Krynica - ponowne odkrycie

Data: 2010-02-19 15:14:51
Autor: WW
Krynica - ponowne odkrycie
Witam

Po prawie 20 latach zawitałem do Krynicy. Słotwiny powiększone, dwa krzesełka z najazdami, codziennie ratratkowanie na gładko. Ceny też nie szokują i co najważniejsze, bardzo mało ludzi. Ponad 5 minutowe oczekiwanie na krzesełko to wszystko. Do tego mały stok w centrum czynny "do ostatniego narciarza" tak, ze po kolacji jeszcze można było dokręcić co nieco.
Naprawdę miło było tam wrócić.
Oczywiście polski burdel z parkowaniem, bo jeden z drugim musi swoim autkiem pod sam wyciąg dojechać. Przygotowane parkingi to dla frajerów.

Na Jaworzynie nie byłem, bo dwaj siostrzeńcy pierwsze kroki stawiali i Jaworzyna jeszcze nie dla nich.
Drogi dobre i puste. Na CB słyszałem o zatorach do Zakopanego, a tu czysto i mały ruch.

Podsumowując - naprawdę wart polecenia ośrodek.

Pozdrawiam
WW

Krynica - ponowne odkrycie