Kryminalistom, którzy siedzą nie od powiada.

Data: 2009-10-08 15:33:41
Autor: Lorn
Kryminalistom, którzy siedzą nie od powiada.
cirrus pisze:
# Konferencja prasowa prezesa PiS miała niecodzienny element. Jeden z dziennikarzy zadał pytanie Jarosławowi Kaczyńskiemu. Ten się obruszył.
Skąd taka reakcja Jarosława Kaczyńskiego na pytanie? Jak powiedział prezes: - Nie odpowiadam na pytania mężczyzn, którzy siedzą.
- To jednak nie jest ładne, nie jest grzeczne - ocenił prezes. Podkreślił do tego: - W związku z tym jak ktoś siedzi i mnie pyta, to ja nie będę odpowiadał.
Prezes PiS podkreślił przy tym, że "jest starej daty" i stąd to przywiązanie do zasad kultury osobistej. Dodał przy tym, że kobiety - w odróżnieniu od mężczyzn - mogą zadawać pytania w pozycji siedzącej i nie przynosi to ujmy osobie, od której chce się uzyskać odpowiedź.
W opinii Jarosława Kaczyńskiego mężczyznom już to nie przystoi. #
Ze strony:
http://tnij.org/ei5k
Należy domniemywać, że pytanie było z gatunku niewygodnych.

Za Prychanie, kichanie, kasłanie starej daty Jarusiowi, nie wypada przepraszać. ;->

Kryminalistom, którzy siedzą nie od powiada.