[...]

Cyrkus jest inżynierem. I nie ładnie mu wypominać, że pierwszym w
rodzinie...
Piotr
PS. Grywałem ongiś w brydża z kolegą, który gdy chciał by dziadek
położył waleta, to ordynował:
Inżyniera proszę!

Data: 2009-10-08 22:27:31
Autor: VicAbarca
Piotr пишет:
Cyrkus jest inżynierem. I nie ładnie mu wypominać, że pierwszym w
rodzinie...

He, he, lepiej byc pierwszym w rodzinie inzynierem niz kolejnym robolem... :)

--
Vic

Data: 2009-10-09 05:24:59
Autor: cirrus
Kryminalistom, którzy siedzą nie odpowiada.
Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:hali47$r1q$3atlantis.news.neostrada.pl...
Piotr ?????:
Cyrkus jest inżynierem. I nie ładnie mu wypominać, że pierwszym w
rodzinie...
He, he, lepiej byc pierwszym w rodzinie inzynierem niz kolejnym robolem... :)

Kretynom jak Piter żadko odpowiadam, pisałem tutaj, że w rodzinie mojego Dziadka na siedmioro dzieci pięć miało wyższe wykształcenie, a sam Piter prezentuje peerelowską hołotę.

--
stevep

Data: 2009-10-09 07:18:25
Autor: Piotr
Dnia Fri, 9 Oct 2009 05:24:59 +0200, cirrus napisał(a):

Kretynom jak Piter żadko odpowiadam, pisałem tutaj, że w rodzinie mojego Dziadka na siedmioro dzieci pięć miało wyższe wykształcenie, a sam Piter prezentuje peerelowską hołotę.

Wicie cyrkus, zrobiliśta mnie na żadko.
Piotr

Kryminalistom, którzy siedzą nie od powiada.